Hehehehe, grappig. Het draait eigenlijk rond niets, gewoon een koppeltje in het begin van hun relatie. Arima is nog altijd een beetje een vreemde kerel, maar zijn uitspattingen zijn hilarisch, net als het hele personage van Miyazawa, en dat maakt het een leuke manga om te lezen. Net zoals de manier waarop Tsuda verteld. De twee verschillende brillen voor 1 situatie zijn heel leuk
Nana 11
Ik had even wat moeite om terug in het verhaal te komen (het is toch al een tijd geleden dat deel 10 uitkwam, maar bij het toeslagen van dit deel ben ik er toch weer van overtuigd dat dit meer dan waar is voor je geld. Je leest er lang over wegens de dikte, het wordt echter nooit langdradig of saai, integendeel zelfs: het sleept je mee. Dat dit sprookje nog even mag duren
Battle Royale 10
Een soort van 'samenvatting-album'. Shuya heeft wat dromen en flashbacks, handig om even het moordende ritme (hehe, wat een woordspeling
Complex 6
Deel 5 was het beste van de hele reeks, deel 6 ligt weer wat meer in de lijn van de andere delen. Leuke passages, minder leuke passages, een middelmatige reeks dus.
Hansel & Gretel
Waarom was deze manga van Mizuno geselecteerd voor Angouleme en niet Cinderalla? (Ik moet toegeven dat ik niet weet of ze alle twee in hetzelfde jaar zijn uitgegeven). Hansel en Gretel heeft toch heel wat minder charme dan haar eerste werkje... Het verhaal van Hansje en Grietje (dat is toch Hansel & Gretel he?) is ver zoek, en ik vond juffrouw Cinderalla zoveel meer charme hebben dan zowel Hansel en Gretel tesamen... Geen spetterende manga, zeker niet als je kijkt waartoe Mizuno wel in staat is: een geslaagde parodie maken op een sprookje.
(Heb deze manga trouwens meegenomen na een dagje Brussel... de eerste twee stripwinkels kon ik nog weerstaan, maar in Brüsel ben ik toch een kijkje gaan nemen...Jezus, wat een winkel