Het derde spel gaat van start. Het is een soort van 'wat zit er in de koffer'-spel. De overgebleven spelers blijken daarbij het te moeten opnemen tegen nieuwe tegenstanders.
Weer eens een spannend deel. En ja, alweer bewijst Shinichi nog eens waarom hij mijn favoriete personage blijft in deze serie.
Ben eens benieuwd hoe het spel gaat aflopen.
Last edited by Brook500 on Tue May 24, 2011 21:37, edited 1 time in total.
Angel Voice 05-07
Na hun trainingsmatch begint het voetbalteam van Ichiran te beseffen dat ze nog een lange weg te gaan hebben.
In hun eerste echte match krijgen ze het zwaar te verduren maar tijdens de rust worden ze wat aangemoedigd wanneer Mai "Le Chant de l'Ange" zingt voor hun. Met nu nog maar een paar minuten te gaan in de tweede helft is het nu wel spannend.
Air Gear vol 1-14 heb deze serie nu een flink eind gelezen en hij wordt nu steeds bizarrer!
Vooral de Regalia zijn echte super om naar te kijken en soms krijg je echt zo'n superhero(of super villain) vibe van ze en hun gebruikers.
Al vind ik hoofdpersoon Ikki nog steeds een personage die meer in de weg ligt dan dat ie echt iets nuttigs doet
Noritaka 1
Dit was een favoriet van mij anderhalf decennium geleden... Blijft overeind tijdens deze herleesbeurt ook al ken ik het boekje ondertussen ver van buiten.
Yotsuba 1
Zalig, zalig! Het valt me ook op dat ik van humormanga vaak het eerste volume herlees zonder de ganse reeks te herlezen. Hoe vaak heb ik indertijd niet het eerste volume van Dr. Slump gelezen, een reeks die ik nooit volledig heb aangeschaft...
Koen wrote: Hoe vaak heb ik indertijd niet het eerste volume van Dr. Slump gelezen, een reeks die ik nooit volledig heb aangeschaft...
Van de meeste reeksen van Toriyama heb ik bij Dr. Slump nogal een afkeergevoel. Ik weet niet hoe het komt, maar ik denk dat ik die reeks niet snel zou kopen (tenzij ik een berg goede reviews & commentaren over die reeks zou lezen of horen).
We zijn halverwege het spel & Shinichi probeert zijn slag te slaan.
Maar dan verprutst één van de teamleden het alsnog waardoor zijn plannen in 't water vallen.
Ik ben wel eens benieuwd hoever dat Shinichi nog kan gaan als er nog zo van die gevallen zouden komen. (Maar het is Shinichi dus ...)
Liar Game 02
De tweede ronde is echt wel een pak leuker dan de eerste en Shinichi blijft bewijzen dat hij voor niemand moet onderdoen.
Het begint in de richting te gaan van Death Note niveau.
Ik kijk al uit naar de volgende.
Step up Love Story 01-02
We maken kennis met Makoto en Yura die pas getrouwd zijn maar ze hebben allebei nog geen enkele ervaring met het liefdesleven.
Maar al snel staan familie en vrienden klaar om hun wat tips te geven.
Met al die weetjes en statisieken is het precies een encyclopedie van seks.
Het blijft in ieder geval vermakelijk om te lezen.
Berserker500 wrote:Step up Love Story 01-02
We maken kennis met Makoto en Yura die pas getrouwd zijn maar ze hebben allebei nog geen enkele ervaring met het liefdesleven.
Maar al snel staan familie en vrienden klaar om hun wat tips te geven.
Met al die weetjes en statisieken is het precies een encyclopedie van seks.
Het blijft in ieder geval vermakelijk om te lezen.
Zal daar ook eens aan beginnen. In de tijd heb ik de 2 OVA's al eens gezien & de humor zat er goed in (& niet alleen de humor).
To Love Ru:DarknessChapter 8
Rito wordt weer eens door LaLa in een vrouw verandert en terwijl hij zich thuis in de spiegel bewondert wordt ie door zowel Momo als Mea besprongen! elk met een ander doel!
De Ecchi rijst echt de pan uit, begint langzaam aan op Hentai te lijken... Niet dat je mij dan zult horen klagen heh
Dossier A - 8
Dit is een manga die te lijden heeft onder de contante prijsstijgingen. Voor een zacht prijsje blijf ik deze ogen dicht kopen, maar met de recente prijsstijging... Hmm... De manga is zo traag, maakt zoveel zijsprongen die vaak niet echt ergens toe leiden, pas tegen het einde van elk volume zaak je weer in het verhaal en dan is em uit... En denk je: ga ik de reeks nu voortzetten of sneuvelt hij bij een volgend boekje?
Step up Love Story 03-05
Ik begin me in deze reeks toch af te vragen of Makoto ooit van zijn "probleempje" gaat af geraken.
Die Kyoko vind ik wel een leuk personage want ondanks dat ze als gynocologe er zo veel van weet heeft ze zelf geen ervaring.
Shinichi probeert alsnog Yokoya te verslaan maar met behulp van nog een paar spelers.
Vooral de laatste chapters waren de moeite waard. Nao vond ik eindelijk enorm cool. Hoe zij Yokoya op zijn plaats zetten (al bluffend).
Ben eens benieuwd naar het volgende spel & hoe Shinichi weer eens zijn genialiteit gaat gebruiken.
Deadman Wonderland 4-5
Ganta sluit zich aan bij de Rebellen, maar dan komt hij te weten dat er een groep aanwezig is waartegen de Rebellen moeten strijden.
Het is wat op & af aan 't gaan qua plot. Dan komen er gekken, dan weer doden, dan van enkele personages hun verleden.
Shenji blijft toch zo'n cool personage.