Ovenvers 2012
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
- Berserker500
Re: Ovenvers 2012
Un Carré de Ciel Bleu 01-04
Zeer vermakelijke reeks om te lezen en een personage dat lijd aan geheigenverlies geeft het wel een leuke twist
Er is toch duidelijk geen gebrek aan sentimentele shonen op de markt.
Vamos Là 01-03
Ik kocht deze reeks in de eerste plaats omdat ik dacht mooie matchen zaalvoetbal te zien.
Ook al kwam daar niet zo veel van in huis toch waren de personages boeiend genoeg om te blijven volgen.
Wat blijft het toch moeilijk om goede sport manga's te vinden.
Taboo Tattoo 01-03
Seigi krijgt van een oude man die had gered van wat crapuul een vreemde steen.
Wanner hij deze vastneemt krijgt hij een vreemde tatoo op de palm van zijn hand wat hem speciale vaardigheden bezorgt.
En dan krijg je verschillende partijen die deze wapens willen bemachtigen om de wereld over te nemen.
Ben eens benieuwd hoe deze reeks gaat evolueren.
Zeer vermakelijke reeks om te lezen en een personage dat lijd aan geheigenverlies geeft het wel een leuke twist
Er is toch duidelijk geen gebrek aan sentimentele shonen op de markt.
Vamos Là 01-03
Ik kocht deze reeks in de eerste plaats omdat ik dacht mooie matchen zaalvoetbal te zien.
Ook al kwam daar niet zo veel van in huis toch waren de personages boeiend genoeg om te blijven volgen.
Wat blijft het toch moeilijk om goede sport manga's te vinden.
Taboo Tattoo 01-03
Seigi krijgt van een oude man die had gered van wat crapuul een vreemde steen.
Wanner hij deze vastneemt krijgt hij een vreemde tatoo op de palm van zijn hand wat hem speciale vaardigheden bezorgt.
En dan krijg je verschillende partijen die deze wapens willen bemachtigen om de wereld over te nemen.
Ben eens benieuwd hoe deze reeks gaat evolueren.
Kuroko's Basket 5
Mja, ik geef deze op... Te weinig persoonlijkheid... Oké, de komst van (alweer) een vrouwelijke trainster, rondborstig deze maal, deed me even twijfelen maar bevestigt eigenlijk enkel m'n mening.
Bakuon Retto 8
Eindelijk kon ik voortlezen... Nieuwe copain en moeder die op springen staat... Zalige lectuur...
Sanctum 5
Allez, we zijn erdoor. Grafische pracht, wederom. Maar voor het scenario zou ik het toch niet doen
Mja, ik geef deze op... Te weinig persoonlijkheid... Oké, de komst van (alweer) een vrouwelijke trainster, rondborstig deze maal, deed me even twijfelen maar bevestigt eigenlijk enkel m'n mening.
Bakuon Retto 8
Eindelijk kon ik voortlezen... Nieuwe copain en moeder die op springen staat... Zalige lectuur...
Sanctum 5
Allez, we zijn erdoor. Grafische pracht, wederom. Maar voor het scenario zou ik het toch niet doen
motivatiedip. help!
The Arms Peddler 4
Bevestigt als één van de leukste reeksen om lezen momenteel...
Bakuon Retto 9
Ouchie, cliffhanger en ik zit natuurlijk zonder!
Bevestigt als één van de leukste reeksen om lezen momenteel...
Bakuon Retto 9
Ouchie, cliffhanger en ik zit natuurlijk zonder!
motivatiedip. help!
DNA2 5
In dit laatste volume krijgen we nog een volledige samenzwering op ons bord. Beetje jammer dat het gedaan is, want ik begon de reeks net leuk te vinden.
Ranma 1/2 4
Kijk aan, deze eindigt zowaar op een klifhanger.
Nu moet ik deel 5 wel kopen.
In dit laatste volume krijgen we nog een volledige samenzwering op ons bord. Beetje jammer dat het gedaan is, want ik begon de reeks net leuk te vinden.
Ranma 1/2 4
Kijk aan, deze eindigt zowaar op een klifhanger.
Nu moet ik deel 5 wel kopen.
