Twee nieuwe Kana manga's in 2011
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011
^jep jep helemaal offtopic, maar dat gaat ge zeker goed vinden.

Ik vind het niet meer, maar je kunt wel gelijk hebben. Met een naam die er ietwat op lijkt (voor mij) en een zelfde soort monsters is de kans reëel dat ik mij vergist heb.pietel wrote:Klinkt als Natsume Yuujinchou. Fijne relaxte serie, maar eerder shoujo/josei.NeeNee wrote:Jochie kan youkai zien, youkai komen achter hem aan want hij heeft een boek met papiertjes waar hun naam op staat en die willen ze terug. Ik heb toen nog gezegd (in deze zelfde thread trouwens) dat het me erg aan Kekkaishi deed denken.
*checks scans* Okee, ik heb mij vergist.
Goed, die serie sprak mij toch al niet zo erg aan. Hopelijk is Nura nog leuker.
Die staat al een tijdje op mijn verlanglijstje. Het verhaal zou naar verluidt ook verwant zijn aan Mushishi.pietel wrote:Klinkt als Natsume Yuujinchou. Fijne relaxte serie, maar eerder shoujo/josei.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison
"Wicked Things" - John Allison
Ik ga ze kopen want ik heb deze gelezen.
Het start tamelijk zwak en chaotisch in mijn ogen maar begint daarna (volume 3 en verder) interessanter te worden.
Die mangaka kan soms met van die schitterende pagina's uitpakken. http://www.mangafox.com/manga/nurarihyo ... 22/17.html (deze is mijn recentste favoriet)
Is een (sub)topper geworden in WSJ. Heeft recent een anime.
Ik verwacht toch ook dat beelzebub in het Frans gaat uitkomen
Het start tamelijk zwak en chaotisch in mijn ogen maar begint daarna (volume 3 en verder) interessanter te worden.
Die mangaka kan soms met van die schitterende pagina's uitpakken. http://www.mangafox.com/manga/nurarihyo ... 22/17.html (deze is mijn recentste favoriet)
Is een (sub)topper geworden in WSJ. Heeft recent een anime.
Ik verwacht toch ook dat beelzebub in het Frans gaat uitkomen
Ik vind het allemaal maar moeilijk worden.
Heb eigenlijk gewoon geen zin meer om te wachten
En het paar maanden lang blijfen raden wat het is vind IK ook niet zo leuk meer
Maar ja ik wil wel graag weten wat het gaat worden.
Ben ook erg benieuwd of iemand hier op het forum iets gewonnen heeft zou echt leuk zijn
Succes iedereen
Heb eigenlijk gewoon geen zin meer om te wachten
En het paar maanden lang blijfen raden wat het is vind IK ook niet zo leuk meer
Maar ja ik wil wel graag weten wat het gaat worden.
Ben ook erg benieuwd of iemand hier op het forum iets gewonnen heeft zou echt leuk zijn
Succes iedereen
TROUWE ONDERDAAN NR.1 VAN FORUMKONINGIN NEENEE
(\__/)
(='.'=) This is Bunny-chan. Copy and paste bunny-chan into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny-chan. Copy and paste bunny-chan into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
*wacht vol anticipatie op de volgende tip*
Speciaal voor NeeNee 
Nieuwe tip:
Beide titels zijn (nog) niet beschikbaar in het Engels.
Nieuwe tip:
Beide titels zijn (nog) niet beschikbaar in het Engels.
motivatiedip. help!
Daar gaan alle verdachten. 
En extra informatie: nog niet alle prijzen zijn verdeeld, dus bezorg Mangaheuvel de winst! 
motivatiedip. help!
Maar er zijn dus al wel prijzen verdeeld?Koen wrote:En extra informatie: nog niet alle prijzen zijn verdeeld, dus bezorg Mangaheuvel de winst!
Ben wel blij met deze tip. Aangezien ze zeggen dat hij nog niet in het engels is dan is de kans groot dat een van de manga Psyren is. Hoop dat de andere dan Liar game is. Of het is er gewoon eentje die helemaal niet op de lijst stond xD
Psyren is naar mijn weten wel al gelicenseerd door Viz. (en ook pas bezig sinds 2008 ofzo)
Ik heb Zetman & Liar Game maar opgestuurd.
Als ik alle magazines van Shueisha afga kan het echt alleen uit Young Jump of Shonen Jump komen. Maar van Shonen Jump is zowat alles wat al sinds 2003 bezig is gelicenseerd. Alleen Young Jump heeft nog wat titels die én verkoopbaar zijn, én sinds 2003 bezig zijn zonder gelicenseerd te zijn.
Als ik alle magazines van Shueisha afga kan het echt alleen uit Young Jump of Shonen Jump komen. Maar van Shonen Jump is zowat alles wat al sinds 2003 bezig is gelicenseerd. Alleen Young Jump heeft nog wat titels die én verkoopbaar zijn, én sinds 2003 bezig zijn zonder gelicenseerd te zijn.
"Beschikbaar" is niet hetzelfde is als licentie verkocht 
motivatiedip. help!
Dat wou ik net vragen.Koen wrote:"Beschikbaar" is niet hetzelfde is als licentie verkocht
Liar Game en Nura dan maar?
Ik ga ervan uit dat de individuele titels al lang geleden geraden zijn.Drazic wrote: Maar er zijn dus al wel prijzen verdeeld?
Beide reeksen zijn van ná 2003, barba. Zetman is al lang afgevallen.barbapapa wrote:Psyren is naar mijn weten wel al gelicenseerd door Viz. (en ook pas bezig sinds 2008 ofzo)
En ons lijstje wordt nu erg kort.
Nura Yokai Clan - Psyren
Nura Yokai Clan - Liar Game
Psyren - Liar Game