Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (deadline maandag 24.00u
Nou sorry hoor Saki, maar ik vind jou met de minuut echt verdachter en verdachter worden. Dat personage dat jij opnoemt is heus niet het enige met tatoos en laarzen. Geloof me. Want dat personage ben ik niet.. Je moet je blik maar eens verruimen.
Nou jij staat toch wel op nummer één bij mij nu. Niet enkel omdat je mij verdenkt, maar vooral omdat je redeneringen niet altijd zo zuiver zijn als ze anders zijn..
Nou jij staat toch wel op nummer één bij mij nu. Niet enkel omdat je mij verdenkt, maar vooral omdat je redeneringen niet altijd zo zuiver zijn als ze anders zijn..
Oei, ik had er niet aan gedacht dat 't een spoiler zou kunnen zijn. (Ik zal aan The Donkey vragen of het al bekend is of ik een vrucht heb)
Eum... Mijn naam is al eerder vermeld in dit topic.
En nog een vergezochte tip: Kamp Amersfoort. Maar zoek hier niet verder achter; ik wil hier later gewoon mee aantonen dat ik niet lieg over mij rol :p
En over dat van Saki vs. Britt en NeeNee: Het kan evengoed dat jullie Saki erinluizen... Ik weet ook niet of het wel zo'n goede tactiek is om juist jullie 2 verdacht te maken. (Op de een of andere manier klopt er iets niet aan Kolemijn, NeeNee én Saki)
En nog een vergezochte tip: Kamp Amersfoort. Maar zoek hier niet verder achter; ik wil hier later gewoon mee aantonen dat ik niet lieg over mij rol :p
En over dat van Saki vs. Britt en NeeNee: Het kan evengoed dat jullie Saki erinluizen... Ik weet ook niet of het wel zo'n goede tactiek is om juist jullie 2 verdacht te maken. (Op de een of andere manier klopt er iets niet aan Kolemijn, NeeNee én Saki)
In eerste instantie vond ik de agressieve speelstijl van Saki niet echt verdacht. ik zou ook wel zo durven spelen als ik wat meer tijd en ervaring heb
Maar als ik dan zijn lijstje met namen zie, dan frons ik toch even de wenkbrauwen… Dat strookt niet echt met wat ik in gedachten had…
Er wordt hier veel gesproken over duo’s en twee maffialeden, maar dat is toch geen feit he? We weten niet hoeveel maffia er zijn en het is niet zo dat er twee moeten zijn? Kan ook drie of iets anders zijn? Of zou dat ongebruikelijk zijn?
Sowieso blijft mijn verdachte nr. 1 kolemijn, en ik vraag me ook af wat we nu moeten doen nu de deadline verstreken is. Is de nacht nu al bezig of zo? Was er dan niet iets dat wij dan niet meer mogen posten?
Er wordt hier veel gesproken over duo’s en twee maffialeden, maar dat is toch geen feit he? We weten niet hoeveel maffia er zijn en het is niet zo dat er twee moeten zijn? Kan ook drie of iets anders zijn? Of zou dat ongebruikelijk zijn?
Sowieso blijft mijn verdachte nr. 1 kolemijn, en ik vraag me ook af wat we nu moeten doen nu de deadline verstreken is. Is de nacht nu al bezig of zo? Was er dan niet iets dat wij dan niet meer mogen posten?
motivatiedip. help!
Omdat Kira mijn zoon is ^^NeeNee wrote:^ Waarom is Kira zeker niet Luffy? Welke vruchtgebruiker is hij dan?
Maar zijn personage is nog niet voorgekomen(volume 16) en over het mijne valt ook eigenlijk niet veel te zeggen naast die 2cameo's die ik heb gehad.
Eten op overschot daar toch?Waarom zou Luffy in de kombuis slapen?
De dude die Luffy red van Smoker, al is hij daar nog niet benoemd. Inlezen op dat personage spoild je een heel groot stuk. De kenners kunnen dat beamen.En wie is Monkey D. Dragon? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Hoe weet jij nu dat de helft van de rollen niet klopt? Ben jij de spelleider?Echt, Saki, je verzint maar wat. De helft van die rollen kloppen totaal niet, en als ik er wat van zeg is je enige antwoord dat ik 'verdachter' wordt? Volgens mij probeer jij gewoon het hele spel te sturen en hoop je dat diegenen die de reeks niet kennen jou maar gewoon gaan volgen.
Helemaal niet, welke personage's had jij dan aan iedereen gekoppeld?
Ik blijf er maar achter vragen, maar niemand post de zijne, natuurlijk wordt er dan alleen over die van mij gediscussieerd...
