Complex 5
Normaalgezien zijn er in elk deeltje van Complex een paar passages interessant en is de rest een beetje rond de pot draaien en wat al dan niet geslaagde humor. Dit deeltje heeft me nu eens geboeid van begin tot einde ondanks dat er toch niets nieuw gebeurd. Die Kyo moeten ze wel afvoeren want dat is een regelrechte hansworst.
One Piece 27
Ik dacht dat er iets fout was met mijn exemplaar, dat er enkele pagina's in een verkeerde volgorde waren gelijmd, maar nee, een perfecte editie van Glénat!
Het is dus voor de eerste keer in 27 delen dat ik moiete heb met Oda's narratie. Het begin van het boekje leest daardoor wat stroef en verwarrend, later valt het wel mooi samen, maar voor een rechtoe-rechtaan shonen is naar mijn mening zo'nmanier van vertellen niet echt nodig. Nuja, dat verzwakt het verhaal er niet op hoor
Cinderalla
Net iets langer als 3 maanden heb ik erop gewacht (dan tel ik mijn eerdere bestelling van ongeveer 8 maanden geleden er niet bij), en eindelijk is ie in mijn bezit.
Cinderalla, iets meer dan 100 pagina's, allemaal in kleur, heel schattig en heel goor. Eerlijk... ik vind dit echt grappig
Wat betreft Imho heb ik kritiek op de hele doffe inkleuring. Mizuno gebruikt een heel aparte inkleuring met veel nadruk op het contrast tussen flashi en donkere kleuren, maar dat contrast komt er niet al te best uit.