(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Okee, dit is geschift bizar. Op mijn laptop krijg ik dit (.com):

Image

Maar ik ben daarnet ook even op mijn andere computer gaan kijken, en daar krijg ik hetzelfde als jij, zonder korting. Huh. :?

Ik doe voortaan al mijn aankopen op de laptop. :mrgreen:

EDIT: Ik heb dus effectief net twee verschillende bestellingen gedaan bij Bookdepository.com, eentje aan de kortingsprijzen van gisteren (op mijn laptop) en een andere met enkele nieuw verlaagde prijzen van vandaag (op mijn desktop). Leuk, daar niet van, maar wat een rare bug. :?
Hercule

Post by Hercule »

En beide sites zijn weer normaal :lol:
Hoop dat het eenmalige fout was en niet een voorbode op wat gaat komen nu de site is overgenomen door amazon.
Image
The Donkey

Post by The Donkey »

om korting codes te gebruiken moet je er heen via een speciale pagina, anders krijg je niet de optie om de codes in te voeren.
nu blijven die codes als recente internet bestanden opgeslagen op de computer waar je het invoert.
dus elke keer dat je via die computer naar je mandje gaat is de code al geactiveerd.
als je het op een andere computer wil doen, moet je gwn weer via de speciale pagina gaan.

(de speciale pagina krijg ik steeds via de email waarin ze je de code toesturen, dan klik je op de link en krijg je toegang tot het invoer vakje)

heb er ook flink over na moeten denken hoe dit nu zat btw;)
NeeNee

Post by NeeNee »

the donkey wrote:om korting codes te gebruiken moet je er heen via een speciale pagina, anders krijg je niet de optie om de codes in te voeren.
nu blijven die codes als recente internet bestanden opgeslagen op de computer waar je het invoert.
dus elke keer dat je via die computer naar je mandje gaat is de code al geactiveerd.
als je het op een andere computer wil doen, moet je gwn weer via de speciale pagina gaan.
We hadden het helemaal niet over kortingscodes, Donkey, maar over die rode bollen met "25% off" die op veel producten staan. Kijk maar op de screenshots hierboven.
The Donkey

Post by The Donkey »

NeeNee wrote:
the donkey wrote:om korting codes te gebruiken moet je er heen via een speciale pagina, anders krijg je niet de optie om de codes in te voeren.
We hadden het helemaal niet over kortingscodes, Donkey, maar over die rode bollen met "25% off" die op veel producten staan. Kijk maar op de screenshots hierboven.
excuuses, heb het niet goed gelezen :oops:
en het klopt het verschilt per site (.co.uk en .com) of ze de korting doen en hoeveel.
geen idee waarom, maar ben het eerder al meer tegengekomen.
ik maak dan ook altijd een mandje bij bijde sites en kies dan per manga de goedkoopste.
maar ik snap niet compleet hoe dit per computer zou verschillen?
ging die 25% af van de prijs die er stond ofzo?
NeeNee

Post by NeeNee »

the donkey wrote: excuuses, heb het niet goed gelezen :oops:
en het klopt het verschilt per site (.co.uk en .com) of ze de korting doen en hoeveel.
geen idee waarom, maar ben het eerder al meer tegengekomen.
ik maak dan ook altijd een mandje bij bijde sites en kies dan per manga de goedkoopste.
Dat is de normale situatie, ja.
maar ik snap niet compleet hoe dit per computer zou verschillen?
ging die 25% af van de prijs die er stond ofzo?
Jup. Op de ene computer betaalde ik de volle prijs, op de andere ging er 25% af (voor sommige albums. Andere waren dan weer opeens duurder).

Geen idee hoe dat mogelijk is, maar het was echt zo. Ik heb ook echt aan twee verschillende tarieven gekocht, dus het is niet alsof er nog een oud beeld op mijn computer was blijven hangen of zo. Ik heb correcte bevestigingsmails gehad en alles.
NeeNee

Post by NeeNee »

Hee! De regels op Amazon.fr zijn veranderd.
La livraison est gratuite pour tous les livres, chaussures et vêtements sans minimum d'achats, et à partir de 15 euros d'achats pour les autres produits !
Geen minimumbedrag meer. Cool. :)
NeeNee

Post by NeeNee »

Laatste dagen korting op Bookdepository.

Moet ik nog voor iemand iets meebrengen naar Abunai?
MrXarnus

Post by MrXarnus »

Kan er me iemand het verschil uitleggen tussen de .co.uk site en de .com site van 'The Bookdepository'?
De prijzen zijn anders, maar shipping is bij beide gratis en duren even lang.
Weertangel

Post by Weertangel »

MrXarnus wrote:Kan er me iemand het verschil uitleggen tussen de .co.uk site en de .com site van 'The Bookdepository'?
Denk gewoon de locatie, en uk staat voor Engeland,waar de andere site of in Amerika zit of ergens anders in europa.
MrXarnus

Post by MrXarnus »

Weertangel wrote:
MrXarnus wrote:Kan er me iemand het verschil uitleggen tussen de .co.uk site en de .com site van 'The Bookdepository'?
Denk gewoon de locatie, en uk staat voor Engeland,waar de andere site of in Amerika zit of ergens anders in europa.
Bedankt Weertangel :) .
Weertangel

Post by Weertangel »

Trouwens, kijk ook goed op die UK site of het in euro's is of in Ponden, want die is flink duurder dan de euro!
Ginrai

Post by Ginrai »

Weertangel wrote:

uhm nee, beiden zitten in het verenigd koninkrijk,maar de .com-variant is gevestigd op een schier-eiland waardoor de btw kosten een pak lager liggen dan de co.uk variant!
ik peins me te herinneren dat ik dit als is eerder had had gepost
Bart

Post by Bart »

Ginrai wrote:uhm nee, beiden zitten in het verenigd koninkrijk,maar de .com-variant is gevestigd op een schier-eiland waardoor de btw kosten een pak lager liggen dan de co.uk variant!
ik peins me te herinneren dat ik dit als is eerder had had gepost

Uhm... Neen. Guernsey is geen schiereiland (meer, volgens Image al zo'n kleine 8000 jaar), maar een eiland. Een schiereiland is nog steeds met een landmassa verbonden.

Het behoort eveneens tot de aparte administratieve entiteit 'Guernsey', waar men belastingvoordelen geniet.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison
Ginrai

Post by Ginrai »

http://www.awesomebooks.com/

deze online-store heeft enkele OOP-reeksen nog te koop staan en beschikt ook over een assortiment van 2de hands boeken.
betaling-methodes: credit-card&paypal
Post Reply