- Berserker500
Hatsukoi Limited 01-04
Zeer vermakelijk leesvoer maar maar de overdaad aan personages voor zo'n korte reeks maakt het niet altijd makkelijk volgen.
Al een geluk heb je in het begin van elk een deel schema want anders kan je er helemaal niet aan uit wie nu op wie valt.
Deze mangaka begint nu toch één van mijn favorieten in het genre te worden.
Zeer vermakelijk leesvoer maar maar de overdaad aan personages voor zo'n korte reeks maakt het niet altijd makkelijk volgen.
Al een geluk heb je in het begin van elk een deel schema want anders kan je er helemaal niet aan uit wie nu op wie valt.
Deze mangaka begint nu toch één van mijn favorieten in het genre te worden.
Dream Team 7
Meer persoonlijkheid dan Kuroko's Basket maar daarom nu ook weer niet zoveel beter... Deze koop ik wel nog efkes voort... Te bekijken hoe lang
Claymore 21
Die vrouwen gaan er weer serieus tegenaan! Blijft interessant ook al komt Claire hier niet eens in voor... Maar je ziet wel al waar de mangaka naartoe wil met zijn oude nummer een chicas die herrijzen...
Meer persoonlijkheid dan Kuroko's Basket maar daarom nu ook weer niet zoveel beter... Deze koop ik wel nog efkes voort... Te bekijken hoe lang
Claymore 21
Die vrouwen gaan er weer serieus tegenaan! Blijft interessant ook al komt Claire hier niet eens in voor... Maar je ziet wel al waar de mangaka naartoe wil met zijn oude nummer een chicas die herrijzen...
motivatiedip. help!
- Berserker500
Gintama 08-10
Na zeer lange tijd nog eens wat tijd gevonden om verder te lezen wat het blijft toch wel een reeks met zeer veel tekst maar op momenten gewoon hilarisch.
Een gevecht tegen een gigantische alien, de vader van Kagura, de achtergrond van Sadaharu en dan had je nog dat hilarische moment toen ze als de Go Ninja bij een magistraat gingen binnenvallen om Elisabeth te bevrijden. Katsura blijft zalig.
Wat ik ook wel leuk vond was de verwijzing naar "garçon du train".
Misschien moet ik die manga eens aanschaffen.
Na zeer lange tijd nog eens wat tijd gevonden om verder te lezen wat het blijft toch wel een reeks met zeer veel tekst maar op momenten gewoon hilarisch.
Een gevecht tegen een gigantische alien, de vader van Kagura, de achtergrond van Sadaharu en dan had je nog dat hilarische moment toen ze als de Go Ninja bij een magistraat gingen binnenvallen om Elisabeth te bevrijden. Katsura blijft zalig.
Wat ik ook wel leuk vond was de verwijzing naar "garçon du train".
Misschien moet ik die manga eens aanschaffen.
Suicide Island 4
Blijft enorm beklijvende lectuur...
Sevens Shakespeares 2
Boeiend, en eindelijk wat duidelijker waar de reeks heen gaat...
Blijft enorm beklijvende lectuur...
Sevens Shakespeares 2
Boeiend, en eindelijk wat duidelijker waar de reeks heen gaat...
motivatiedip. help!
GTO Shonan 14days 7
Was ik nu minder in de mood of viel dit toch ietsjes tegen? 't Zal aan mij gelegen hebben, denk ik
Was ik nu minder in de mood of viel dit toch ietsjes tegen? 't Zal aan mij gelegen hebben, denk ik
motivatiedip. help!
- Berserker500
Saint Seiya édition Deluxe 09
Seiya bereikt als enigste de grote paus en het laatste gevecht staat op het punt te beginnen.
Dit deel stond weer bol van de leuke gevechten maar ik ben eens benieuwd met welk mirakel ze het gaan overleven.
Fairy Tail 25
Het examen wordt verstoort door onuitgenodigde gasten die een oorlog willen ontketenen met Fairy Tail.
Alle hens aan dek.
Deadman Wonderland 09 en 10
Enorm veel onthullingen en het is nu wel super spannend.
Kan niet wachten op het vervolg.
Angel Voice 15
Duidelijk een overgangs volume en het volgende toernooi is in zicht.
Maar de match tussen de 2 beste ploegen was wel fun.
