Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Kira

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (deadline maandag 24.00u

Post by Kira »

Oh, ik dat dat we in de 'we-mogen-nu-niets-meer-doen'-fase zaten xD

In dat geval: Stem intrekken: Kolemijn
Koen wrote:Ha, Kira, ik heb de vorige spelen zo halvelings gevolgd en vond ook altijd dat er 'nogal hevig' gedaan werd ;)
Dan heb ik dat precies gemist?

Maar hoe dan ook, ik denk dat ik best mijn rol kan vrijgeven om spoilers te voorkomen: Ik ben Portgas D. Ace.

De Duitse naam voor Kamp Amersfoort is Polizeiliches Durchgangslager Amersfoort. (Portgas D. Ace) Mijn naam werd vernoemd op pagina 7 en 8, en als je hem op Google Afbeeldingen intypt, lacht hij super lelijk. (Zelfs al bij het eerste prentje, maar dat prentje op de vierde rij is het lelijkste. Z'n bovenlip is gewoon een rechte lijn!)

En toen mijn naam vermeld werd, had ik eerst niet door dat het om mij ging :s

@Britt_: Geshiped? En dat is? xD
NeeNee

Post by NeeNee »

Kira wrote: NeeNee. Ik zeg het nog één keer.

DOE. EENS. VRIENDELIJKER.
Wanneer heb je dat al eerder gezegd dan?

En waarom zou ik vriendelijk doen als hij mij constant zit te spoilen? De voorwaarde om mee te doen aan dit spel was dat ik daarna nog gewoon de reeks zou kunnen lezen zonder alle verrassingen al te kennen. Als ik geweten had dat sommige mensen constant met onbekende info/personages zouden komen aanwaaien, dan had ik beter gewoon niet meegedaan.

@Koen: Normaal had de donkey maandagavond de Dag moeten beëindigen, maar blijkbaar is hij dit spel vergeten, dus ik heb ook geen idee wat er nu moet gebeuren. Wachten tot hij nog eens opduikt zeker? Zolang de Nacht niet is ingegaan, gaat de Dag in principe gewoon door.

@Kira: Die kerel ken ik niet. Ik zal je geloven als de donkey hier bevestigt dat hij al die tijd verkeerde informatie gegeven heeft.

En 'shipping' is het koppelen van personages. Komt van 'relationship'.
Saki

Post by Saki »

Een uitgebreide reactie komt later, maar wou dit toch al even posten

Ik bevestig dat Kira mij zoon is, maar zeggen wie ik ben spoild heel de boel hier eigenlijk

Ik zou dan ook graag een andere rol willen en Kira eigenlijk ook, maar dan wel met deze vaardigheden.

Anders denk ik dat er nog ongelukken gaan komen..

@Koen; zolang de ruzies alleen in de game blijven, zijn er geen problemen :lol:
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Saki wrote:Anders denk ik dat er nog ongelukken gaan komen..
Familiedrama's vermijden we idd beter ;)
motivatiedip. help!
Kira

Post by Kira »

Dat mag allemaal dan wel zo zijn, maar daarom hoef je toch niet te schreeuwen?
NeeNee wrote:Wanneer heb je dat al eerder gezegd dan?
Nooit. Ik deed gewoon na hoe jij deed.

En het maakt me niet bang dat The Donkey nu moet bevestigen of ik de waarheid spreek. Ik heb niets te verbergen.
Saki wrote:Een uitgebreide reactie komt later, maar wou dit toch al even posten

Ik bevestig dat Kira mij zoon is, maar zeggen wie ik ben spoild heel de boel hier eigenlijk

Ik zou dan ook graag een andere rol willen en Kira eigenlijk ook, maar dan wel met deze vaardigheden.

Anders denk ik dat er nog ongelukken gaan komen..
Dat wou ik net voorstellen :Fade-color

Oh ja, en maffia: probeer me maar te doden, als je durft ^^
NeeNee

Post by NeeNee »

Hoofdstuk 136 hoort normaal wel nog bij volume 15, maar ik heb het net nog eens nagelezen en ik heb daar geen Ace gezien... ook niets over een vader en zoon gehoord...

Ofwel heeft the donkey er een potje van gemaakt, ofwel zitten jullie nu keihard te liegen. Ik zou trouwens nog steeds graag weten hoe het komt dat jullie elkaars rol kennen...
Saki

Post by Saki »

Een vader hoort toch te weten wie zijn zoon is?

