Kana!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
- super_gohan
Ik sluit de Heuvelwedstrijd af wanneer ik de prijskampexemplaren in m'n bezit heb. Nadien contacteer ik de winnaars om hun adresgegevens op te vragen.
In de eerste volumes van mankin en yugioh stond er nog geen fanart dus dat zal voor de volgende zijn. De wedstrijd wordt ook aangekondigd in yugioh 1. bij mankin 1 waren er geen pagina's over voor bonussen of diens meer...
In de eerste volumes van mankin en yugioh stond er nog geen fanart dus dat zal voor de volgende zijn. De wedstrijd wordt ook aangekondigd in yugioh 1. bij mankin 1 waren er geen pagina's over voor bonussen of diens meer...
motivatiedip. help!
- super_gohan
De Shaman King wedstrijd is onverwacht een Yugioh wedstrijd geworden vermits dat de exemplaren zijn die ik van Kana gekregen heb
Alvast sorry hiervoor! Als ik vanavond tijd heb probeer ik de winnaars te mailen voor hun adressen. Als er vanavond dus op het nieuws een item is over een onschuldig kind dat ontvoerd werd in de loop van de namiddag... Verraad me niet, ik heb enkel zijn hand nodig gedurende enkele ogenblikken!
motivatiedip. help!
Wow...mss jammer dat het niet Shaman King is...Iedereen kent het volgens mij niet...en Yu-Gi-Oh wel denk ik toch...Koen wrote:De Shaman King wedstrijd is onverwacht een Yugioh wedstrijd geworden vermits dat de exemplaren zijn die ik van Kana gekregen hebAlvast sorry hiervoor! Als ik vanavond tijd heb probeer ik de winnaars te mailen voor hun adressen. Als er vanavond dus op het nieuws een item is over een onschuldig kind dat ontvoerd werd in de loop van de namiddag... Verraad me niet, ik heb enkel zijn hand nodig gedurende enkele ogenblikken!
Maar Yu-Gi-oh moet ook wel super zijn om te lezen denk ik.
- super_gohan
Ik hoorde net op de radio dat er vrijdagnacht een 5-jarig meisje uit haar bed verdwenen is. Koen hebt gij er iets mee te maken? =p Ik stuur Witse.Koen wrote:De Shaman King wedstrijd is onverwacht een Yugioh wedstrijd geworden vermits dat de exemplaren zijn die ik van Kana gekregen hebAlvast sorry hiervoor! Als ik vanavond tijd heb probeer ik de winnaars te mailen voor hun adressen. Als er vanavond dus op het nieuws een item is over een onschuldig kind dat ontvoerd werd in de loop van de namiddag... Verraad me niet, ik heb enkel zijn hand nodig gedurende enkele ogenblikken!
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]
- super_gohan
Ik heb 4 manga's van kana gewonnen met mijn tekening!
YGO 1
YGO 2
shaman king 1
shaman king 2
Spijtig genoeg heb ik wel ygo 1 en 2 al in de oude versie en shaman king 1 ook. Maar 2 nog niet =D
YGO 1
YGO 2
shaman king 1
shaman king 2
Spijtig genoeg heb ik wel ygo 1 en 2 al in de oude versie en shaman king 1 ook. Maar 2 nog niet =D
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]
Proficiat super_gohan ^^super_gohan wrote:Ik heb 4 manga's van kana gewonnen met mijn tekening!
YGO 1
YGO 2
shaman king 1
shaman king 2
Ik heb net ook mailtje gehad dat ik ook tot de 5 winnaars behoor.
Had mn vorige Yu-gi-oh (gewonnen hier op mangaheuvel) al kunnen weggeven aan neefke van mn maat; dus is dit wel leuk meegenomen.
- super_gohan