Nura, le Seigneur des Yokai 10
Rikuo arriveert met zijn bondgenoten in Kyoto en de grote oorlog kan eindelijk beginnen.
Dit blijft momenteel één van de beste shonen om te lezen.
Beelzebub 09
Niet echt een topdeel maar het blijft leuk weglezen.
Prince du Tennis 38
Eindelijk het duel tussen Ryoma en Kintaro.
Ben eens benieuwd hoe lang ik ga mogen wachten op de volgende.
Seiya bereikt als enigste de grote paus en het laatste gevecht staat op het punt te beginnen.
Dit deel stond weer bol van de leuke gevechten maar ik ben eens benieuwd met welk mirakel ze het gaan overleven.
Fairy Tail 25
Het examen wordt verstoort door onuitgenodigde gasten die een oorlog willen ontketenen met Fairy Tail.
Alle hens aan dek.
Deadman Wonderland 09 en 10
Enorm veel onthullingen en het is nu wel super spannend.
Kan niet wachten op het vervolg.
Angel Voice 15
Duidelijk een overgangs volume en het volgende toernooi is in zicht.
Maar de match tussen de 2 beste ploegen was wel fun.
Nura, le Seigneur des Yokai 10
Rikuo arriveert met zijn bondgenoten in Kyoto en de grote oorlog kan eindelijk beginnen.
Dit blijft momenteel één van de beste shonen om te lezen.
Beelzebub 09
Niet echt een topdeel maar het blijft leuk weglezen.
Prince du Tennis 38
Eindelijk het duel tussen Ryoma en Kintaro.
Ben eens benieuwd hoe lang ik ga mogen wachten op de volgende.
- Berserker500
Suicide Island 04
De overheid gaat wel erg ver om de bewoners van het eiland daar te houden.
Blijft toch een boeiende reeks om te volgen.
The Arms Peddler 04
De verhaallijn rond die vampieren is zalig.
Ik kijk al uit naar deel 5.
Pandora Hearts 14
Break gaat het gevecht tegen 2 Baskerville tegelijkertijd en laat zien dat hij niet makkleijk klein te krijgen is.
Sommige personages kan je beter de vriend houden.
Blijft toch één van mijn favorieten deze reeks.
Nozokiana 01
Student Tatsuhiko Kido ontdekt in zijn studio een kijkgat recht in de studio van zijn nogal knappe buurvrouw.
Wanneer hij zijn beklag gaat doen stelt zij voor om elkaar te begluren.
Dit is echt wel een reeks dat ik nooit had verwacht bij Kurokawa.
Echt een geschifte reeks maar wel fun.
De overheid gaat wel erg ver om de bewoners van het eiland daar te houden.
Blijft toch een boeiende reeks om te volgen.
The Arms Peddler 04
De verhaallijn rond die vampieren is zalig.
Ik kijk al uit naar deel 5.
Pandora Hearts 14
Break gaat het gevecht tegen 2 Baskerville tegelijkertijd en laat zien dat hij niet makkleijk klein te krijgen is.
Sommige personages kan je beter de vriend houden.
Blijft toch één van mijn favorieten deze reeks.
Nozokiana 01
Student Tatsuhiko Kido ontdekt in zijn studio een kijkgat recht in de studio van zijn nogal knappe buurvrouw.
Wanneer hij zijn beklag gaat doen stelt zij voor om elkaar te begluren.
Dit is echt wel een reeks dat ik nooit had verwacht bij Kurokawa.
Echt een geschifte reeks maar wel fun.
C'était nous 16
Slecht is de reeks niet geworden maar het werd toch minder naar het einde toe aan een veel te happy ending voor de reeks, vind ik.
Kings of Shogi 7
How, leuke twists... Ben benieuwd naar het laatste volume!
Maiwai 4
Mja, leek me de voorgaande boekjes boeiender maar zoveel tijd tussen is altijd moeilijk om de aandacht bij de plot te houden...
Simple comme l'amour 12
Even wat afstand nemen tussen de tortelduifjes, blijft sloom maar levensecht.
Afterschool Charisma 6
Tgoh, niet zo denderend als de voorgaande, vond ik persoonlijk, maar kan aan mijn gemoed liggen
Slecht is de reeks niet geworden maar het werd toch minder naar het einde toe aan een veel te happy ending voor de reeks, vind ik.
