Geen scheldpartijen, please.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
barbapapa wrote:Ik vind niet dat Bleach en Naruto veel weerwerk weten te bieden aan One Piece.
Zelf Dragonball vervalt na de grote timeskip in uitrekken en repetitieve gevechten zonder enige emotionele inhoud.
One Piece weet het beste fris te blijven, als langste van ze allemaal.
grapje? of probeert ge gewoon dit topic leven in te blazen?NeeNee wrote:.. en volgens wat ik hier gelezen heb, wordt het alleen nog maar slechter, dus ja.![]()
Ik had het over Bleach, hoor, niet over One Piece.pietel wrote:grapje? of probeert ge gewoon dit topic leven in te blazen?NeeNee wrote:.. en volgens wat ik hier gelezen heb, wordt het alleen nog maar slechter, dus ja.![]()
wel ja, als ge shonen leest voor de gevechten, dan is Bleach een goeie keus. De gevechten zijn daar oneindig. en de power-ups ook.
Dat moet je Tito Kube wel nageven, hij kan coole gevechten tekenen. maar hij valt snel door de mand als je er een deftig verhaal achter zoekt.
Misschien is de grootste troef van Bleach wel de "drive". Het is onmogelijk om te genieten van één Bleach-hoofdstukje (er gebeurt ook te weinig),
je moet er ineens tientallen lezen, steeds verder opbouwend naar grotere climaxen.
One Piece bouwt veel trager op en biedt in elk hoofdstukje wel een beetje drama, een beetje humor, een kleine revelatie...
oh lap nu ben ik toch op uw provocatie ingegaan.