Guess the anime!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Guess the anime!
9 = baka to test to shoukanjuu? Eigenlijk doet het me ook hard denken aan tales of vesperia, maar dat is een game, niet?
9 is niet Baka to Test. 'Hideyoshi' was een hint, niet het personage dat werd afgebeeld.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison
^het was dan ook een pure gok ^-^
Maar Hideyoshi kan echt massa's veel betekenen. Er zijn zat veel Hideyoshi's (incluis mijn bjd
) de ene al bekender dan de andere, de japanse geschiedenis alleen al zit er vol van! Ook de betekenis van de naam zelf ben je niets mee en de chternaam, buh, daar doe ik zelfs geen moeite meer voor 
Maar Hideyoshi kan echt massa's veel betekenen. Er zijn zat veel Hideyoshi's (incluis mijn bjd
Hideyoshi Kinoshita is wel degelijk het personage uit 'Baka to Test'. De hint is niet zozeer zijn naam als zijn personage.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
9 is niet 'Element Hunters'.
2. Uchuu no Stellvia
8. Seikai no Senki
9. El-Hazard
10. NieA Under 7
dankzij de tips... A B e goeike, ineens zag ik het
als ge die series niet hebt gezien, is het zelfs met deze tips nog goed moeilijk,
voor 3 heb ik geen idee, maar die is zo herkenbaar dat ik vrees dat dat juist degene is die ik al wel gezien heb.
8. Seikai no Senki
9. El-Hazard
10. NieA Under 7
dankzij de tips... A B e goeike, ineens zag ik het
als ge die series niet hebt gezien, is het zelfs met deze tips nog goed moeilijk,
voor 3 heb ik geen idee, maar die is zo herkenbaar dat ik vrees dat dat juist degene is die ik al wel gezien heb.

2, 8, 9 en 10 zijn allen juist.
Ik had het ook explicieter kunnen vermelden, maar ik heb eveneens mijn forumhandtekening aangepast met een link naar mijn dvd-collectie. Hoewel de post niet up to date is, staan de meeste reeksen die ik gebruikt heb voor deze ronde erin.
3 is ook al weer een beetje een oudere anime. Extra tip: als 'Shaman King' een shoujo was geweest...
Ik had het ook explicieter kunnen vermelden, maar ik heb eveneens mijn forumhandtekening aangepast met een link naar mijn dvd-collectie. Hoewel de post niet up to date is, staan de meeste reeksen die ik gebruikt heb voor deze ronde erin.
3 is ook al weer een beetje een oudere anime. Extra tip: als 'Shaman King' een shoujo was geweest...
3 is 'Shamanic Princess'.
Alle reeksen zijn geraden; pietel had er 7 op 10 juist.
Alle reeksen zijn geraden; pietel had er 7 op 10 juist.
tijd voor een nieuwe ronde, want er zijn series genoeg om uit te kiezen...
nummer 1 ->Saki ->Dragonball Z!
nummer 2 ->Saki ->Panty & Stocking (with Garterbelt)!
nummer 3 ->Wimpuls ->Kaiji!
nummer 4 ->Femke ->Kimi ni Todoke!
nummer 5 ->Bart ->Soul Eater!
nummer 6 ->Bart ->Mushishi!
nummer 7 ->Bart ->Lucky Star!
nummer 8 ->Saki ->Hajime no Ippo!
nummer 9 ->Femke ->Detroit Metal City!
nummer 10 ->Bart ->Last Exile!
kheb geprobeerd om het ietsje moeilijker te maken, maar ik ben een sissy, dus uiteindelijk weet je het wel als je het gezien hebt.
nummer 1 ->Saki ->Dragonball Z!
nummer 2 ->Saki ->Panty & Stocking (with Garterbelt)!
nummer 3 ->Wimpuls ->Kaiji!
nummer 4 ->Femke ->Kimi ni Todoke!
nummer 5 ->Bart ->Soul Eater!
nummer 6 ->Bart ->Mushishi!
nummer 7 ->Bart ->Lucky Star!
nummer 8 ->Saki ->Hajime no Ippo!
nummer 9 ->Femke ->Detroit Metal City!
nummer 10 ->Bart ->Last Exile!
kheb geprobeerd om het ietsje moeilijker te maken, maar ik ben een sissy, dus uiteindelijk weet je het wel als je het gezien hebt.
Last edited by pietel on Sun Dec 05, 2010 15:22, edited 3 times in total.

1. Dragonball Z
2. Panty and stocking with garterbelt
3. Akagi
5. Sengoku Basara
6. Soul Eater
7. Genshiken
8. Hajime no Ippo
10 Steam Boy
2. Panty and stocking with garterbelt
3. Akagi
5. Sengoku Basara