Na Koen zijn mooi gespeelde naïviteit ben ik toch wat voorzichtiger zulke claims

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Als je na het lezen van het begin van dit spel nog steeds acht dat Femke en ik samen wolven zijn dan ben je ofwel een (slecht spelende) wolf ofwel... nu ja, "geen aandachtige lezer", om het beschaafd te houdenThe Donkey wrote:afgezien daarvan, waarom zou het herlezen van pagina 3 helpen? ik verwijs zelfs terug naar dingen van die dag, dus ik vat niet compleet waarom dat zou moeten helpen...
Het is een lange versie voor het volgende:The Donkey wrote:damn gaat hard hier ineens!
ik ben het 90% van de tijd met kolemijn eens en ga dus ook niet meer alles bij langs:P
wat mij persoonlijk opvalt is hoe koen zich ontwikkelt in dag 2. okey hier is een theorie:
koen, die eerder als wolf won door als naieve beginneling te spelen zou nu weer wolf zijn. Dat is hij samen met femke, omdat zij nieuw is heeft hij met haar besloten dat zij ook naief gaat spelen en dat koen haar daarmee backt. Nu zou dit te veel opvallen en heeft koen juist als eerste dit naar voren gebracht, wat in prenciepe hem minder verdacht maakt. Voor femke maakt het weinig uit, wij als burgers kunnen tenslotte toch niet zien of ze het speelt of niet en kunnen er dus geen conclusies uit trekken. Dit alles vind ik verstekt worden door hoe koen de 2e dag doet. Hij wijst 2 mensen aan (daarover hieronder meer) en 1 er van reageerd over hypercoppen (yata), dit vind ik ERG duidelijk een hint naar dat hij "iets" weet maar het niet zomaar kan/wil zeggen. femke aan de andere kant die WEL toegeeft aan de nachtactie maar niet toegeeft wat vind ik daarmee alleen maar verdachter worden. Ook hier springt koen haar bij en gooit de focus op yata. Het feit dat koen ze beide naar voren bracht was waarschijnlijk puur om yata aan het praten te krijgen en zich in te dekken om het te laten lijken dat hij niet bij femke hoort.
tot zo ver:P
anyways, het is een idee in mn hoofd, wat natuurlijk niet echt te bevestigen is op het moment, maar mijn stem gaat toch zeer sterk uit naar koen (omdat hij een sterkere speler is dan femke).
verder vind ik kolemijn zijn redenatie/reacties erg sterk en vind hem dan ook niet overkomen als wolf. Yata vind ik overkomen als iemand die wat te weten is gekomen en dit subtiel wil delen met de burgers, wat mij dus ook niet aan een wolf doet denken. Er van uitgaande dat er maar 2 wolven zijn, zouden we dan ook klaar zijn met koen en femke.
dus stem: koen, als iemand een goede aanweizing heeft dat ik fout zit, probeer het subtiel te laten weten:) (dus niet in echte code, maar ook niet dat je het letterlijk zegt:P)
wat betreft het truukje van koen, ik hoop niet dat je je rechten als admin hebt gebruikt om te kijken wie er gaves hebben in hun rol PM''s of watever, dat zorgt er voor dat je het spel uitgekickt word! je ontkent een gave, dus ik ga er nu van uit dat iemand anders zijn gave heeft gebruikt waardoor jij iets te weten bent gekomen.
Dat jij Takara bent is mogelijk betwistbaar volgens Saki. Voor de rest heb ik nog weinig direct bruikbare informatie kunnen vinden. En een van mijn hypotheses is dat er ofwel 2 familiars of 2 "survivors" (of iets dat erop lijkt maar aan andere regels gebonden is) in het spel zijn. Als ik daar nog eens bijvoeg dat familiars soms kwaadaardig zijn, dan zou dat een probleem kunnen vormen. Of het omgekeerde is waar en er zijn geen familiars aanwezig, maar dan is Basti-B in de nesten. Dat lijkt me ook mogelijk.Kira wrote:Mijn eerste hint was: op een anagram van mijn naam vind je verschillende gerechten.yatagarasu wrote:@Saki Ik heb wel nog een argument nodig waarom Kira nu plots een dringender lynch is dan Basti-B, die jij daarjuist lynchable vond. Zoals iemand zei, zijn er ook wat minder goedaardige familiars en de meeste familiars worden zelfs kwaadaardig als de oproeper de controle verliest.
Mijn tweede hint was: ik heb iets roze.
Saki had dus door dat ik Takara was, maar die is niet van essentieel belang in de eerste 3 delen. Vandaar dat hij mij niet vertrouwt.
lol ik vind haar ook verdacht, ik vraag alleen wat jullie redenen zijn...Kira wrote:Waarom vond je haar vorige nacht dan wel zo verdacht? Als je haar niet verdacht vond, waarom Koen dan wel?
En ik denk dat er sowieso wel gewacht zal worden tot zaterdag voor er echt nog wat stemmen zullen komen (als anderen er ook zo over denken). We zullen haar sowieso niet lynchen voordat ze terug online kan komen, dat zou rot zijn.