Kings of Shogi 7
How, leuke twists... Ben benieuwd naar het laatste volume!
Maiwai 4
Mja, leek me de voorgaande boekjes boeiender maar zoveel tijd tussen is altijd moeilijk om de aandacht bij de plot te houden...
Simple comme l'amour 12
Even wat afstand nemen tussen de tortelduifjes, blijft sloom maar levensecht.
Afterschool Charisma 6
Tgoh, niet zo denderend als de voorgaande, vond ik persoonlijk, maar kan aan mijn gemoed liggen
motivatiedip. help!
Anedoki 3
Het einde is heel erg mooi, het stuk met de grote zus is niet echt denderend. Misschien daarom dat de reeks gecancelled werd? Of was ze voorzien als korte reeks?
Mitsuko Attitude 4
Jup, blijft goed! Naruto lijkt zelfs op Naruto lolz.
Het einde is heel erg mooi, het stuk met de grote zus is niet echt denderend. Misschien daarom dat de reeks gecancelled werd? Of was ze voorzien als korte reeks?
Mitsuko Attitude 4
Jup, blijft goed! Naruto lijkt zelfs op Naruto lolz.
motivatiedip. help!
- Berserker500
Lost Paradise 03
De side story was wel grappig om te volgen en Sora moet nu 6 wapens verzamelen waarvan ze er al 3 heeft en één er van in de handen is van L.
Eens zien hoe het gaat evoluren in het volgende deel.
Gunslinger Girl 14
Harde gevechten met veel doden en de eindspurt lijkt nu wel ingezet.
Claymore 20 en 21
De confrontie tussen het leger van Miria en de organisatie brengt leuke gevechten mee maar ik vraag me af wanneer we ons hoofdpersonage nog eens gaan terugzien. Blijft een leuke reeks om te volgen.
Ichi the Killer 07
Deze reeks is op momenten wel heel extreem.
Btooom 04
Blijft leuke lectuur.
GE Good Ending 01 en 02
Utsumi koesterd al lange tijd een geheime liefde voor Sho, de knappe kapitein van de tennis club.
Wanneer Kurokawa hem betrapt terwijl hij hun aan het begluren was met een verrekijker besluit ze hem te helpen.
Ons nogal onhandige hoofdpersonage krijgt dan tips hoe hij het moet aanpakken.
Zeer aangename reeks om te lezen en de personages zijn ook boeiend genoeg.
De side story was wel grappig om te volgen en Sora moet nu 6 wapens verzamelen waarvan ze er al 3 heeft en één er van in de handen is van L.
Eens zien hoe het gaat evoluren in het volgende deel.
Gunslinger Girl 14
Harde gevechten met veel doden en de eindspurt lijkt nu wel ingezet.
Claymore 20 en 21
De confrontie tussen het leger van Miria en de organisatie brengt leuke gevechten mee maar ik vraag me af wanneer we ons hoofdpersonage nog eens gaan terugzien. Blijft een leuke reeks om te volgen.
Ichi the Killer 07
Deze reeks is op momenten wel heel extreem.
Btooom 04
Blijft leuke lectuur.
GE Good Ending 01 en 02
Utsumi koesterd al lange tijd een geheime liefde voor Sho, de knappe kapitein van de tennis club.
Wanneer Kurokawa hem betrapt terwijl hij hun aan het begluren was met een verrekijker besluit ze hem te helpen.
Ons nogal onhandige hoofdpersonage krijgt dan tips hoe hij het moet aanpakken.
Zeer aangename reeks om te lezen en de personages zijn ook boeiend genoeg.
Seven Shakespeares 3
En op de laatste pagina van dit volume snappen we eigenlijk hoe het nu juist zit met de introductievraag lol...
Happy deluxe 12
Weer enorm donker boekje, gelukkig doorspekt met veel bloot en hevige seks. Zo kennen we Urasawa!
En op de laatste pagina van dit volume snappen we eigenlijk hoe het nu juist zit met de introductievraag lol...
Happy deluxe 12
Weer enorm donker boekje, gelukkig doorspekt met veel bloot en hevige seks. Zo kennen we Urasawa!
motivatiedip. help!