Kana!

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

super_gohan

Post by super_gohan »

Naruto komt dus wss nog ^^ wanneer is de uitslag van de heuvel shamanking wedstrijd en die van fan-artkana?
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Ik sluit de Heuvelwedstrijd af wanneer ik de prijskampexemplaren in m'n bezit heb. Nadien contacteer ik de winnaars om hun adresgegevens op te vragen.

In de eerste volumes van mankin en yugioh stond er nog geen fanart dus dat zal voor de volgende zijn. De wedstrijd wordt ook aangekondigd in yugioh 1. bij mankin 1 waren er geen pagina's over voor bonussen of diens meer...
motivatiedip. help!
Wimpuls

Post by Wimpuls »

daar valt mijn frank... "mankin" = shaman king - shag 8)
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

mangaheuvel begint binnenkort ook een puzzelblad
motivatiedip. help!
super_gohan

Post by super_gohan »

sudoku? XD Ik moet mij nu kunnen bedwingen om mankin nog niet te kopen =/
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

De Shaman King wedstrijd is onverwacht een Yugioh wedstrijd geworden vermits dat de exemplaren zijn die ik van Kana gekregen heb :o Alvast sorry hiervoor! Als ik vanavond tijd heb probeer ik de winnaars te mailen voor hun adressen. Als er vanavond dus op het nieuws een item is over een onschuldig kind dat ontvoerd werd in de loop van de namiddag... Verraad me niet, ik heb enkel zijn hand nodig gedurende enkele ogenblikken!
motivatiedip. help!
lambardi2

Post by lambardi2 »

Koen wrote:De Shaman King wedstrijd is onverwacht een Yugioh wedstrijd geworden vermits dat de exemplaren zijn die ik van Kana gekregen heb :o Alvast sorry hiervoor! Als ik vanavond tijd heb probeer ik de winnaars te mailen voor hun adressen. Als er vanavond dus op het nieuws een item is over een onschuldig kind dat ontvoerd werd in de loop van de namiddag... Verraad me niet, ik heb enkel zijn hand nodig gedurende enkele ogenblikken!
Wow...mss jammer dat het niet Shaman King is...Iedereen kent het volgens mij niet...en Yu-Gi-Oh wel denk ik toch...

Maar Yu-Gi-oh moet ook wel super zijn om te lezen denk ik. 8)
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
super_gohan

Post by super_gohan »

Koen wrote:De Shaman King wedstrijd is onverwacht een Yugioh wedstrijd geworden vermits dat de exemplaren zijn die ik van Kana gekregen heb :o Alvast sorry hiervoor! Als ik vanavond tijd heb probeer ik de winnaars te mailen voor hun adressen. Als er vanavond dus op het nieuws een item is over een onschuldig kind dat ontvoerd werd in de loop van de namiddag... Verraad me niet, ik heb enkel zijn hand nodig gedurende enkele ogenblikken!
Ik hoorde net op de radio dat er vrijdagnacht een 5-jarig meisje uit haar bed verdwenen is. Koen hebt gij er iets mee te maken? =p Ik stuur Witse.
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Nee, ik heb m'n nachtrust nodig ;)
motivatiedip. help!
super_gohan

Post by super_gohan »

Ik heb 4 manga's van kana gewonnen met mijn tekening!
YGO 1
YGO 2

shaman king 1
shaman king 2

Spijtig genoeg heb ik wel ygo 1 en 2 al in de oude versie en shaman king 1 ook. Maar 2 nog niet =D
barbapapa

Post by barbapapa »

super_gohan wrote:Ik heb 4 manga's van kana gewonnen met mijn tekening!
YGO 1
YGO 2

shaman king 1
shaman king 2

Spijtig genoeg heb ik wel ygo 1 en 2 al in de oude versie en shaman king 1 ook. Maar 2 nog niet =D
Proficiat super_gohan ^^
Ik heb net ook mailtje gehad dat ik ook tot de 5 winnaars behoor.

Had mn vorige Yu-gi-oh (gewonnen hier op mangaheuvel) al kunnen weggeven aan neefke van mn maat; dus is dit wel leuk meegenomen.
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Proficiat winnaars ;) Jullie staan trouwens vermeld in de nieuwsbrief waar ook Naruto wordt aangekondigd voor het najaar. *zei hij langs de neus weg*
motivatiedip. help!
barbapapa

Post by barbapapa »

Koen wrote:Proficiat winnaars ;) Jullie staan trouwens vermeld in de nieuwsbrief waar ook Naruto wordt aangekondigd voor het najaar. *zei hij langs de neus weg*
Mijn naam in dezelfde nieuwsbrief die Naruto aankondigt, wat een eer :lol:
ahem *zet feestneus op* 8)
super_gohan

Post by super_gohan »

wat een eer _o_ Proficiat barbapapa
barbapapa

Post by barbapapa »

Na een mailtje naar Archonia, staan de eerste volumes van Yu-Gi-Oh! en Shaman King van Kana nu ook op de site.
Post Reply