Allemaal op dezelfde plek gekocht?NeeNee wrote:Als het te erg is, lukt dat niet. Mijn Liar Game is nog steeds gekruld en die staat nu toch al maanden in mijn kast & onder een gewicht.
Als het van het vervoer is (of het drukken) moeten ze bij Kana toch eens nazien wat er verkeerd gaat, aangezien het zo systematisch gebeurt.
Kana!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Kana!
- The Donkey
mmm, dan ligt het idd niet aan vocht.NeeNee wrote:Als het te erg is, lukt dat niet. Mijn Liar Game is nog steeds gekruld en die staat nu toch al maanden in mijn kast & onder een gewicht.the donkey wrote:tjaa bebeurt soms:P
voornamelijk door vocht (miss is het niet goed vervoerd ofzo?)
maar je krijgt het altijd weer goed door ze droog en tussen een rij andere manga in de kast te zetten;)
Als het van het vervoer is (of het drukken) moeten ze bij Kana toch eens nazien wat er verkeerd gaat, aangezien het zo systematisch gebeurt.
denk dan toch zoals brook zegt dat het aan het papier ligt.
heb zelf het meeste in het engels en dat is dikker (maar niet veel steviger) papier.
daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee.
je kan altijd kana er even over mailen, kijken of zij er uit komen en er iets aan kunnen doen?
Nee. Ze hebben het in de Carrefour, in De Poort, en als ik mij niet vergis ook in de Fnac, al is het een tijdje geleden dat ik daar geweest ben.Turvy wrote:Allemaal op dezelfde plek gekocht?NeeNee wrote:Als het te erg is, lukt dat niet. Mijn Liar Game is nog steeds gekruld en die staat nu toch al maanden in mijn kast & onder een gewicht.
Sommige Engelse manga die ik via de post krijg hebben het de laatste tijd ook (maar nooit zo erg). Ofwel is het weer al een hele tijd ongelofelijk slecht voor manga, of iedereen heeft tegelijk besloten te besparen op papier.
Vreemd. Met mijn Kana's is nooit iets mis.
Misschien iets met het transport dan?
Of een vreemd lokaal klimaat?
Misschien iets met het transport dan?
Of een vreemd lokaal klimaat?
Niet? Ze zijn echt helemaal plat?Turvy wrote:Vreemd. Met mijn Kana's is nooit iets mis.
Dat is inderdaad vreemd. Dan moet er toch iets misgaan met het vervoer, ergens.
Ik kijk ook altijd eerst eens na wat er bij Beo van exemplaren ligt.PrIEsTER wrote:Ik zie ook soms exemplaren in de winkel liggen die al een paar oorlogen hebben meegemaakt, maar ik neem natuurlijk steeds een mooi boekje mee naar huis.
Mijn Kana-manga heeft er dus geen last van (uit de Fnac Gent)
Bedoel je "gegolfd" ipv "gekruld"?NeeNee wrote:Nou, dit dus.Koen wrote:Gekruld? Wat bedoel je daar juist mee?
Het is nu al wat beter omdat ik hem een tijdje onder een gewicht heb gelegd, maar in het begin was het echt heel opvallend. En de laatste tijd hebben vrijwel alle Kana-boekjes dit in meer of mindere mate, zelfs als je in de winkel zoekt naar een goed exemplaar kun je het niet vinden.
Zodat er als het ware een golf van de onderkant naar de bovenkant door het papier loopt als je op de snee van het papier kijkt, met de rug van je afgewend?
Mijn Liar Games hebben dat in elk geval niet.
En mijn andere manga's ook niet.

Daardoor zit ik altijd met van die slechte exemplaren opgescheept!PrIEsTER wrote:Ik zie ook soms exemplaren in de winkel liggen die al een paar oorlogen hebben meegemaakt, maar ik neem natuurlijk steeds een mooi boekje mee naar huis.
Mijn Kana-manga heeft er dus geen last van (uit de Fnac Gent)

Je kunt toch op de foto zien? En ik heb het woord "gegolfd" gebruikt in mijn eerste post.mangazot wrote:Bedoel je "gegolfd" ipv "gekruld"?NeeNee wrote:Nou, dit dus.Koen wrote:Gekruld? Wat bedoel je daar juist mee?
