Ik neem aan dat je de scanlation van Tashi las? Zij hebben van geen enkele manga nog een hoofdstuk uitgebracht sedert begin juli 2010. Voor zover ik kan zien heeft geen andere vertaalgroep de reeks opgepikt.NeeNee wrote:Unstable Castle of Tokarev (Tokarev no Ayaui Shiro) Ch 1-2
Deze reeks begint heel erg sterk, met een intrigerend mysterie. Maar behalve de eerste twee hoofdstukken kan ik er nergens iets over vinden. Weet er iemand of de serie nog loopt, of wat er mee gebeurd is? Ik zou het raar vinden als ze gecanceld was, want het is echt wel interessant.
Ik vermoed dat je in 't beste geval op de site van Dengeki Daioh Genesis nog wel kan vinden hoeveel hoofdstukken er al voorgepubliceerd zijn. Ook al geraak ik daar niet veel wijzer uit, het lijkt er echter op dat ze nog steeds publiceren en in originele release al aan volume 2 zitten (op 30/03/2012).
Afijn... Telkens ik Tokarev lees of hoor, roert er zich nog steeds iets in mijn brein dat zingt: 'Lyrical Tokarev: kill them all!'. Altijd blij wanneer ik iets kan bijdragen op het forum.