Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (deadline maandag 24.00u

Post by NeeNee »

En we wachten nog steeds op Weertangel.

Is hij nog van plan om mee te doen?

PS. Ik was de hele dag weg, zoals je waarschijnlijk wel geraden had.
Saki

Post by Saki »

weertangel heeft gepost
Weertangel wrote:Mijn excuses, ik was even op de Wiki bij aan het lezen wie en wat mijn personage is zodat ik een hint kan geven.

mijne is, Ik zit in Luffy's Crew en ben altijd gewapend.
NeeNee

Post by NeeNee »

^ O, juist. Hij stond niet in de lijst... (dat krijg je als je rap wilt lezen -_-)

Nou, als iedereen een tip gegeven heeft, dan kunnen we de gaten beginnen invullen, nietwaar? De vaagste eerst.

PS. Ik ben menselijk. ~_~
Saki

Post by Saki »

Echt? Voor mij zag je der altijd zo uit :robot:

En Basti, je komt alleen hier om te spelen, je bent minstens 5minuten online, maar zegt niets..
NeeNee

Post by NeeNee »

^ Hij zei dat hij dit als zijn startpagina gebruikte.
Basti-B wrote: En dan nog iets wen er maar aan dat ik online kom zonder iets te zeggen, want dit is mijn startpagina én ik doe mijn computer vrijwel nooit uit. (niet echt milieu bewust dus :roll: .
Saki

Post by Saki »

Als startpagina zie je toch dat er dan gepost is, dus is het niet zoveel moeite om eventjes te kijken..

Maar allé, ik zal wel spoken zien zekers? :little:
Saki

Post by Saki »

Weertangel, dat geldt ook voor jouw hé...

en je bent zelfs in het topic geweest
Going to Atsusacon!
NeeNee

Post by NeeNee »

^ Verveel je je, Saki? :P
Saki

Post by Saki »

DVD's aan het branden, dat duurt wel eventjes :p
Going to Atsusacon!
LukeVonPerrywinkle

Post by LukeVonPerrywinkle »

Saki wrote: LukeVP; een personage dat niet zo belangrijk is maar tegelijk wel.. Lijkt me een Safe-claim naar Rooie Shanks toe en dat vertrouw ik simpelweg niet..

Stem: LukeVP
Na het vorige spel is het misschien het beste dat je je rustig neerzet en de andere spelers laat beslissen wie eerst te lynchen. Als jij dat doet, loopt het altijd fout af :mrgreen:

That said, uw redenering slaagt op niet zo heel veel.

Mijn 'hints' zijn inderdaad zo duidelijk dat het bijna enkel Rooie Shanks kan zijn. Nuja, veel andere hints kan ik in dat geval niet geven zonder nog meer te verraden: Luffy, heeft mijn hoed, ik heb rood haar, Ik ben een arm kwijt,...

Dus in hemelsnaam, hoe kan ik een safe claim maken als ik de eerste ben die zijn rol zo goed als bekendmaakt. Ik heb weinig zin om een Pietelke of een Basti-bééke te doen (Waar is Pietel trouwens?). Vroeg rollclaimen loopt meer fout dan goed af.

Bijna alle andere spelers zijn juist degene die de safe claims maken: Ik kom op tv, ik draag laarzen, ik houd van geld, ik ben altijd bewapend. Dit kan zoveel zijn. Ik vermoed dat zij eerder maffia zijn dan iemand die zijn rol bekendmaakt. Red Shanks is misschien een safe claim omdat het een bijrol is maar het is tegelijkertijd ook het belangrijkste personage voor de serie. Zonder Shanks, geen Luffy en geen verhaal.

Dus voor alle duidelijkheid, First Real Roll Claim:

Red Haired Shanks - Townie - Coolest person alive.

Oké, volgende game claim ik als laatste. Ik meen het 8)
The Donkey wrote: lols even naar china? maandag heen, dinsdag terug?
hoe lang ben je weg? of kan je daar gwn het internet op en doorspelen?
Tot 17 mei. Ik hoop dat ik daar ook bruikbaar internet ga hebben.
Saki

Post by Saki »

Komaan mensen, ik ben een hele dag weg, en maar 1post...
LukeVonPerrywinkle wrote: Na het vorige spel is het misschien het beste dat je je rustig neerzet en de andere spelers laat beslissen wie eerst te lynchen. Als jij dat doet, loopt het altijd fout af :mrgreen:
Goh, ik probeer me gewoon een eigen speelstijl aan te werven en redelijk open te spelen met iedereen, mijn gedachte stroom te delen en hopen dat er discussie's uit ontstaan, helaas is er vandaag niet zo veel activiteit...
LukeVonPerrywinkle wrote: That said, uw redenering slaagt op niet zo heel veel.

Mijn 'hints' zijn inderdaad zo duidelijk dat het bijna enkel Rooie Shanks kan zijn. Nuja, veel andere hints kan ik in dat geval niet geven zonder nog meer te verraden: Luffy, heeft mijn hoed, ik heb rood haar, Ik ben een arm kwijt,...