Helaas is dat nu net de enigste mogelijkheid, tenzij jij het tegendeel kan bewijzen, blijf ik erbij dat je Dragon bentBritt_ wrote:Nou sorry hoor Saki, maar ik vind jou met de minuut echt verdachter en verdachter worden. Dat personage dat jij opnoemt is heus niet het enige met tatoos en laarzen. Geloof me. Want dat personage ben ik niet.. Je moet je blik maar eens verruimen.
Ik weet dat je niet liegt, maar je hebt het lastig want je bent nog niet voorgekomen voor chapter 136 (waar deel 15 eindigd)Kira wrote:Oei, ik had er niet aan gedacht dat 't een spoiler zou kunnen zijn. (Ik zal aan The Donkey vragen of het al bekend is of ik een vrucht heb)
Wat had jij dan in gedachten Koen? Het is nu dat ik tijd heb, dat ik de maffia eruit wil halenKoen wrote:In eerste instantie vond ik de agressieve speelstijl van Saki niet echt verdacht. ik zou ook wel zo durven spelen als ik wat meer tijd en ervaring hebMaar als ik dan zijn lijstje met namen zie, dan frons ik toch even de wenkbrauwen… Dat strookt niet echt met wat ik in gedachten had…
![]()
Inderdaad het kan ook anders zijn, maar in een spel met 9 lijkt het mij een te groot voordeel voor de maffia als ze met 3 zijn. Natuurlijk kan het ook 1 serial Killer zijn, daarvoor moeten we wachten op de nacht denk ik.Er wordt hier veel gesproken over duo’s en twee maffialeden, maar dat is toch geen feit he? We weten niet hoeveel maffia er zijn en het is niet zo dat er twee moeten zijn? Kan ook drie of iets anders zijn? Of zou dat ongebruikelijk zijn?
De tips van Kolemijn wijzen zo duidelijk op Sanji, hij zegt zelf dat Zoro en Ussop het al niet zijn en Luffy draagt een short, geen broek. Zijn er dan nog leden in de crew van Luffy?Sowieso blijft mijn verdachte nr. 1 kolemijn, en ik vraag me ook af wat we nu moeten doen nu de deadline verstreken is. Is de nacht nu al bezig of zo? Was er dan niet iets dat wij dan niet meer mogen posten?
Zolang niemand anders Zoro claimed is Kolemijn op mijn safe-list
Oké, na jouw post snap ik er niets meer van Saki
Is Kira nu een personage dat nog niet voorkomt in het gedeelte waarover we spelen? Dat zou wel érg verdacht zijn… (Maar aangezien jij die rol voor Kira claimt en niet Kira zelf…) En jij bent daar dan aan gelinkt?? Huh?
Ik kan alvast stellen dat ik niet Luffy ben, maar dat je mijn rol wèl aan iemand anders toebedeelt… Ik moet nog even bedenken wat dat allemaal betekent voor m’n verdachtenlijstje lol…
Ik kan alvast stellen dat ik niet Luffy ben, maar dat je mijn rol wèl aan iemand anders toebedeelt… Ik moet nog even bedenken wat dat allemaal betekent voor m’n verdachtenlijstje lol…
motivatiedip. help!
Volgens mij is Koen Sanji. Chefkoks komen de laatste tijd nogal vaak op tv met al die kookprogramma's.
^Geweldige link die je daar legt, Kolemijn
(yeey, smiley!!)
@Saki: ik kan je het tegendeel bewijzen. Maar dan zou ik je mijn rol mogelijk moeten vertellen en ik weet niet of dat nu al zo verstandig is. Nou dan zal ik in de plaats maar deze tip geven: mijn uiterlijk durft nogal eens veranderen van scene tot scene waardoor het niet absoluut is (en mijn tatoos er blijkbaar ook niet altijd zijn).
@Saki: ik kan je het tegendeel bewijzen. Maar dan zou ik je mijn rol mogelijk moeten vertellen en ik weet niet of dat nu al zo verstandig is. Nou dan zal ik in de plaats maar deze tip geven: mijn uiterlijk durft nogal eens veranderen van scene tot scene waardoor het niet absoluut is (en mijn tatoos er blijkbaar ook niet altijd zijn).
Ik heb trouwens nog wel een tip hoor, als je echt nog twijfelt. Maar dan denk ik wel dat iedereen naderhand wel zal weten wie ik ben..
Dus zeg het maar..
Dus zeg het maar..
Saki. Ik zeg het nog één keer.Saki wrote:Omdat Kira mijn zoon is ^^NeeNee wrote:^ Waarom is Kira zeker niet Luffy? Welke vruchtgebruiker is hij dan?
Maar zijn personage is nog niet voorgekomen(volume 16) en over het mijne valt ook eigenlijk niet veel te zeggen naast die 2cameo's die ik heb gehad.
