Katsura is dan ook wel supergoed...
Van Takahashi heb ik op facts ook niet echt iets gevonden...behalve dan een Maison Ikkoku plaatjesalbum...maar dat viel niet onder de categorie artbook vond ik...zoek toch naar iets completer...
merci voor de aanwijzingen
wel ja, tis deels ero-manga, deels artbook
"M" van Masakazu Katsura in de SDT Brussel, zn 24€ volledig waard
was al lang van plan deze ooit te kopen, en was enorm in de wolken toen ik die daar zag liggen toen ik binnenkwam
daarbuiten heb ik nog "Uzumaki", een artbook van Naruto
en heb een H-Artbook van de artiest Tony Taka besteld op archonia, zou normaal volgende week in stock komen \o/
Ik heb vorig jaar op vakantie de Detective Conan Complete Color Works 1994-2002 artbook gekocht. Kijk er zelf niet eens zo vaak in, omdat ik Aoyama's werk niet bijzonder mooi vind, maar meer praktisch voor de serie. ^_~ Maar ik dacht, ach, waarom niet, 't is niet alsof 't zo vaak zal tegenkomen, noch dat ik vaak in Singapore zal komen.
Maar de uitklapposters zijn wel vet, eveneens 't promo werk van Aoyama voor de films ^_^
ik heb uzumaki van Naruto. Ik kijk vaak naar de tekeningen en naar de inkleurtechnieken maar ik kan geloven dat mensen die niet tekenen niet erg veel met een artbook doen.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]
super_gohan wrote:ik heb uzumaki van Naruto. Ik kijk vaak naar de tekeningen en naar de inkleurtechnieken maar ik kan geloven dat mensen die niet tekenen niet erg veel met een artbook doen.
er actief iets mee doen misschien niet
maar als liefhebber van een reeks en tekeningen is het zijn aankoop meer dan waard =)
Waarschijnlijk wanneer ik deel 4 bestel (of op een andere manier te pakken krijg) ga ik ook eens zien naar reFuturhythm, als ik me niet vergis een 'volwaardig' artbook (als die tenminste nog verkrijgbaar is).
Maar in Robot staan ook andere zeer sterke tekenaars hoor.
Haccan bijvoorbeeld: nog nooit van gehoord, maar man, wat kan die tekenen
Of Ugetsu Hakua... of Miggy ...
Eigenlijk allemaal
Waarschijnlijk wanneer ik deel 4 bestel (of op een andere manier te pakken krijg) ga ik ook eens zien naar reFuturhythm, als ik me niet vergis een 'volwaardig' artbook (als die tenminste nog verkrijgbaar is).
Maar in Robot staan ook andere zeer sterke tekenaars hoor.
Haccan bijvoorbeeld: nog nooit van gehoord, maar man, wat kan die tekenen
Of Ugetsu Hakua... of Miggy ...
Eigenlijk allemaal
ja die reFuturhythm hebk zelf al lang interesse voor, maar tot nu toe moet ik het met hi-res scans op mn comp doen... waar haal je die boeken?
Ik wacht nu af om te zien of ik er volgend jaar kan gaan studeren. Zoja, super, dan koop ik ze volgend jaar. Zonee (en zo ziet het er voorlopig naar uit, kut ma-ba systeem!!!!), internet of via contacten ginder.
Voor jou moet het zeker via internet te doen zijn, tenzij je natuurlijk iemand kent ginder. Ok, verzendingskosten zullen hoog liggen, maar dan moet je gewoon zien dat je de goedkoopste aanbieding vindt en dat je verschillende spullen ineens laat overkomen... (stel dat je Robot 1,2,3,4 én reFuturhythm ineens bestelt, dan heb je al een aardige som zodat de verzendingskosten niet meer zo hard doorwegen hoor. Die boeken zijn nogal redelijk duur )
rinosseros wrote:Robot 1,2,3 heb ik gekocht toen ik in Japan was.
Ik wacht nu af om te zien of ik er volgend jaar kan gaan studeren. Zoja, super, dan koop ik ze volgend jaar. Zonee (en zo ziet het er voorlopig naar uit, kut ma-ba systeem!!!!), internet of via contacten ginder.
Voor jou moet het zeker via internet te doen zijn, tenzij je natuurlijk iemand kent ginder. Ok, verzendingskosten zullen hoog liggen, maar dan moet je gewoon zien dat je de goedkoopste aanbieding vindt en dat je verschillende spullen ineens laat overkomen... (stel dat je Robot 1,2,3,4 én reFuturhythm ineens bestelt, dan heb je al een aardige som zodat de verzendingskosten niet meer zo hard doorwegen hoor. Die boeken zijn nogal redelijk duur )
khoop voor jou dat je er geraakt in elk geval, gambatte ^^
dan heb ik misschien een kennis ginder, hahah
misschien goede tips qua online winkels? ik zoek eigenlijk nog meer naar de artboeken van Tony Taka; die kerel heeft immens knappe (en geile ) tekeningen