Dus in hemelsnaam, hoe kan ik een safe claim maken als ik de eerste ben die zijn rol zo goed als bekendmaakt. Ik heb weinig zin om een Pietelke of een Basti-bééke te doen (Waar is Pietel trouwens?). Vroeg rollclaimen loopt meer fout dan goed af.
Omdat er nu eenmaal bijna 40personage's zijn om uit te kiezen en je als eerste bekend maken dus geen reet uithaald, tenzij je zo dom bent om een first rang personage te claimen als maffia (Luffy, Nami, Ussop, Zoro, Sanji)
Een personage als Rooie Shanks(Zijn naam in de NL manga) kan dan weer genoeg vertrouwen wekken, maar hoort bij mij dan tot de 2de of zelfs 3de rang.
LukeVonPerrywinkle wrote:Red Shanks is misschien een safe claim omdat het een bijrol is maar het is tegelijkertijd ook het belangrijkste personage voor de serie. Zonder Shanks, geen Luffy en geen verhaal.
Shanks is idd zeer belangrijk in het verhaal, maar belangrijk genoeg om in een spel met 9personen te steken?
LukeVonPerrywinkle wrote:Bijna alle andere spelers zijn juist degene die de safe claims maken: Ik kom op tv, ik draag laarzen, ik houd van geld, ik ben altijd bewapend. Dit kan zoveel zijn. Ik vermoed dat zij eerder maffia zijn dan iemand die zijn rol bekendmaakt
Ze zijn idd vaag, maar geven mij toch wel een redelijk goed idee van wie wat zou kunnen zijn. ik wil me lijst wel posten, maar zou eerst graag wat van de anderen nog zien...
LukeVonPerrywinkle wrote:Dus voor alle duidelijkheid, First Real Roll Claim:

Red Haired Shanks - Townie - Coolest person alive.

Oké, volgende game claim ik als laatste. Ik meen het 8)
Ok, dat is dus eentje die ik kan doorstrepen op me lijst :p

en het spijt me zeer ,maar mijn personage is cooler dan het jouwe

Stem intrekken:LukeVP
Stem: Neenee

Waarom? Je neigt imo te hard naar Vivi, welke tijdelijk deel heeft uitgemaakt van de crew, maar toch wel lid was van baroque wars, zelfs zo sterk dat ze nr. 9 in rang is daar... ziet me er een raar moesje uit
En dat je de personage's uit Luffy's jeugd al van in het begin uitsluit, alsook die uit het verleden, met Shanks als gekend, klopt dat niet echt meer ^^
Going to Atsusacon!
LukeVonPerrywinkle

Saki wrote: en het spijt me zeer ,maar mijn personage is cooler dan het jouwe
Dat kan dan bijna enkel Zoro zijn maar je had gezegd dat je die al niet bent. Smoker is ook nog een kandidaat.
Saki

Post by Saki »

LukeVonPerrywinkle wrote:
Dat kan dan bijna enkel Zoro zijn maar je had gezegd dat je die al niet bent. Smoker is ook nog een kandidaat.
Bij beide sla je de bal mis ^^
LukeVonPerrywinkle

Saki wrote:
LukeVonPerrywinkle wrote:
Bij beide sla je de bal mis ^^
Is er nog iemand cooler? Shanks heeft een arm verloren en hij had toen niet gehuild of geroepen. That's pretty darn cool. :bday:
NeeNee

Post by NeeNee »

Saki wrote: Stem intrekken:LukeVP
Stem: Neenee

Waarom? Je neigt imo te hard naar Vivi, welke tijdelijk deel heeft uitgemaakt van de crew, maar toch wel lid was van baroque wars, zelfs zo sterk dat ze nr. 9 in rang is daar... ziet me er een raar moesje uit
Oh, bedankt voor de spoiler, Saki. -_- We hebben nog maar 500 keer gezegd dat we de Nederlandse versie volgen en niet willen weten wat er daarna gebeurt.

Hoe moet ik nu weten wie Vivi werkelijk was? Op het punt waar ik zit maakt ze deel uit van de crew. Als je nu nog steeds niet doorhebt dat we ons baseren op de situatie zoals die was aan het einde van volume 15, dan heb je echt de hele tijd niet opgelet.

En dat je de personage's uit Luffy's jeugd al van in het begin uitsluit, alsook die uit het verleden, met Shanks als gekend, klopt dat niet echt meer ^^
Je zegt net zelf dat je Luke's rol niet vertrouwt! Ik had dat soort claims niet verwacht, daarom zei ik dat het onwaarschijnlijk was dat ze erin zouden zitten. En dat was vòòr Shanks gekend was, dus jouw argument slaat nergens op.

Je bent echt wel superhypocriet bezig als je mensen verdacht noemt omdat ze hetzelfde denken als jij. Of is dat misschien omdat je weet dat jouw manier van spelen iets is wat de Mafia zou doen?
Post Reply