Klonk ik zo hard? Sorry, Koen. Het was niet de bedoeling om de nieuwswaarde van je bericht af te kraken (ik had die aankondiging nog niet gezien), maar ik vind het gewoon heel erg bizar dat er blijkbaar al foldertjes in omloop zijn nog voor de reeks officieel bekend is. Dat is toch ook raar?
Wat dat andere betreft, als je zoiets hier post, terwijl er een tip is die specifiek over de Kana-catalogus gaat, dan is het toch enigzins logisch dat we aannemen dat het ergens iets met de wedstrijd te maken heeft?

Daar is deze thread nou eenmaal voor. En ik weet wel dat je nu niet als woordvoerder spreekt, maar jij bent wel de enige die in de positie bent om meer duidelijkheid te krijgen, dus uiteraard komen dat soort vragen/opmerkingen toch bij jou terecht.
Tip 1 kan je nog gewoon raadplegen op de Kana website - ik althans. En heb daar geen speciale privileges of zo. De datum staat er inderdaad niet bij. Dus kan jouw visie van de feiten kloppen (dat die reeks 'afvalt'). Geen idee.
Raadplegen is inderdaad het probleem niet, maar ik heb het altijd al zot gevonden dat ze nieuwsberichten posten zonder een datum bij te zetten. Voor wedstrijden en zo is dat toch niet onbelangrijk?
En aangezien we dus weer in verwarring zijn over een tip (niet jullie schuld, maar toch), kun je het eens navragen? Pretty please?