Asuka heeft veel interesse van een lesbiënne. Toru zijn ex komt in de school terecht en Manato gelooft zijn ogen niet wanneer hij bezoek krijgt.
Weer 3 verhalen. Alledrie heel goed en de laatste was wel heel mooi om af te sluiten alleen had ik nog graag een epiloog gezien wanneer Asuka en Manato na enkele jaren.
I's 3
De zomervakantie kon goed aflopen voor Ichitaka en Iori, maar door een misverstand is Ichi zijn liefdesverklaring de mist in gegaan en later kan hij niet meer op zijn woorden komen (typisch
Later wil Ichi het nog eens proberen maar de geruchten dat Iori naakt gaat poseren zit hem dwars.
Weer eens een goed deel en die Argh-humor van Ichi blijft goed werken vind ik.
High School of the Dead 7
Kota zit in de knoei met zichzelf en dan komt er opeens een psychologische babbel uit Shizuka's mond. Wanneer ze eindelijk het politiebureau van Rei's ouders bereiken ligt het verlaten bij maar ze komen niet veel later een bekende tegen.
Blijft op standaardniveau met regelmatig actie, humor en iets minder boobs dan gewoonlijk. Nu het even wachten is op het volgend deel zal ik binnenkort eens de serie in de gekleurde versie herlezen.