Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

The Donkey

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 2)

Post by The Donkey »

idd, het feit dat pietel meteen in zn eerste post al zn karater bekend maakte vond ik al vrij vreemd, nu lijkt nail me niet echt een personage dat speciale krachten heeft en is dus niet zo van belang, maar om dat nu openlijk toe te geven? en dan weten we natuurlijk niet zeker of het niet gelogen is, al zegt iedereen wie hij is het is onmogenlijk om er zeker van te zijn dus we kunnen er ook geen conclusies uit halen.
The Donkey

Post by The Donkey »

ik vind het wel klote dat het hier elke keer dat ik er ben dood valt en als ik weg ben word er super veel gepost:(
zijn er bepaalde tijden wanneer het veel drukker is hier?
Britt_

Post by Britt_ »

Ik begrijp dat mijn getwijfel mij verdacht maakt, maar twee dingen:

1. Ik twijfel ALTIJD! superveel! Ook in het dagelijkse leven.
2. Ik heb ervaring, dat klopt, maar ik twijfel in al mijn spellen zo. IK kan je alle links van de spellen geven die ik gespeeld hebt en daar ga je mij hetzelfde zien toepassen. IK heb nemelijk veel moeite met uitmaken of iemand verdacht is of niet en in het begin van ene spel laat ik me nogal veel meeslepen door wat anderen zeggen. IK typ ook liever heel mijn denkproces uit, wat gevaarlijk kan zijn, maar wat ook uiteindelijk later in het spel mijn onschuld zou kunnen bewijzen. Hoe meer je van jezelf prijs geeft, hoe minder verdacht je jezelf maakt. ;)
NeeNee

Post by NeeNee »

Moet ik nou weer een deadline opleggen?

Vooruit maar. Maandagavond middernacht. En het kan me niet schelen dat het tweede nieuwjaar is.
Saki

Post by Saki »

Image
Hallo iedereen, ik Bulma de vrouw die alles kan, ik merk net dat er deze nacht niet al te veel is gebeurt op de planeet.
Wat een geluk, dat betekent dat mijn uitvinding heeft gewerkt en ik heb er zo nog enkele in petto ^^
Het is jammer dat door mijn aanzet we Krillin hebben moeten zien heengaan, maar hij kan nog teruggehaald worden met de Dragonball's

NeeNee wrote:Jij bent Bulma.

• Burger (Townie): De anderen onderschatten je misschien, maar ook jij kunt je steentje bijdragen in deze strijd. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
• Uitvinder (Inventor): Via je slimme uitvindingen krijg je een hoop voor elkaar. Elke Nacht kun je één activiteit kiezen uit de lijst hieronder. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de activiteit en de namen van de betrokken speler(s) via PM.
Je mag geen twee nachten dezelfde activiteit na elkaar nemen.
- Twee spelers van plaats verwisselen (Busdriver)
- De activiteit van één speler blokkeren (Roleblocker)
- Eén speler de volgende dag het zwijgen opleggen (Silencer)

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)

LukeVonPerrywinkle wrote:Anyway. Ik zal even mijn lijstje met met verdachten opstellen. Het gaat van meest verdacht naar minst:

1.
Saki, Kolemijn
2.
Weertangel, the donkey
3.
Kira
4.
Silverowls
5.
Britt
Bedankt voor je lijstje, weetje, nu zal ik mijn lijstje is posten

Verdacht;
1. Britt & LukeVonPerrywinkle

Voor de rest heb ik nog niets tegen hun.

Hoe kom ik hier nu op zul je zeggen, wel euh...
Ik heb een fantastische rol gekregen, ik mag tijdens de nacht de actie van 1 persoon blokkeren, dan gaat ie niet door.
Hey, is de moord doorgegaan deze nacht?
Toevallig had ik de actie van Britt geblokkeerd deze nacht.

Saki wrote:Roleblocker
Britt

Doe ik het zo goed?

kolemijn wrote:Ik heb echt geen idee meer van wie er verdacht is voor mij :?
LukeVonPerrywinkle wrote:
1.
Saki, Kolemijn
Al vind ik zelf Britt wel wat verdacht (het is een longshot, I know), maar haar getwijfel om al dan niet op Priester te stemmen vind ik wat verdacht, zeker het feit dat ze het allemaal mooi had uitgetypt zodat iedereen kon zien hoe ze twijfelde, en als Silverowls dan ook een weerwolf was (wilde theorieen) kon het heel goed dat ze dat hadden afgesproken zodat ze toch nog Priester konden doden. En aangezien Britt precies veel ervaring heeft in dit spel, kunnen we wel gecompliceerde plannen van haar verwachten. Feedback?
Al volg ik je denkwijze nog niet helemaal, ik sta er wel achter dat Britt een maffia is, over Silverowls kan ik helaas niet veel zeggen zo

Stem: Britt
Last edited by Saki on Thu Dec 29, 2011 20:51, edited 1 time in total.
Going to Atsusacon!
NeeNee

Post by NeeNee »

^ Stemmen in het vet, graag.
Saki

Post by Saki »

zo beter, Neenee? =P
Going to Atsusacon!
Britt_

Post by Britt_ »

^Wie zegt er dat ik een actie had vannacht? Ik vertel alleen maar wat ik weet uit ervaring.
Saki

Post by Saki »

Britt_ wrote:^Wie zegt er dat ik een actie had vannacht? Ik vertel alleen maar wat ik weet uit ervaring.
Simpel, ik zie de wolven er echt niet toe instaat om de eerste ronde gaan moord te plegen.

