Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
- The Donkey
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 2)
damn luke, je weet me er goed van te overtuigen dat je geen weerwolf bent, terwijl ik je tot vandaag als 1 van de hoofdverdacht had... miss iets te goed dat wel...
@kolemijn: miss is het handig om silverowls te checken aangezien we bijna niets over hem weten?
@kolemijn: miss is het handig om silverowls te checken aangezien we bijna niets over hem weten?
- Weertangel
Nadat ik alles eens heb doorgekeken kom ik voor nu tot de verlopige conclusie dat Pietel de meest verdachte is,met Britt als 2de.
Sinds beide niet echt veel hebben gezegt in hun verdediging wil ik dat de knoop eens wordt doorgehakt!
En de beste manier om dat te doen is om te stemmen.
Dus doe ik Stem:Pietel
Sinds beide niet echt veel hebben gezegt in hun verdediging wil ik dat de knoop eens wordt doorgehakt!
En de beste manier om dat te doen is om te stemmen.
Dus doe ik Stem:Pietel
STEMMENTELLING:
Pietel: The Donkey, Saki, Kira, Weertangel
The Donkey: Pietel
5 stemmen vereist voor een lynch.
Pietel: The Donkey, Saki, Kira, Weertangel
The Donkey: Pietel
5 stemmen vereist voor een lynch.
- The Donkey
@NeeNee, ff een vraagje, als ik door iemand beschermd word en guru word aangevallen. dan treed ik in actie als bodyguard, maar werkt die bescherming dan gewoon?
dan kunnen we namelijk met kolemijn, saki, weerangel en mij het zo op zetten dat niet 1 van ons dood kan. op die manier hebben we een ijzeren blok tegen de weerwolven en kunnen we op ons dooie gemak uitvogelen wie het is/zijn:D (tenzij weerangel gelogen heeft over het beschermen van mij de afgelopen nacht:P)
dan kunnen we namelijk met kolemijn, saki, weerangel en mij het zo op zetten dat niet 1 van ons dood kan. op die manier hebben we een ijzeren blok tegen de weerwolven en kunnen we op ons dooie gemak uitvogelen wie het is/zijn:D (tenzij weerangel gelogen heeft over het beschermen van mij de afgelopen nacht:P)
^ Als jij of Guru aangevallen wordt terwijl jij zelf beschermd wordt, dan werkt de bescherming en sterf je niet.
Zelfs als de Genezer in diezelfde Nacht gedood wordt, blijf jij leven, want de Nachtactie van een persoon die sterft gaat in de Nacht waarin hij sterft nog gewoon door.
Zelfs als de Genezer in diezelfde Nacht gedood wordt, blijf jij leven, want de Nachtactie van een persoon die sterft gaat in de Nacht waarin hij sterft nog gewoon door.
Ik denk dat SilverOwls en Britt voor mij ook nog de grootste verdachten zijn tot nu toe.
Kira zijn rol weten we trouwens ook nog niet? Of heb ik daar overgelezen.
Dus als iemand the donkey beschermd, dan zitten zowel ik als the donkey safe, dat lijkt mij al geen slecht begin.
Kira zijn rol weten we trouwens ook nog niet? Of heb ik daar overgelezen.
Dus als iemand the donkey beschermd, dan zitten zowel ik als the donkey safe, dat lijkt mij al geen slecht begin.
Klopt, die van mij en die van SilverOwls weten jullie inderdaad niet... Ik zei er wel dit over:
Maar daar ben je natuurlijk niet veel mee :sKira wrote:Ik denk niet dat ik een screenshot mag sturen. Ik weet eigenlijk niet of ik dat ook echt wil...
Je hoeft niet persé een screenshot sturen, gewoon zeggen wie je bent mag ook.
- Weertangel
Trouwens The Donkey, ik heb er niet over gelogen....
En het kan goed dat Guru werd aangevallen afgelopen nacht en omdat ik jou beschermde die aktie verijdelt werd. maar er is geen manier om daar achter te komen, dus laten we er maar niet teveel op terugkijken...
