Bij terugkomst ontmoeten Yoshina en Asaga een zekere Matsuri Yagumo, een weirdo die vroeger aan het Psyren-spel heeft meegedaan en die hun zal leren om hun nieuwe krachten te beheersen. Want jawel, beide blijken te beschikken over een sterke "psi", een soort van geheimzinnige kracht die goed is voor alles van telepathie tot dingen opblazen. Als dat niet handig is.
SAAI. Er wordt echt te veel gepraat in dit album. En dat gemishandel hangt mij ook zwaar de keel uit. Gelukkig komt er daarna weer wat actie. Die acteur is ook een weirdo, maar hij is tenminste iets minder irritant. En hij ziet eruit alsof hij verliefd op Yoshina aan het worden is. XD
Maar wel nog een interessante ontwikkeling op het einde. Dus die granaatwerper-freak is Asaga's voormalige klasgenootje? Schattig. Al weet ik niet meteen of een goed gesprek hier veel gaat helpen.
Ik ben nog steeds van plan om nummer 3 te kopen, maar het kan maar beter beter zijn, want 16 volumes als dit houd ik niet vol. Het duurde echt te lang om er doorheen te geraken.
Geen opmerkingen op de vertaling, alleen dit:
- p. 38: "Tot de volgende keer, onderkruipsel! Je zou beter wat meer melk drinken!" -> Hahaha, schitterend!
Ligt het trouwens aan mij of stonden er echt te weinig paginanummers in dit boekje? Ik heb superlang moeten zitten bladeren om er eentje te vinden.