Daarbij heb ik jouw actie gestopt, en er gebeurt geen moord, dus moet jij wel de hoofdmaffiosi zijn.

Tenzij er natuurlijk iemand anders zijn rol openspeeld en kan verklaren waarom er geen moord was...
Going to Atsusacon!
Britt_

Post by Britt_ »

OMdat er een dokter in het spel is? Die zichzelf of een ander beschermde? Misschien was het wel een bulletproof speler die aangevallen werd? En ik heb geen actieve nachtrol. Niet dat dit een geloofwaardig argument is <_< Er zijn nog zoveel meer redenen waardoor een moord niet gepleegd kan worden. Dat moet jij als ervaren speler wel weten.
NeeNee

Post by NeeNee »

Saki wrote:zo beter, Neenee? =P
Ja, maar het is verboden om je posts te wijzigen.

Volgende keer gewoon een nieuwe maken, graag. ;)

STEMMENTELLING:
Britt: Saki
Saki

Post by Saki »

Britt_ wrote:OMdat er een dokter in het spel is? Die zichzelf of een ander beschermde? Misschien was het wel een bulletproof speler die aangevallen werd? En ik heb geen actieve nachtrol. Niet dat dit een geloofwaardig argument is <_< Er zijn nog zoveel meer redenen waardoor een moord niet gepleegd kan worden. Dat moet jij als ervaren speler wel weten.
Laten dat soort rollen nu net allemaal onderuit zijn gehaald door de spelleidster met deze post:
NeeNee wrote:Dit is geen life Weerwolven waarbij iedereen om de beurt wakker wordt, he.

Elke speler komt pas te weten wat er met de anderen gebeurd is als de Dag begint, dus als er iemand is die de doden weer tot leven kan wekken, kan hij dat zeker niet in dezelfde Nacht doen.

En in dit spel kan niemand zichzelf beschermen (met één enkele uitzondering, maar dat is een speciale rol).

EDIT: Je krijgt ook geen bericht als je bent aangevallen. In het beste geval staat er iets in de vertelling (het tekstje aan het begin van elke Dag en Nacht), maar aangezien ik niet te veel mag weggeven, zal dat over het algemeen nogal vaag zijn.

bij een bulletproof personage, zou er wel naar die rol zijn gehint bij de beschrijving van de nacht.
NeeNee wrote:
Wel wat beweging deze nacht, maar geen bloedvergieten. ... Zouden ze ergens op wachten, of hield iets ze misschien tegen…?
Dag 2 begint nu. Wat is er gebeurd de voorbije Nacht?
Duid op de speciale kracht, van mijn personage,
Going to Atsusacon!
Britt_

Post by Britt_ »

Misschien waren de wolven wel te stom om iemand om te brengen? En hebben ze de deadline niet gehaald? Ik daag u uit mij te laten onderzoeken als er een investigator is. Die zal wel bewijzen dat ik onschuldig ben <_< (please laat er een investigator zijn).
LukeVonPerrywinkle

Post by LukeVonPerrywinkle »

Bedankt om je personage te posten Saki :mrgreen:

Ik had er wel niet meteen ál je abilities bijgezet en verraden dat je dezelfde activiteit geen twee nachten na mekaar kan gebruiken.

Ik ben er 100 procent zeker van dat er op z'n minst 1 burger is met een gave zodat hij niet kan sterven 's nachts. Dus zelfs als je britt hebt geblokkeerd, betekent dit niet zoveel (ookal lijkt het aan NeeNee haar beschrijving dat wel te zijn).

Hoe werkt "Roleblocker" trouwens, je blokkeert 1 maffialid en de andere maffialeden kunnen ook niets meer doen? Of er kan maar 1 maffialid per nacht iemand doden? Dan heb je ook veel geluk gehad dat britt de hitman van dienst was en niemand anders. Mss kan de verteller dit uitleggen.

Ik vind je lijstje maar zwakjes, er staan maar twee mensen op! What about the rest? En ik ben dan nog eens het meest onschuldige personage van al! :P

GOKUUUUUUUU!

Image

Je kan mijn ability mss raden...
Saki

Post by Saki »

--^ zo naïef

viewtopic.php?f=6&t=1526&start=90

Kijk eens naar de tijden..
27 Dec 2011 17:35
Lynch bereikt! .... Nacht 1 begint nu. Gelieve alle Nachtacties door te sturen via PM. Dag 2 begint over 48h of zodra alle Nachtacties binnen zijn.
28 Dec 2011 20:16
... Dag 2 begint nu. Wat is er gebeurd de voorbije Nacht?
Wilt iemand bevestigen dat hier geen 48uur tussen zitten a.u.b. ...

De maffia hebben weldegelijk hun actie binnengebracht...

dus mijn hoofdverdacht n° 2 komt ineens af dat hij Goku is...
Didn't think so bro
Going to Atsusacon!
Post Reply