Het is nu al wat beter omdat ik hem een tijdje onder een gewicht heb gelegd, maar in het begin was het echt heel opvallend. En de laatste tijd hebben vrijwel alle Kana-boekjes dit in meer of mindere mate, zelfs als je in de winkel zoekt naar een goed exemplaar kun je het niet vinden.
Zodat er als het ware een golf van de onderkant naar de bovenkant door het papier loopt als je op de snee van het papier kijkt, met de rug van je afgewend?
Mijn Liar Games hebben dat in elk geval niet.
En mijn andere manga's ook niet.
Bij mij hadden ze het allemaal - en deel 1 van Liar Game, dat mij rechtstreeks opgestuurd werd door Kana, was precies hetzelfde. Het kan dus niet alleen aan de winkel liggen.
Ik zou mij eerder afvragen in hoeverre dit een discussie waard is. Het klinkt alsof het een probleem is. Maar zoals al eerder gezegd, als je ze in de kast hebt staan trekt dat vanzelf weg. Ik heb zelf complete series van Kana (Monster, naruto, Bleach, yu-gi-oh, Conan, Nana etc > tot zover ze uit zijn dan he) en bij mijn weten is dit al jaren zo. Alle series hebben wel meerdere volumes die ik ' gegolfd' gekocht heb... En eerlijk is eerlijk, bij vrijwel geen is het meer te zien.NeeNee wrote:Je kunt toch op de foto zien? En ik heb het woord "gegolfd" gebruikt in mijn eerste post.
Bij mij hadden ze het allemaal - en deel 1 van Liar Game, dat mij rechtstreeks opgestuurd werd door Kana, was precies hetzelfde. Het kan dus niet alleen aan de winkel liggen.
Kortom, ik kan mij (gebaseerd op eigen ervaring) niet vinden in wat jij zegt over Kana. Het is naar mijn weten altijd al zo geweest bij de Kana volumes.. Misschien valt het nu ineens meer op.
Het klopt dat er altijd wel iets van golf inzit (die er meestal ook gemakkelijk weer uitgaat), maar bij Liar Game is het bij mij dus echt erger. Mischien had ik gewoon twee keer pech. We zullen zien als deel 3 uitkomt.Edward wrote:Ik zou mij eerder afvragen in hoeverre dit een discussie waard is. Het klinkt alsof het een probleem is. Maar zoals al eerder gezegd, als je ze in de kast hebt staan trekt dat vanzelf weg. Ik heb zelf complete series van Kana (Monster, naruto, Bleach, yu-gi-oh, Conan, Nana etc > tot zover ze uit zijn dan he) en bij mijn weten is dit al jaren zo. Alle series hebben wel meerdere volumes die ik ' gegolfd' gekocht heb... En eerlijk is eerlijk, bij vrijwel geen is het meer te zien.NeeNee wrote:Je kunt toch op de foto zien? En ik heb het woord "gegolfd" gebruikt in mijn eerste post.
Kortom, ik kan mij (gebaseerd op eigen ervaring) niet vinden in wat jij zegt over Kana. Het is naar mijn weten altijd al zo geweest bij de Kana volumes.. Misschien valt het nu ineens meer op.
EDIT: De Liar Games in de Fnac zijn precies hetzelfde. Er zijn zelfs zichtbare openingen tussen de pagina's, zo erg gekruld zijn ze.
Ik zal over een paar maand eens gaan kijken of dat vanzelf weer goedgekomen is, maar ik twijfel er sterk aan.
Ik zie alleen maar zwart.
Dan waren de LG kleurtjes toch mooier.
Dan waren de LG kleurtjes toch mooier.
- The Donkey
Black Butler ziet er goed uit!
maar verbaasde me er een beetje over dat NL manga duurder is dan EN manga
anyways voor een euro minder per deel is het niet echt een afweging meer voor me:P
btw Doubt ziet er ook leuk uit, maar 4 delen en niet in het engels:D
maar verbaasde me er een beetje over dat NL manga duurder is dan EN manga
anyways voor een euro minder per deel is het niet echt een afweging meer voor me:P
btw Doubt ziet er ook leuk uit, maar 4 delen en niet in het engels:D