Marv wrote:Indeedie Indeed. Voelt goed om je eigen geld te verdienen. Als er iets is wat ik haat is het financiele afhankelijkheid. Uw ouders gebruiken het altijd tegen je.
Nou wacht maar tot je geld verdient!! Zul je je ouders eens wat kunnen laten zien!
Subliem... ik zat in een klein post-examen dipje, maar het gaat nu een pak beter. YKK is gewoon therapie in manga-vorm ! Nu zie ik er echt tegen op om het uit te lezen... Ik wil niet dat het eindigt
Marv wrote:Indeedie Indeed. Voelt goed om je eigen geld te verdienen. Als er iets is wat ik haat is het financiele afhankelijkheid. Uw ouders gebruiken het altijd tegen je.
Nou wacht maar tot je geld verdient!! Zul je je ouders eens wat kunnen laten zien!
zat ik maar terug achter de school banken.
iets voor niets bestaat niet he.
ja idd ik ben al een loon slaaf.
het kopen en lezen van manga is dan ook een vorm om de werk vloer stress weg te werken.
maar werken heeft ook zijn goede kanten.
ben nu aan het wachten op een bestellingske van 100eur dus ik kan binnen kort hier ook terug posten
Samurai Deeper Kyo 3
Een beetje een chaotisch deel... er gebeurt namelijk te veel (jaja, soms gebeut dat ook). Nu goed, geen erg, het vervolg kondigt zich wat langzamer aan.
Bleu Indigo - Ai Yori Aishi 4
Hupsakee, weer eentje! Hoe is het mogelijk
Toch een reeks boordevol clichés...
Yakitate Ja-pan!! 2
Die gast heeft toch zo een heerlijke zin voor overdrijving...mjam, ik wil meer!!!
Initiation 4
Ik ging binnen in het winkeltje met de bedoeling zowel deel 4 als 5 te kopen, maar dat vijfde was er niet. Pech, dan maar alleen deel 4...
AAAAAAAAAAAARRRGGGHHHHHH, ik wil deel 5!!!!
Wat een freaky reeks...ziek zelfs, maar toch o-zo goed...
Nogmaals: de leukste leeasavonden zijn die met manga's van Akata/Delcourt (en voor deze avond valt het ook te zeggen voor Shogakukan).