WE. GEBRUIKEN. ALLEEN. PERSONAGES. UIT. DE EERSTE. 15 VOLUMES.
Echt, als je het nu nog niet doorhebt dan weet ik niet hoe ik het nog duidelijker kan maken. Als Kira's personage nog niet is voorgekomen, dan zit hij niet in het spel. Als hij zegt dat het wel zo is, dan liegt hij (tenzij the donkey zich vergist heeft, maar dat wil ik dan van hem horen).
En hij weet jij trouwens wat Kira's rol is? Zijn jullie Masons of zo? Of ben je spontaan helderziend geworden?
En wéér een gigantische spoiler. BEDANKT, Saki. -_-De dude die Luffy red van Smoker, al is hij daar nog niet benoemd. Inlezen op dat personage spoild je een heel groot stuk. De kenners kunnen dat beamen.En wie is Monkey D. Dragon? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb2 ... ragon1.png
Echt, als dit nog vaak gebeurt, stop ik met het spel. Kun je niet een béétje rekening houden met de mensen die graag ongespoilt verder willen lezen? Het lijkt wel alsof je het leuk vindt om het voor ons te verpesten.
En donkey heeft gezegd dat het gaat om personages die in de eerste 15 delen geïntroduceerd worden. Achtergrondpersonages zonder naam tellen niet mee. De kerel wordt in de manga nergens bij naam genoemd, dus hij doet niet mee.
The Donkey wrote:@Basti-B: Ik heb al eerder gezecht (en vaak genoeg ook...) dat het hier gaat om de personages uit de eerste 15 delen. Ook heb ik gemeld dat Chopper en Brook er dus niet inzitten (samen met vele anderen die dus na deel 15 worden geintroduceerd). Op die wikia kun je steeds zien in welk chapter het personage voor het eerst langs komt, hou wel in je achterhoofd dat er soms maar 1 pagina is waar ze heel mysterieus op afgebeeld staan en er pas 50+ chapters later op word ingegaan.
...Helaas is dat nu net de enigste mogelijkheid, tenzij jij het tegendeel kan bewijzen, blijf ik erbij dat je Dragon bentBritt_ wrote:Nou sorry hoor Saki, maar ik vind jou met de minuut echt verdachter en verdachter worden. Dat personage dat jij opnoemt is heus niet het enige met tatoos en laarzen. Geloof me. Want dat personage ben ik niet.. Je moet je blik maar eens verruimen.
Saki, ik weet niet waar je die glazen bol vandaan hebt, maar ik zou hem nu maar gauw weggooien. Als Britt zegt dat haar tip niet op dat personage slaat, dan kun je dat gerust aannemen. Zij heeft immers zelf de tip gegeven.
En nogmaals, personages die in de eerste 15 delen niet (bij naam) voorkomen spelen niet mee. Tenzij donkey hier komt verklaren dat ik zijn woorden verkeerd begrepen heb, ga ik ervan uit dat iedereen die zo'n personage claimt, liegt (en als ze er toch inkomen ben ik boos op hem, want hij heeft gezegd dat het een spel zonder spoilers zou zijn).
Zolang niemand anders Zoro claimt staat Sanji op jouw safe-list?De tips van Kolemijn wijzen zo duidelijk op Sanji, hij zegt zelf dat Zoro en Ussop het al niet zijn en Luffy draagt een short, geen broek. Zijn er dan nog leden in de crew van Luffy?
Zolang niemand anders Zoro claimed is Kolemijn op mijn safe-list
Ik ga er maar vanuit dat dat een typo is. Alhoewel je de laatste tijd al zoveel vaags verklaard hebt dat ik er echt niet zeker van kan zijn.
...NeeNee wrote:Helaas is dat nu net de enigste mogelijkheid, tenzij jij het tegendeel kan bewijzen, blijf ik erbij dat je Dragon bentBritt_ wrote:Nou sorry hoor Saki, maar ik vind jou met de minuut echt verdachter en verdachter worden. Dat personage dat jij opnoemt is heus niet het enige met tatoos en laarzen. Geloof me. Want dat personage ben ik niet.. Je moet je blik maar eens verruimen.
Saki, ik weet niet waar je die glazen bol vandaan hebt, maar ik zou hem nu maar gauw weggooien. Als Britt zegt dat haar tip niet op dat personage slaat, dan kun je dat gerust aannemen. Zij heeft immers zelf de tip gegeven.
[/quote]
Nog iets hierover. Ik ken one piece niet. Daar ben ik wel duidelijk genoeg in geweest denk ik. Dus mijn tips kunnen zich enkel beperken op prenten die ik van mijn personage zie, en gegevens die ik van mijn personage kan vinden op het net zonder dat ik daarmee anderen mogelijk zou kunnen spoilen..
