Ik had er ooit van iemand over gehoord, en toen in hem in de budgetbak zag liggen maar meegenomen. Nu heb ik 1 en 2 gelezen(3 totaal) en ik snap er aan de ene kant geen reet van, en aan de andere kant snap ik het weer wel. Jammer dat de onbegrijpelijke dingen uit vol. 1 dus niet worden uitgelegd in vol. 2, wat meer als een soort van side story(wel tof hoor) voelt t.o.v. het immense verhaal waar je als lezer in vol. 1 in wordt gegooid als een kiezelsteentje in een kilometers diep ravijn. De art is wel erg mooi, en de opzet van het verhaal(post apocalyptisch achtig, met de mensheid bijna uitgestorven en vervangen door een verbeterd ras) is erg tof. Hopelijk lost deel 3 veel vragen op, en breidt het er een mooi einde aan.
Meitantei Conan 3-5
Ik vond alle cases weer leuk(dat gevoel van ''ik heb de zaak door voordat de oplossing door Conan wordt gegeven is heerlijk ^-^ ), en deel 5 eindigde met een vreselijke cliffhanger. Snel maar verder bestellen en nu zorgen dat ik niet weer zo bestel, dat ik met een dikke cliffhanger te maken krijg ( Ash? )
Lone Wolf & Cub Vol3:
SPijtig dat het zolang duurt eer je meer te weten komt over hun achtergrind maar de situaties blijven spannend en cool. En de oplossingen voor een probleem zijn altijd inventief en entertainend.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.
De manga van Dragon Ball is dan ook beter dan de anime, hoewel de gelijknamige anime nog best leuke filler episodes heeft (zeker vergeleken met de filler in DBZ).
Ik vond alle cases weer leuk(dat gevoel van ''ik heb de zaak door voordat de oplossing door Conan wordt gegeven is heerlijk ^-^ ), en deel 5 eindigde met een vreselijke cliffhanger. Snel maar verder bestellen en nu zorgen dat ik niet weer zo bestel, dat ik met een dikke cliffhanger te maken krijg ( Wink Ash? )
Deel 8... of deel 11. Jouw keuze
Edit: En Astro Boy is inderdaad na zes delen stopgezet. Met echt een ongelooflijk droevig eind in zes, het zal wel toeval zijn, maar echt, dat verhaal heeft me echt geraakt :/
berserk v5: again goeie volume maar what the hell's up with the slapstick?!
bleach 178-189: de nieuwe arc begint enorm sterk imo!tzen al een deel bij aan downen!kubo tito ftw
Juist op de wc Lone Wolf & Cub VOl3 uitgelezen. Superstrakke tekeningen met een flitsende verhaallijn. Alleen het einde was wat onrealistisch maar ja.
Als iemand eens wat meer wilt weten over het Edo-tijdperk zou ik deze reeks wel aanraden, cultuur en politiek zijn er echt mooi in verweven.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.