Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (eindelijk van start!)
Aangezien er nogal wat onterechte (!) verdachtmakingen mij ten ere vallen vanwege een hoogst onschuldige verspreking, zal ik nog een extra tip geven:
Ik ben deel van Luffy's crew.
Kleine opmerking: Koen zei dat hij een niet gewenste rol had + daarna dat hij niet veel tijd had: waarschijnlijk een rol met een actieve nachtfunctie of maffia?
Kleine opmerking: Koen zei dat hij een niet gewenste rol had + daarna dat hij niet veel tijd had: waarschijnlijk een rol met een actieve nachtfunctie of maffia?
Je denkt dat hij liegt over een sterfgeval in de familie?kolemijn wrote:Kleine opmerking: Koen zei dat hij een niet gewenste rol had + daarna dat hij niet veel tijd had: waarschijnlijk een rol met een actieve nachtfunctie of maffia?
Huh, nee, snap niet zo goed hoe je tot die conclusie komt
Was trouwens daarvoor nog:
Post daarna:
Was trouwens daarvoor nog:
(over zijn rol)Koen wrote:ik ook, en niet echt de gewenste
Post daarna:
Het lijkt mij gewoon niet onwaarschijnlijk dat Koen een rol heeft waar wat meer werk aan is dan een gewone vanilla townie.Koen wrote:Je mag niet editten zeker? Zou eens de regels moeten lezen... Soit, ik ben vanavond maar halvelings online en dus voor de rest van de week ook slechts 'na werkuren'. En tijdens nachturen lig ik in mijn bed. Kwestie van een beetje te melden wanneer ik van wal ga en de zeilen kan hijsen.
^ Of ben ik hier aan het overanalyseren? 
Het is zijn eerste spel... hij heeft een job... en mogelijk was zijn familielid al ziek of zo.
Het is niet onmogelijk, maar ik vind het een nogal snelle conclusie.
Het is niet onmogelijk, maar ik vind het een nogal snelle conclusie.
Inderdaad, dus dan had hij waarschijnlijk graag een basic rol gehad lijkt mij. Maar zijn uitspraak dat hij niet tevreden was met zijn rol, doet mij vermoeden dat dat dus niet het geval is. Zou ook om een andere reden kunnen zijn natuurlijk, maar ik zeg maar wat ik denk.NeeNee wrote:Het is zijn eerste spel... hij heeft een job... en mogelijk was zijn familielid al ziek of zo.
Hmm, ik was idd niet echt aan het opletten
op basis van de claims vertrouw ik Luke niet echt niet meer
Maar het is nu idd nog wachten op een hint van Weertangel
-
LukeVonPerrywinkle
Mijn tweede post was al een tip:NeeNee wrote:Weertangel
LukeVonPerrywinkle
Saki
Kira
Tips graag.
Nu ben ik ook een cool personage, hij is gewoon niet zo belangrijk. Enfin, in zekere zin wel.
Ik ben dus niet Zoro, ik ben mannelijk en ik ben niet belangrijk maar tegelijkertijd ook wel.
-
LukeVonPerrywinkle
Huh? Waarom ben ik nu weer niet te vertrouwen?Saki wrote:Hmm, ik was idd niet echt aan het opletten
Ik begrijp dat iedereen verdacht is maar ik denk niet dat ik verdachter ben dan iemand anders.
Haha, lekkere tip is dat! als je had gezegd dat je niet lid van zijn crew was geweest was je direct mijn hoofdverdachte geweest! immers, alle townies zitten in luffy's crew.kolemijn wrote:Aangezien er nogal wat onterechte (!) verdachtmakingen mij ten ere vallen vanwege een hoogst onschuldige verspreking, zal ik nog een extra tip geven:
Daarnaast had je mijn opmerking, over jou verspreking, beter kunnen opvatten als een grapje. dat je je aangevallen voelt is wat mij betreft verdacht!
Hoe kan jij dat zo zeker zeggen?Basti-B wrote: immers, alle townies zitten in luffy's crew.
^ Volgens mij kan dit zelfs niet, ze zijn toch maar met 5?
oké met 100% zekerheid kan ik het niet zeggen, maar weinig anders lijkt me mogelijk. Daarnaast bestaat luffy's crew uit negen mensen. Volgen Wikia, en dat hou ik maar aan.
^ 7. Luffy, Zoro, Usopp, Nami, Sanji, Vivi en haar kwekbeest.
Ik weet niet waar je de andere vandaan haalt, maar ze zijn waarschijnlijk van na volume 15 en tellen dus niet mee.
Ik weet niet waar je de andere vandaan haalt, maar ze zijn waarschijnlijk van na volume 15 en tellen dus niet mee.
http://onepiece.wikia.com/wiki/Straw_Hat_Pirates.
daar heb ik dat vandaan, maar dat zal inderdaad wel van latere afleveringen zijn.
Ik ga nu eten koken en daarna verdiep ik me er wel wat beter in.
daar heb ik dat vandaan, maar dat zal inderdaad wel van latere afleveringen zijn.
Ik ga nu eten koken en daarna verdiep ik me er wel wat beter in.