Ik denk nog steeds dat Liar Game een goede move zou zijn... of in elk geval één van de titels die nog niet in het Engels verschenen zijn. Als mensen de keuze hebben tussen Nederlands of niets (Frans tel ik zelfs niet mee) dan gaat dat vervelende “Engels is veel leuker!” er misschien wel uit.
Maar ik vrees een beetje dat we weer twee populaire actieshonen gaan krijgen. Alhoewel, Kana heeft mij al verbaasd door de meeste gedoodverfde favorieten eruit te gooien. Misschien wacht mij echt wel een aangename verrassing.
Nu moest het eens een titel zijn waar we helemaal niet aan gedacht hebben.
En zijn het nog steeds dezelfde titels die jij van het begin af aan in gedachten had, Koen? Want in dat geval heb ik wel bewondering voor je voorspellingskunsten.
Wel, vanaf het begin heeft Kana gezegd dat het twee toppers zijn en ze zitten bij Shueisha en dus niet bij een kleine onafhankelijke uitgever.
Het zou straf zijn als er nu nog series onder onze radar blijven.
Maar ook wel spectaculair!
Ik vraag me af hoelang het nu nog zal duren.
Als we uitgaan van twee topfavorieten (DGM en KHR) en drie minder waarschijnlijke keuzes(Nura, Psyren, Liar Game),
dan zijn er 20 mogelijke combinaties waarvan er misschien al enkele zijn doorgestuurd. Als we op het juiste spoor zitten, is de volgende tip waarschijnlijk de laatste.
Ik heb nog een titel gevonden! een echte topper!
"Kanojo no Carrera" gaat over snelle auto's, maar het is geen race-manga, meer een auto-lifestyle manga,
gepubliceerd in Weekly Playboy, haha
Nu is Reborn kansloos..
pietel wrote:
Weekly Playboy is best wel heel iets anders dan de Amerikaanse playboy hoor =P. Grotendeels alleen bikini met af en toe wat naakt dingen. Beetje hetzelfde als Young Jump maar die heeft dan weer helemaal geen naakt.
Ik vermoed dat mijn titels al lang afgevallen zijn, NeeNee, maar eerlijk gezegd weet ik zelf niet meer goed welke ik in gedachten had (ws. HXH en FMA of zo).
Ik heb bij de laatste tip niet meer info gekregen dan de tip, dus heb zelf ook geen weet of en welke prijzen er eventueel al dan niet nog zouden kunnen beschikbaar zijn
Goede Overview die je gaf Pietel! nu weet ik ook een beetje meer van die series
Ik denk zelf dat we nog 1 tip van de finale verwijderd zijn, of dat dit de laatste was
pietel wrote:Ik heb nog een titel gevonden! een echte topper!
"Kanojo no Carrera" gaat over snelle auto's, maar het is geen race-manga, meer een auto-lifestyle manga,
Nu is Reborn kansloos..