Weertangel wrote:Heh, zoveel posts in zo weinig tijd! was even doorlezen maar ben nu wel bereid een paar dingen op te klaren.
1.Wat Kolemijn dus(blijkbaar) anders heeft gedaan met mijn gave is dat alleen de personages die in de aflevering een pistool gebruiken ook daadwerkelijk een pistool hebben!
En sinds er ook iemand met een zwaard rondloopt(die ik niet kan detecteren btw) wil het dus niet zeggen dat iedereen die een pistool heeft een weerwolf is! Hell, er zijn volgens mij meer burgers dan weerwolven met pistolen in dit spel! dus kijk uit!
Dus ga de aflevering nog maar eens bekijken als je onzeker bent!
ah, bedankt voor de opheldering, kan wel begrijpen dat kolemijn de rol niet wou uitleggen:P intressant is het zeker! goede move kolemijn:D
nu moet ik idd wel ff goed gaan kijken wie wel een pistool dragen, want dat waren er erg veelXD
2. Ik heb niet elke mogelijke rol opgezocht online sinds ik weet hoe verwarrend het kan werken en beperk me meer tot de rollen die tot nu toe in onze games zijn gebruikt of zijn onthuld.
3.Ik zie dat buiten Donkey niemand anders met een kracht naar voren is gekomen, dus betekent dat ik meteen een weerwolf ben? ik vindt van niet, maar wat ik verdachter vind zijn mensen die mij er meteen uit willen werken nu ze weten dat ik een ziener ben....
niet om mezelf af te kraken, maar ik ben niet met een kracht naar voren gekomen... alleen gezecht dat ik vanilla ben, dat heeft britt ook letterlijk gezecht trouwens:P
@saki: my badXD helemaal vergeten dat je in het begin van dag 2 al aangegeven had dat je een actie had gedaan die niet doorging:P
ff het lijstje opnieuw:
The Donkey - Fujiko Mine [vanilla]
Kira - ? [??]
Saki - ? [een onbekende nacht actie]
Britt_ - townie [vanilla]
Weertangel - townie [gunsmith]
Basti-B - ? [??]
SilverOwls - Sherlock Holmes III [??]
Pietel - ? [een onbekende nacht actie die niet gebruikt is in nacht 1]
en er is dus een roleblocker (of vergelijkbare rol) in het spel die saki geblockt heeft, ik weet niet of het hier ook kan gaan om een immuuniteit, das afhankelijk van de gave van saki... wel is het handig om te weten dat dit zo goed als zeker (als we saki geloven en ik zie geen rede het niet te doen) dat pietel dit niet kan zijn omdat hij de enige was die gedurende nacht 1 niet online is geweest en daarmee dus de nacht 48 uur heeft laten duren.