^ Echt?Marv wrote:Ik denk dat de serie zelf me overtuigd heeft.
If anything maakte je het erger.
Maar je bent toch maar weer beginnen kijken.
(En hoezo maakte ik het erger? Heb ik echt zoveel slechte dingen gezegd?
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
^ Echt?Marv wrote:Ik denk dat de serie zelf me overtuigd heeft.
If anything maakte je het erger.
klinkt heel erg alsof je hem na twee afleveringen had opgegeven, of dat in elk geval van plan was. Maar goed, als je sowieso was blijven kijken, zoveel te beter.Marv wrote: Ik heb de eerste 2 eps gezien van Blue Exorcist en vond het inderdaad heel basic. (...) Nu uiteindelijk maakt het niet zoveel uit dat het een 13-in-een-dozijn-verhaal/personages/... zijn, het is de uitvoering die belangrijk is. Jij lijkt overtuigd te zijn. Ik zal het nog een paar eps de kans geven (2 eps is wat weinig mss) en dan zal ik wel beslissen.
Zoals wel vaker gebeurt, zorgt de anime voor een sterke stijging van de mangaverkoop.NeeNee wrote:Ik vraag mij af of hij in Japan ook groot gaat worden. Voorlopig zie je er nog niet veel van in de verkoopcijfers...

Misschien is mijn kortetermijngeheugen gewoon naar de zak. Ik zou dat niet geschreven hebben als jouw pro's me niet aangespoord hadden het nog een kans te geven.NeeNee wrote:^ Dit hier:klinkt heel erg alsof je hem na twee afleveringen had opgegeven, of dat in elk geval van plan was. Maar goed, als je sowieso was blijven kijken, zoveel te beter.Marv wrote: Ik heb de eerste 2 eps gezien van Blue Exorcist en vond het inderdaad heel basic. (...) Nu uiteindelijk maakt het niet zoveel uit dat het een 13-in-een-dozijn-verhaal/personages/... zijn, het is de uitvoering die belangrijk is. Jij lijkt overtuigd te zijn. Ik zal het nog een paar eps de kans geven (2 eps is wat weinig mss) en dan zal ik wel beslissen.
Tirage initial :
Tome #05 (Sorti le jour de l'annonce de l'anime) : 120 000
Tome #06 (Sorti en avril 2011 lorsque l'anime a débuté) : 260 000
Tome #07 (5 mois après le début de l'anime) : 1 000 000

deze serie heeft al een tijdje mn aandacht, maar op die site staat "Blue Exorcist the One Piece of Jump Square?!", is het echt One Piece achtige serie? want dat moet ik meteen maar een paar deeltjes bestellen:P al is het half zo goed als One Piece dan is het nog steeds geweldig:Dpietel wrote:die 1.000.000 is het print-aantal. De verkoop stijgt niet zo snel natuurlijk, maar de uitgever verwacht blijkbaar grote dingen
hier is nog een artikeltje:
http://www.mangatherapy.com/post/991735 ... popularity
Ik vind het veel beter dan One Piece.the donkey wrote: deze serie heeft al een tijdje mn aandacht, maar op die site staat "Blue Exorcist the One Piece of Jump Square?!", is het echt One Piece achtige serie? want dat moet ik meteen maar een paar deeltjes bestellen:P al is het half zo goed als One Piece dan is het nog steeds geweldig:D
Klopt. Maar Blue Exorcist dus wel.the donkey wrote:lol veel beter van One Piece, maar One Piece vind je niet zo leuk:P
Exorcisten.had hem trouwens al bijna gekocht in engeland, maar durfde het niet helemaal aan omdat ik geen idee had waar het over ging:P