En mss kunnen we deze discussie stil leggen tot The Donkey terug komt?

Klopt, Ace komt pas in 154 voor en onze band wordt pas veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele later bekend gemaakt.

Het is een klein soepje :?
Kira

Post by Kira »

Ik wist helemaal niet wie Saki was voordat hij zei dat hij m'n vader was.

Ik heb ook nooit gezegd dat ik Saki geloof, toch? Ik had eerst toch al gezegd dat ik hem en NeeNee allebei niet vertrouwde?
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

We zullen gewoon op donkey wachten... Wat we uiteindelijk ook zonder de heisa moesten doen... Ik zal ondertussen iets te eten maken.
motivatiedip. help!
NeeNee

Post by NeeNee »

^ En ook iets voor mijn eend, graag. :mrgreen:

Hij is echt wel lang weg nu. Koninginnedag zou intussen al een tijdje voorbij moeten zijn.
Kira

Post by Kira »

Hoezo? Ben je bang voor iets? :twisted:

-maar hij blijft inderdaad lang weg-
NeeNee wrote:^ En ook iets voor mijn eend, graag. :mrgreen:
Eend! mjom mjom mjom :drool:
NeeNee

Post by NeeNee »

^ Eten VOOR mijn eend! Niet mijn lieve eend opeten! :cry:
Saki

Post by Saki »

Maar eend is lekker 8) :eating:
The Donkey

Post by The Donkey »

Mensen, mensen, mensen....

Ik schaam mij uiterst diep, niet alleen om het feit dat ik erg lang afwezig ben geweest (op een of andere manier ben ik het spel Compleet vergeten...), maar ook omdat ik dus stom genoeg een personage dat NA deel 15 geintroduceerd word heb gebruikt :oops: Ik was er heilig van overtuigt dat dit personage al in deel 11/12 was voorgekomen, maar dit bleek dus niet het geval... Tevens heb ik er niet bij stil gestaan dat bepaalde relaties tussen personages pas veel later bekend werden gemaakt en dat mensen die hier zouden gebruiken (ik ben er zelf gewoon van uitgegaan dat die dus nog niet bekend waren, maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die wikia gebruiken of al verder zijn met lezen:S)

Nu luid ik een zogenaamde "Twilight fase" in, dit houd in dat er nog wel gesproken mag worden, maar niet gestemd!

Dit betekend tevens dat dag 1 is geeindigt met "No-Lynch"!

Graag hoor ik van jullie hoe het nu verder moet, zal ik het betreffende personage zn rol weizigen? (dat zou wel betekenen dat die persoon zn hints en dergelijke niet meer kloppen en ik dus eigenlijk zn personage beweis...) Of zullen we zo doorspelen? een groot deel van het kwaat is al geschiet en dit vind ik dan ook zeer spijtig, maar ik denk niet dat ik het echt kan terug draaien:S

Verder wil ik iedereen oproepen om relaties tussen personages die niet bekend zijn in de eerste 15 delen buiten wege te laten, vraag je het je af of het bekend is vraag het aan mij en ik zal grondig onderzoek doen of dit het geval is (mijn geheugen is dus overduidelijk niet te vertrouwen:S)

Dus nogmaals het spijt mij ten zeerste hoe deze dag is verlopen en ik hoop dat we het kunnen omkeren en het spel verder goed kunnen uitspelen.

Wat betreft het ingaan van de nacht, die gaat morgen om 24.00u in (en dan ben ik er ook echt!), tot die tijd mag er dus nog gesproken worden, maar niet gestemt.

Voor verdere vragen kun je me een PM sturen of hier iets posten.
NeeNee

Post by NeeNee »

^ Verander ze maar. Ik wil liever niet nog meer gespoild worden.

Het spel is nu wel behoorlijk ontwricht. Ik weet niet of daar iets aan gedaan kan worden... opnieuw beginnen is nogal moeilijk omdat de meeste rollen al bekend zijn. Misschien kun je een neutrale rol toevoegen om het voordeel voor de Town te compenseren? Ik neem tenminste aan dat die twee Townie rollen hadden, anders waren ze er vast niet zo openlijk voor uitgekomen.
Post Reply