NeeNee wrote:Ja, maar vijf maanden tussen het eerste en tweede nummer is toch lang.
Vele stips van Franse en Nederlandse bodem komen 1 a 2 jaarlijks uit... IN dat opzicht is vijf maanden een relatief normaal tempo, wat veel mensen gewend zijn.
Ja, maar opstartende reeksen gaan in het begin vaak toch iets sneller?
Kana gaf vroeger zelfs altijd de eerste twee delen samen uit.
NeeNee wrote:Ja, maar vijf maanden tussen het eerste en tweede nummer is toch lang.
Vele stips van Franse en Nederlandse bodem komen 1 a 2 jaarlijks uit... IN dat opzicht is vijf maanden een relatief normaal tempo, wat veel mensen gewend zijn.
Ja, maar opstartende reeksen gaan in het begin vaak toch iets sneller?
Kana gaf vroeger zelfs altijd de eerste twee delen samen uit.
NeeNee wrote:^ Geen idee. Bij Kana Fr doen ze het nog steeds (met Nura in elk geval).
En bij Kana France is het ook zo dat slechtverkopende reeksen slechts heel sporadisch uitkomen Blijkbaar doen ze daar nu een test om reeksen die slecht verkopen en dus nauwelijks nog uitkomen een duwtje in de rug te geven door twee delen tegelijk te laten uitkomen... Eens zien of dat ook 'overwaait' tot bij ons... Twijfelachtig maar we mogen toch hopen he
NeeNee wrote:
Alleen is die "Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo" nu niet meer origineel maar gewoon na-aperij. -_-
Dat was er echt over. IK moest echt aan k3 denken Oo
Dat is de bedoeling. Het probleem is dat die referentie in Death Note ook al eens gebruikt werd, dus nu voelt het een beetje alsof ze afgekeken hebben (of in herhaling vallen, als het soms dezelfde vertaler is).
NeeNee wrote:
Alleen is die "Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo" nu niet meer origineel maar gewoon na-aperij. -_-
Dat was er echt over. IK moest echt aan k3 denken Oo
Dat is de bedoeling. Het probleem is dat die referentie in Death Note ook al eens gebruikt werd, dus nu voelt het een beetje alsof ze afgekeken hebben (of in herhaling vallen, als het soms dezelfde vertaler is).
In Death Note? Dat had ik nog niet opgemerkt.
Sowieso vind ik dat ze het anders moeten formuleren.
Elke keer als ik dat lees denk ik het deuntje erbij, het serieuze is er dan ook wel af
SilverOwls wrote:
In Death Note? Dat had ik nog niet opgemerkt.
Sowieso vind ik dat ze het anders moeten formuleren.
Elke keer als ik dat lees denk ik het deuntje erbij, het serieuze is er dan ook wel af
Dat was daar ook de bedoeling. L neemt Misa's telefoon op met die zin, en Light antwoord met "Niet grappig, Ryuuzaki."
Of het hier ook de bedoeling is weet ik niet... ik neem aan dat hij een grapje maakte..? Het is niet erg duidelijk.
Alweer een nieuwe reeks.
Kana is goed bezig op deze manier.
Ik weet nog wel niet af ik de nl-versie van Black Butler zal gaan kopen.
Ik heb al een deel van de franse versie.