Koen wrote:
Safeclaims lijken me dan toch een enorm voordeel voor Maffia? Jullie hebben hier toch eens een spel geweest waar twee spelers hetzelfde personage claimden? Ik dacht dat dat risico er altijd inzat voor maffiosi...? Niet dus?
Het is een enorm voordeel. Daarom komt het ook maar zelden voor dat alle leden van de Mafia safe claims krijgen.
Ik zou ook eens alle rollen/krachten moeten checken... op een ander uur... want NN spreekt nu over een serial killer, en int vorig spel had je dan ook iemand die kon kiezen welke kant hij koos of zo...
Een Serial Killer is in essentie een eenmansMafia. Ze kunnen elke Nacht iemand vermoorden, en winnen pas als als de rest dood is.
Iemand die kan kiezen aan welke kant hij staat is een Survivor, zij horen noch bij de Mafia noch bij de Town en moeten alleen in leven zien te bkijven tot het einde van het spel.
Ik vind het - als leek - nu niet echt verdacht om niet veel te zeggen... Allez, ik heb tussen het recenseren hier ook zitten lurken en pff... jullie discussie ging m'n petje te boven en ik wou me daar wijselijk buitenhouden...
Maar Weertangel heeft al eerder meegedaan, hij zou zo stilaan moeten weten hoe het gaat.
Saki wrote:NeeNee wrote:Maar Vivi is op dit moment een vijand van BW... al sinds twee albums als ik mij niet vergis.
Hmm waar, maar de badguys zijn dan Mr 3 en Mr 5?
zit nu aan 118, tegen morgen ben ik er wel door normaal..
Als Rooie Shanks inderdaad in het spel zit, dan kunnen de bad guys ook uit gelijk welke arc komen. Voor hetzelfde geld is het Baggy of zo.