Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
- The Donkey
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 2)
tussenstand van de stemmen zou welkom zijn btw 
Pff, ik ben nog aan het twijfelen op wie ik nu ga stemmen. Mijn intuïtie heeft het altijd fout... Daarom kijk ik meestal naar wat andere denken en probeer na te denken of het zou kunnen kloppen. (Ookal gaan zij ook grotendeels gewoon af op hun intuïtie) Maar nu stemt er iemand op Pietel, degene die net als Kolemijn je beste maat wil lijken... @.@ Of misschien is The Donkey wel een weerwolf en wil hij toch nog dat er een onschuldige wordt gelyncht en komt hij af met dit? Ik ga er nog eens goed over nadenken xD Voorlopig trek ik mijn stem in.
Stem intrekken: SilverOwls
@The Donkey: STEMMENTELLING:
Britt_: Saki, Pietel, kolemijn
Pietel: The Donkey
Stem intrekken: SilverOwls
@The Donkey: STEMMENTELLING:
Britt_: Saki, Pietel, kolemijn
Pietel: The Donkey
- The Donkey
maar weertangel beweerd dat hij mij afgelopen nacht heeft beschermt, hij is niet een van de meest verdachte imo. waarom zou hij mij beschermen als hij niet zeker wist of ik een weerwolf was? (kan je uberhaupt een weerwolf beschermen?) en hoe zit het dan met de aanval die geblokt is afgelopen nacht (er van uit gaande dat de voorgaande beredenaties juist zijn). als die niet op mij gemunt was wie dan wel en heeft saki die dan geblokt? ik weet dat het nu heel vreemd over komt dat ik ook ineens nail ben, maarja das ook de rede waarom ik het eerst niet wou posten. maar als ik waarschijnlijk aangevallen ben en de stemmen allemaal de andere kant op gaan...
Ik stel voor dat we anders Britt maar effe zo laten deze ronde, niemand gaat toch op haar willen stemmen nu ze beweert een bom te zijn. Ik denk dat we ons nu best focussen op Pietel en the donkey, want 1 van die twee is sowieso weerwolf, en 50% kans lijkt mij nog niet zo slecht. Zeker de moeite om een lynchke te wagen.
- The Donkey
mmm, miss geloven jullie me als ik zeg dat ik door mijn speciale functie weet wie de ziener is? ik kan ze naam niet noemen omdat het een te groot risico voor diegene is maarja, zou wel mijn rol bewijzen:P
Vergeten.
Stem intrekken: Britt
Stem intrekken: Britt
dit brengt ons inderdaad wel in een lastig parket, zeker omdat er niet geweten is welke rollen er wel zijn uitgedeeld en welke niet. Met het verdacht maken van Pietel, komt ineens dit lijstje mij weer te boven.
Waar Pietel al direct mee afkwam dat het ook andersom kon werken, maar hijzelf, staat er niet in.
Dus dat brengt ons terug op Pietel en Luke
Al vind ik The Donkey nu ook wel al verdacht overkomen.
Een passieve rol bij nail, dan denk ik meteen aan iets jager/bom achtig, iets dat Britt al heeft geclaimed te zijn.
Dragonballception!
LukeVonPerrywinkle wrote:Inderdaad, als er iemand is die iemand anders of zichzelf elke nacht kan beschermen kiest die hoogstwaarschijnlijk de eerste nacht zichzelf. Hij heeft geen flauw idee wie burger is en wie maffia en moest hij iemand anders beschermen is de kans ook heel klein dat de maffia diezelfde persoon ook aanvalt (als het al een burger is die hij beschermt).
Anyway. Ik zal even mijn lijstje met met verdachten opstellen. Het gaat van meest verdacht naar minst:
1.
Saki, Kolemijn
2.
Weertangel, the donkey
3.
Kira
4.
Silverowls
5.
Britt
Het is niet omdat je ver achteraan staat dat je niet verdacht bent.![]()
Pietel weet ik nog niet goed waar plaatsen en Silverowls moet misschien nog wat hoger staan. Ze heeft bijna nog niets gepost maar leverde wel de definitieve stem om Krilin te doden zonder al te veel info. Arme Krilin. Ik zal je missen.
Waar Pietel al direct mee afkwam dat het ook andersom kon werken, maar hijzelf, staat er niet in.
Dus dat brengt ons terug op Pietel en Luke
Al vind ik The Donkey nu ook wel al verdacht overkomen.
Een passieve rol bij nail, dan denk ik meteen aan iets jager/bom achtig, iets dat Britt al heeft geclaimed te zijn.
Dragonballception!
Going to Atsusacon!
the donkey wrote:mmm, miss geloven jullie me als ik zeg dat ik door mijn speciale functie weet wie de ziener is? ik kan ze naam niet noemen omdat het een te groot risico voor diegene is maarja, zou wel mijn rol bewijzen:P
De ziener, Pietel beweerd al dat hij de ziener is, als Nail. Een combinatie die mij al raar leek, ik zou dan eerder een Dende of guru verwacht hebben als ziener...
Misschien kan de ziener ons wel iets vertellen over wat hij/zij deze nacht gezien heeft..
in hoeverre gaat jouw gave dan, dat jij rollen kan opvragen aan Neenee?
Going to Atsusacon!
- The Donkey
ik ben geen bom, het is een vrij simpel iets, maarja verklap het nog niet omdat ik daarmee andere in gevaar breng.
maar idd LukeVonPerrywinkle heeft hem niet in het lijstje en klaagde later er over dat iemand anders maar 2 mensen als verdachte had...
was me niet eens opgevallen eigenlijk... persoonlijk ga ik nu voor pietel en LukeVonPerrywinkle als weerwolven, maarja alleen pietel weet ik zo goed als zeker...
maar idd LukeVonPerrywinkle heeft hem niet in het lijstje en klaagde later er over dat iemand anders maar 2 mensen als verdachte had...
was me niet eens opgevallen eigenlijk... persoonlijk ga ik nu voor pietel en LukeVonPerrywinkle als weerwolven, maarja alleen pietel weet ik zo goed als zeker...
normaal gezien kan je toch wel uit de kast komen zonder de ander te verraden, of is het zo dat jullie samen in een team werken en dus eigenlijk ook dood moeten voor de burgers om te winnen?
Going to Atsusacon!
Als the donkey beweert dat hij weet wie de ziener is, dan kan hij dat beter eerst zeggen dan dat de ziener zich gewoon vrijgeeft. Dan hebben we ineens wat meer zekerheid over the donkey.Saki wrote: Misschien kan de ziener ons wel iets vertellen over wat hij/zij deze nacht gezien heeft..
Weerwolven kunnen toch geen extra krachten hebben hé?
Helaas heb ik spellen gespeeld waarbij dat wel kan
Een wolf die als hij wilt, de nachtmoord kan overnemen etc.
Going to Atsusacon!
- The Donkey
okey hopelijk begrijp ik je nu niet verkeerd maar de ziener is kolemijn. volgens mij hij heeft hij het ook eerder gepost, maar ik ben zn bodyguard dus vandaar dat ik wist wie het was, moet ik de zin nog ff copy-pasten uit neenees PM?
- The Donkey
NeeNee heeft eerder gezecht dat we dat in weerwolfen 1 dat niet doen, miss wel in een later potje, maar niet deze. (moet je anders maar ff in de eerste paar pagina's kijken van dit topic). maarja ze zouden opzich wel andere gaves kunnen hebben.Saki wrote:Helaas heb ik spellen gespeeld waarbij dat wel kan