Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Britt_

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (deadline maandag 24.00u

Post by Britt_ »

@The donkey: als het enkel om de geposte tips rond de characters gaat wil ik dat lijstje wel maken. Kan er wel maar pas rond 21h aan beginnen want ik moet zo meteen beneden de keuken opruimen en dan ben ik wandelen met de hond. En die moet ik ook nog borstelen. Dus tenzij iemand mij voor is, zal ik het straks wel eventjes doen
kolemijn

Post by kolemijn »

Koen wrote:Ik heb een paar mensen die ik iets verdacht vond zeggen, maar eigenlijk totaal niet van die aard dat ik ze écht verdenk.
Zeg maar dan wat je verdacht vindt hé, beter delen met de groep, altijd goed om wat discussie op gang te brengen.
Weertangel

Post by Weertangel »

Mijn excuses, ik was even op de Wiki bij aan het lezen wie en wat mijn personage is zodat ik een hint kan geven.

mijne is, Ik zit in Luffy's Crew en ben altijd gewapend.
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

kolemijn wrote:
Koen wrote:Ik heb een paar mensen die ik iets verdacht vond zeggen, maar eigenlijk totaal niet van die aard dat ik ze écht verdenk.
Zeg maar dan wat je verdacht vindt hé, beter delen met de groep, altijd goed om wat discussie op gang te brengen.
Cf. mijn vorige posts?

Soms lees ik 's morgens op ipad of op 't werk wel even snel bij, en als ik dan iets louche opmerk post ik dat idd niet systematisch des avonds, maar nu ben ik dat al lang vergeten ze. (Argh, weer zin in smiley...)
motivatiedip. help!
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Offtopic: Ik dacht altijd dat ASN stond voor iets asian...

(Ja, ik was begonnen dit topic te herlezen op zoek naar duidelijkere hints/vermoedens maar werd het beu, jullie zijn bijna even saai als ik, sorry!)
motivatiedip. help!
Kira

Post by Kira »

Koen wrote:Ik heb een paar mensen die ik iets verdacht vond zeggen, maar eigenlijk totaal niet van die aard dat ik ze écht verdenk. Dus ik zou geneigd zijn Saki te volgen om vooruitgang te boeken. Alleen is voor hetzelfde geld Saki een maffialid die een onschuldige burger wil wegstemmen. Argh! (Ik zou hier zo graag een smiley zetten, maar zelfs dát durf ik niet meer!)
Het spel heeft zoveel nadelen! Dat maakt het net zo leuk :p

Om het toch maar te zeggen: Ligt het nu aan mij of is NeeNee anders dan normaal? (Maar het kan gewoon aan mij liggen: het is de eerste keer dat ik met haar meespeel terwijl ik niet weet of ze onschuldig is)
Britt_

Post by Britt_ »

ah Pfffft! had net een uur lang een lijst getypt en dan vraagt het forum wederom men inloggegevens en alles weg :cry:
Tenzij iemand het van me over wil nemen, zal het voor morgeavond zijn..
kolemijn

Post by kolemijn »

Britt_ wrote:ah Pfffft! had net een uur lang een lijst getypt en dan vraagt het forum wederom men inloggegevens en alles weg :cry:
Tenzij iemand het van me over wil nemen, zal het voor morgeavond zijn..
Auwch, daarom kopieer ik alles eerst eens bij een lange post voor ik op Submit klik.
Voor mij is een lijst niet nodig, ik hou het wel op beschuldigingen uiten gebaseerd op smiley-gebruik.
Maar om je poging voor morgen wat eenvoudiger te maken, zal ik hier mijn tips nog eens posten:
Ik draag een broek en ik ben lid van Luffy's crew. Bovendien ben ik ben cooler dan Usopp, maar minder cool dan Zoro.
Koen wrote: Soms lees ik 's morgens op ipad of op 't werk wel even snel bij, en als ik dan iets louche opmerk post ik dat idd niet systematisch des avonds, maar nu ben ik dat al lang vergeten ze. (Argh, weer zin in smiley...)
Moest het Koen niet zijn die dit post, zou ik dit al verdacht vinden. Is een goede manier om alsof te doen dat je mee op zoek bent naar verdachten zonder daadwerkelijk iets nuttigs te moeten zeggen.
En post maar smileys zoveel je wilt, dan kan ik mijn offender profile beter toetsen.
Ja, ik pak het serieus aan!
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

kolemijn wrote:zonder daadwerkelijk iets nuttigs te zeggen
Beste bewijs dat ik mezelf volledig trouw blijf, zou ik dan denken! ;) (Oh nee, een wink!)
motivatiedip. help!
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Ik heb de tips wat proberen te groeperen, maar durf niet met zekerheid zeggen dat ik ze allemaal heb, van Weerty heb ik er bv. persies geen...

Basti-B
Ik hou van geld!!

Weertangel

NeeNee
iets anders dan al die onbehouwen kerels

LukeVonPerrywinkle
Nu ben ik ook een cool personage, hij is gewoon niet zo belangrijk. Enfin, in zekere zin wel.
Ik ben dus niet Zoro, ik ben mannelijk en ik ben niet belangrijk maar tegelijkertijd ook wel.
er is gewoon te weinig over te vertellen. Hij is wel mogelijk het coolste personage uit de reeks.
En nee, ik ben geen lid van Luffy's crew.

Saki
niet Zoro
Ik loop nooit weg van een gevecht

Britt_
Ik draag een soort van laarzen (dus geen gewone schoenen of flipflops).

Koen
Ik kom vaak op tv... (het heeft niks met OP te maken, enkel met m'n personage)

Kira
Mijn grijns is gewoon... afgrijselijk.
Ik ben een gebruiker van een vrucht

kolemijn
niet Usopp, iets cooler
Mijn personage draagt een broek?
Ik ben deel van Luffy's crew.
motivatiedip. help!
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

En omdat mijn tip op niet veel trekt tov de andere: binnen onafzienbare tijd zal ik ongetwijfeld opgescheept ( ;) ) zitten met een hoest ;)
motivatiedip. help!
Kira

Post by Kira »

NeeNee is ook iemand van Luffy's crew ;)
Saki

Post by Saki »

Hadden we niet gezegd dat we geen lijstjes gingen maken over de claims?

Intrekken stem: Weertangel

Okey losse theorie

ondertussen tel ik al 5crewleden, dat zou meer dan genoeg moeten zijn...

Basti-B; claim over het houden van geld; de enigste die aan geld gehecht is (was) is Nami, welke ik vermoed iemand anders te zijn. Dus is het een gevaarlijke claim en vertrouw ik hem niet

LukeVP; een personage dat niet zo belangrijk is maar tegelijk wel.. Lijkt me een Safe-claim naar Rooie Shanks toe en dat vertrouw ik simpelweg niet..

Stem: LukeVP
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Saki wrote:Hadden we niet gezegd dat we geen lijstjes gingen maken over de claims?
Heeft Britt mij nu getricked in iets dat 1/ niet mocht en 2/ veel te veel tijd kostte? Haal nog maar wat zeemzoete diminutiefjes boven, Brittje, grr :P

Ik vond Luke redelijk oprecht klinken en Rooie Shanks leek mij een goed personage, maar misschien is dat idd wel een personage dat 'toch niemand anders gekregen zal hebben'...

Blah, ik zal er eens een nachtje over slapen in de kombuis.
motivatiedip. help!
Saki

Post by Saki »

Het erge is dat The Donkey het had aangevraagd, ik hou alles netjes bij in een Excelletje ^^
Post Reply