Kana!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Kana!
welke delen zijn er dan zo populair dat ze uitverkocht zijn??? En herdrukken betekent toch nogmaals dat manga het niet heel gek doet in Nederland (iig, de grote titels;))Koen wrote:Binnenkort komen er herdrukken van uitverkochte delen van Death Note en Bleach. (Bron: SSZ)
- Berserker500
Misschien zijn Bleach en death Note bekender geworden na het op TV is verschenen ook al was death Note altijd al een verkoopsstopper.
Op de SSZ vind je de releases tem. mei en de herdrukken van Bleach/Death Note.
Herdrukken betekenen inderdaad dat die eerste oplage volledig verkocht is geraakt wat uiteraard een goed teken is. Of dit iets betekent in absolute verkoopcijfers weet ik niet want ik kan niet inschatten wat de oplages zijn van de verschillende Kana titels. Misschien heeft Naruto een hogere oplage dan Bleach en is dat de reden waarom daar nog geen herdrukken nodig zijn? Ofwel is het inderdaad de televisieuitzendingen van de anime die spelen... Moeilijk in te schatten dus. Sowieso is het één, een goed teken dat de eerste oplage uitverkocht is, en twee een positief teken dat de uitgeverij herdrukt en dus nog gelooft in een groei van de serie.
Herdrukken betekenen inderdaad dat die eerste oplage volledig verkocht is geraakt wat uiteraard een goed teken is. Of dit iets betekent in absolute verkoopcijfers weet ik niet want ik kan niet inschatten wat de oplages zijn van de verschillende Kana titels. Misschien heeft Naruto een hogere oplage dan Bleach en is dat de reden waarom daar nog geen herdrukken nodig zijn? Ofwel is het inderdaad de televisieuitzendingen van de anime die spelen... Moeilijk in te schatten dus. Sowieso is het één, een goed teken dat de eerste oplage uitverkocht is, en twee een positief teken dat de uitgeverij herdrukt en dus nog gelooft in een groei van de serie.
motivatiedip. help!
Ik geloof trouwens dat de eerste delen van Death Note reeds herdrukt waren hoor.
Mooi op een rij:
Januari:
Naruto 26
Bleach 14
Liar Game 1
Februari:
/
Maart:
Naruto 27
Psyren 1
Ikigami 1
April:
/
Mei:
Bleach 15
Shaman King 25
Yu-Gi-Oh! 23
Herdrukken (mei):
Bleach 1
Bleach 9
Death Note 2
Death Note 4
Death Note 8
Death Note 10
Januari:
Naruto 26
Bleach 14
Liar Game 1
Februari:
/
Maart:
Naruto 27
Psyren 1
Ikigami 1
April:
/
Mei:
Bleach 15
Shaman King 25
Yu-Gi-Oh! 23
Herdrukken (mei):
Bleach 1
Bleach 9
Death Note 2
Death Note 4
Death Note 8
Death Note 10
motivatiedip. help!
- Berserker500
Het enigste dat ik weet van Death Note is een derde druk van het eerste deel een tweede druk van het laatste deel.
- Berserker500
Ik denk dat Death Note makkelijk de best verkopende nl manga is. 
Blijkbaar geen DC & Inuyasha in 't voorjaar.Koen wrote:Mooi op een rij:
Januari:
Naruto 26
Bleach 14
Liar Game 1
Februari:
/
Maart:
Naruto 27
Psyren 1
Ikigami 1
April:
/
Mei:
Bleach 15
Shaman King 25
Yu-Gi-Oh! 23
Herdrukken (mei):
Bleach 1
Bleach 9
Death Note 2
Death Note 4
Death Note 8
Death Note 10
- Berserker500
Ik zie toch niets vreemds aan die cover van deel 9.Koen wrote:Ha, bij het bekijken van de Bleach covers weet ik ineens waarom zo specifiek deeltje 9 herdrukt moest worden
Van de delen die ik heb staat bij deel 1, 2 en 3 ''2de druk''. En deel 12 is sowieso ook herdrukt, want ze zeiden dat enkel bij de eerste druk zo'n matje bij zou zitten.Koen wrote:Deel 1 was inderdaad al herdrukt. De rest weet ik niet van buiten.Gilles wrote:Ik geloof trouwens dat de eerste delen van Death Note reeds herdrukt waren hoor.