Zeker dat je niet gewoon aan de kant bent geschoven? Ik vraag me af of ze de contactlijst van Vanessa/Héloïse nog wel terugvinden. Ik heb ook nooit te horen gekregen dat ik DB niet meer moest vertalen. Ineens lag er een boekje in de winkels dat ik niet vertaald had en toen wist ik het wel
Als je zo weinig uitgeeft dat amper nog iemand je kent dan maakt het goede papier geen verschil meer.
Alleen is de binding van sommige boekjes nogal strak en dat bladerd niet zo leuk.
Black Cat, Kenshin en Evangelion zijn hier goede voorbeelden van.
Berserker500 wrote:Communicatie is dan ook weer niet één van Glénat zijn sterkste punten.
Ja, want als je de site van Glenat maandelijks vergelijkt met wat er van nieuwigheden zijn in bv. De Poort van de uitgever, dan kun je constateren dat de communicatie niet al te goed is.
Bijvoorbeeld voor volgende week:
Site Glenat: DBU 10 & Gals 8
Site De Poort: DBU 10.
Berserker500 wrote:Communicatie is dan ook weer niet één van Glénat zijn sterkste punten.
Ja, want als je de site van Glenat maandelijks vergelijkt met wat er van nieuwigheden zijn in bv. De Poort van de uitgever, dan kun je constateren dat de communicatie niet al te goed is.
Bijvoorbeeld voor volgende week:
Site Glenat: DBU 10 & Gals 8
Site De Poort: DBU 10.
Dat is nog het minste. Mensen aan de kant schuiven zonder ze zelfs maar in te lichten en reeksen jarenlang stilleggen zonder uitleg of toekomstperspectieven vind ik nog wel erger dan een website die niet klopt.
En als je dan een mail naar hun stuurt dan ze zeggen ze altijd dat het binnenkort gaat beteren.
Met al die reeksen die al zo lang stil liggen vraag ik mij soms af of er nog veel mensen die hun volumes kopen.
Misschien moet ik nog eens een mail sturen om te zien wat ze nu weer van excuus gaan uitvinden.
Je gaat mij nu niet wijsmaken dat onderhandelingen met de Japanners meer dan een jaar kan duren.