En het kan goed dat Guru werd aangevallen afgelopen nacht en omdat ik jou beschermde die aktie verijdelt werd. maar er is geen manier om daar achter te komen, dus laten we er maar niet teveel op terugkijken...
-
LukeVonPerrywinkle
Vier stemmen op Pietel zie ik. We kunnen er misschien meteen een einde aan maken? Als Pietel onschuldig is, is the donkey gewoon de volgende.
Zal ik op Pietel stemmen?
Misschien heeft Pietel hier nog iets tegen in te brengen? Het enige wat nog in zijn voordeel pleit, is dat the donkey lang heeft gewacht om zijn personage te posten terwijl hij al een tijdje wist dat Pietel Nail was. Doch, dit kan ik nog enigszins begrijpen omdat het dan al van op de eerste dag ging gaan tussen donkey en Pietel.
Voor de rest is het het meest waarschijnlijk dat the donkey de waarheid spreekt. Terwijl als ik Pietel zijn posts nalees, er toch wat verdachte dingen tussen zitten. Maar ja, PrIEsTER leek ook verdacht...
Zal ik op Pietel stemmen?
Misschien heeft Pietel hier nog iets tegen in te brengen? Het enige wat nog in zijn voordeel pleit, is dat the donkey lang heeft gewacht om zijn personage te posten terwijl hij al een tijdje wist dat Pietel Nail was. Doch, dit kan ik nog enigszins begrijpen omdat het dan al van op de eerste dag ging gaan tussen donkey en Pietel.
Voor de rest is het het meest waarschijnlijk dat the donkey de waarheid spreekt. Terwijl als ik Pietel zijn posts nalees, er toch wat verdachte dingen tussen zitten. Maar ja, PrIEsTER leek ook verdacht...
Het is wel best dat degenen die een beschermende rol hebben afspreken wie ze 's nachts gaan beschermen voor de nacht valt, zou beetje dom zijn als er twee personen dezelfde gaan beschermen ofzo. Nja, alhoewel, dan weten de weerwolven natuurlijk ook aan wie ze geen tijd moeten verspillen 
- The Donkey
tenzij we het hier afspreken en dan vervolgens iets anders doen?
haha, maar denk dat het niet echt zo verschillen met niets afspreken.
tenzij we een code taal ontwikkelen die de weerwolven niet kunnen ontcijferen,
maarja de kans dat alle burgers genoeg code kennis hebben en de weerwolven niet is ook weer vrij klein...
ASCII anyone? daar kan je het makkelijkste codes mee maken:P
@ weertangel, je hebt gelijk idd, kolemijn had net zo goed aangevallen kunnen zijn en dat ik daarom door jou werd beschermt. dan komt er nog bij dat we niet weten wat saki de afgelopen nacht heeft gedaan:P
haha, maar denk dat het niet echt zo verschillen met niets afspreken.
tenzij we een code taal ontwikkelen die de weerwolven niet kunnen ontcijferen,
maarja de kans dat alle burgers genoeg code kennis hebben en de weerwolven niet is ook weer vrij klein...
ASCII anyone? daar kan je het makkelijkste codes mee maken:P
@ weertangel, je hebt gelijk idd, kolemijn had net zo goed aangevallen kunnen zijn en dat ik daarom door jou werd beschermt. dan komt er nog bij dat we niet weten wat saki de afgelopen nacht heeft gedaan:P
- The Donkey
trouwens volgens mij kunnen we maar 3 mensen beschermen in de nacht... ik bescherm kolemijn, saki beschermt iemand (nja ze heeft die mogenlijkheid:P) en weertangel iemand. dus tjaa het zou zoiezo vol gaten zitten, er zijn genoeg andere burgers die onbeveiligt zijn. en ik ben nog steeds niet 100% overtuigt dat weertangel een burger is, het zou namelijk ook de perfecte cover voor een weerwolf zijn, en we kunnen nu eenmaal niet helemaal zeker zijn dat hij mij heeft verdadigt... (is ook nog altijd niet 100% duidelijk wie nu aangevallen werd in de afgelopen nacht btw...)
Oké, we gaan de nacht maar eens inluiden.
Stem: Pietel
Stem: Pietel