Maar waarom in godsnaam Black Butler?
IK wil eindelijk nog eens Conan en Inuyasha verdomme.
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Sa-aai.Berserker500 wrote:IK heb juist op de site de cover van deel 2 van Liar Game gezien en mijn vrees is waarheid geworden want buiten
het cijfer is de cover exact hetzelfde als deel 1.![]()
Nu ga ik waarschijnlijk wel de Franse versie kopen.

Ik denk dat dat menselijk is. Het gevoel om achter te lopen is gewoon niet fijn. Bij spellen, boeken, films, series is dat precies hetzelfde.Ik vraag me altijd af hoe belangrijk het is om reeksen als Liar Game, Ikigami, Nana,... 'snel' te hebben
Maakt niet zo denderend veel uit waar je aan begonnen bent, maar als je dol bent op een bepaalde reeks vind ik het toch redelijk vanzelfsprekend dat je onmiddellijk verder wil lezen.Koen wrote:Ik vraag me altijd af hoe belangrijk het is om reeksen als Liar Game, Ikigami, Nana,... 'snel' te hebben. [...]. Hebben jullie dan ook nog graag zo snel mogelijk de beschikbare lectuur of maakt het dan minder uit dan bij iets als Naruto/One Piece/Conan...?
Wachten moet je toch, vroeg of laat. Hier vrede mee leren nemen lost veel problemen op.Hercule wrote:Ik denk dat dat menselijk is. Het gevoel om achter te lopen is gewoon niet fijn. Bij spellen, boeken, films, series is dat precies hetzelfde.Ik vraag me altijd af hoe belangrijk het is om reeksen als Liar Game, Ikigami, Nana,... 'snel' te hebben