Dus zeg jij het nu maar weer, Saki.
@Kira: Kijk als ik Saki er in zou willen luizen zou ik dat echt nu niet doen. Niet nu hij de bal er zo naast slaat en al zeker niet nu hij niet op zijn 'scherpst' aan het spelen is. Zoals Koen al zei speelt Saki wel agressief. Mag dan wel zijn, maar echt 'duidelijke' boodschappen brengt hij niet. Hij beschuldigt dan wel anderen enzo, maar om eerlijk te zijn moet je maar eens goed naar zijn posts kijken. Ze zijn nogal naïef vaak en geregeld klopt er info niet of maar half. Of is het maar een pure gok. Het lijkt mij wel of hij nogal impulsief is (no offense Saki, dit is enkel op je spelstijl nu). Hem erin luizen zou wel een beetje stom zijn want dit zou later in het spel wel eens van pas kunnen komen, zie je?
Volgens onepiece.wikia.com komt mijn personage na chapter 136... (Was me nog niet opgevallen
) Volgens mij heeft The Donkey een fout gemaakt? Of misschien kom ik wel al voor op de NL dvd's?
Mijn vader zit hoogstwaarschijnlijk wel in het spel, maar hoogstwaarschijnlijk zie je hem vooral in flashbacks (moesten er flashbacks in One Piece komen). Als ik een weerwolf was zou ik dat personage alleszins niet durven claimen.
-Ik weet misschien waarom Saki dit allemaal weet, maar Koen spreekt dit nogal tegen en dan verraad ik m'n eigen rol-
The Donkey wou trouwens voor de minigame eens proberen iedereen Overlevers te maken. Maar dat gaat dus niet, want als er 2 overlevers overblijven, dan loopt het spel vast want geen van beide zal op zichzelf gaan stemmen. (Hiermee wil ik zeggen dat hij dit spel misschien wat ingewikkeld kan gemaakt hebben...)
DOE. EENS. VRIENDELIJKER.
Jullie allemaal trouwens! Dit begint echt ruzie te worden...
Mijn vader zit hoogstwaarschijnlijk wel in het spel, maar hoogstwaarschijnlijk zie je hem vooral in flashbacks (moesten er flashbacks in One Piece komen). Als ik een weerwolf was zou ik dat personage alleszins niet durven claimen.
-Ik weet misschien waarom Saki dit allemaal weet, maar Koen spreekt dit nogal tegen en dan verraad ik m'n eigen rol-
The Donkey wou trouwens voor de minigame eens proberen iedereen Overlevers te maken. Maar dat gaat dus niet, want als er 2 overlevers overblijven, dan loopt het spel vast want geen van beide zal op zichzelf gaan stemmen. (Hiermee wil ik zeggen dat hij dit spel misschien wat ingewikkeld kan gemaakt hebben...)
NeeNee. Ik zeg het nog één keer.NeeNee wrote:Saki. Ik zeg het nog één keer.
WE. GEBRUIKEN. ALLEEN. PERSONAGES. UIT. DE EERSTE. 15 VOLUMES.
DOE. EENS. VRIENDELIJKER.
Jullie allemaal trouwens! Dit begint echt ruzie te worden...
Ha, Kira, ik heb de vorige spelen zo halvelings gevolgd en vond ook altijd dat er 'nogal hevig' gedaan werd 
Momenteel snap ik niet goed in welke fase we nu juist zitten... Er was een deadline en die is verstreken zonder kill, wat doen we dan nu? Kunnen we nu nog stemmen, zijn de nachtacties al bezig,...? Ik snap niet goed wat er nu moet gebeuren lol.
Momenteel snap ik niet goed in welke fase we nu juist zitten... Er was een deadline en die is verstreken zonder kill, wat doen we dan nu? Kunnen we nu nog stemmen, zijn de nachtacties al bezig,...? Ik snap niet goed wat er nu moet gebeuren lol.
motivatiedip. help!
^ Normaal gezien zou de Nacht ingegaan moeten zijn, maar the donkey heeft dat niet gedaan, dus spelen we blijkbaar nog even verder in Dag 1. In de regels staat er niet echt iets over het overschrijden van een deadline, dus je kan nog altijd op mij proberen stemmen Koen 
Ik vind je niet minder verdacht dan gisterenavond, kolemijn, maar het duo Saki/Kira zou wel eens een cruciale fout gemaakt kunnen hebben. Maar daarvoor is het wachten op donkey. Voor hetzelfde geld heeft hij de fout gemaakt en is er geen vuiltje aan de lucht voor 'Sakira'...
motivatiedip. help!
^Heb jij die twee nou geshiped