Wat gebeurt er trouwens als Soul Eater nu niet weggevallen blijkt te zijn? In dat geval wil ik mijn stem terug, hoor. Die tip was dan misleidend.
Twee nieuwe Kana manga's in 2011
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Twee nieuwe Kana manga's in 2011
Ik heb altijd D.Gray-Man, Fairy Tail en Soul Eater en als de grote kanshebbers beschouwd, dus nu Soul Eater (waarschijnlijk) weggevallen is...
Wat gebeurt er trouwens als Soul Eater nu niet weggevallen blijkt te zijn? In dat geval wil ik mijn stem terug, hoor. Die tip was dan misleidend.
- Berserker500
Voor Soul Eater maakt het niet zoveel want daar heb ik al eens voor gestemd.NeeNee wrote:Ik heb altijd D.Gray-Man, Fairy Tail en Soul Eater en als de grote kanshebbers beschouwd, dus nu Soul Eater (waarschijnlijk) weggevallen is...
400 posts
Ja, maar als je de twee reeksen samen goed hebt win je ook nog een prijs.
Ik hoop dat Fairy Tail & Reborn de nieuwe reeksen worden.
Spijtig dat oa Pastel is weggevallen, aangezien die nog niet in 't frans vertaald is.
Spijtig dat oa Pastel is weggevallen, aangezien die nog niet in 't frans vertaald is.
Ik vind deze drie ook het meest waarschijnlijk. Maar ik vind het wel jammer ^^.barbapapa wrote:Mja ze gaan sowieso mij niets te bieden hebben, dan moeten ze al gaan voor "minst verkoopbare licentie".Drazic wrote:Dat zou jammer zijn, Fairy tail heb ik al 4 vols van in het engels, Reborn is enorm saai (imo =P). D.grayman zou ik nog wel proberen maar ik heb toch liever iets anders ^^.barbapapa wrote:De enigste titels wat ik me nog kan inbeelden zijn:
- Fairy Tail
- D.Grayman
- Reborn!
Kijkend naar titels die ook goed verkopen buiten Japan; en alle hints in gedachten houdend.
Even wikipedia doorgekeken voor manga die na 2003 zijn begonnen (betekent dit dat 2003 zelf niet meetelt?). Ik heb Steel ball run en Psyren opgestuurd.
Maar deze 3 leken me gewoon het meest waarschijnlijk. Reeksen die in Amerika én Frankrijk al succes kennen, allemaal een anime hebben, en alle tips respecteren.
Wel mooi dat Liar game eventueel ook nog kan, na de film ben ik wel benieuwd hoe de manga is. Al weet ik zelf ook dat het zeer onwaarschijnlijk is =P.
Als we blijven hangen met de grote 4 shonenseries,
dan hoop ik op Soul Eater (ondanks alle problemen met de verhaallijn, is die serie gewoon zo cool getekend en zijn het geweldige personages)
met ofwel D Grayman (slechte pacing, maar fijne actie) of Reborn (heel coole serie vanaf volume 10, spijtig dat het zo lang duurt)
Fairy Tail vind ik maar zwak. veel te willekeurig en ik heb geen enkele voeling met de personages.
dan hoop ik op Soul Eater (ondanks alle problemen met de verhaallijn, is die serie gewoon zo cool getekend en zijn het geweldige personages)
met ofwel D Grayman (slechte pacing, maar fijne actie) of Reborn (heel coole serie vanaf volume 10, spijtig dat het zo lang duurt)
Fairy Tail vind ik maar zwak. veel te willekeurig en ik heb geen enkele voeling met de personages.

@Drazic: ik weet niet tot waar je Reborn hebt gelezen, maar de serie is in het begin idd eentonig, alhoewel ik de humor altijd goed vond. Na deel 7 komen de serieuze battle-arcs & plotdevelopment aan te komen. En intussen is de serie één van mijn favoriete shonen.
Ik denk niet dat een serie met een kwakkelend begin de meest briljante keuze is. De Nederlandse uitgevers kennende duurt het dan nog jaren tegen dat we bij de goede stukken komen, en tegen dan hebben beginnende lezers de reeks allang opgegeven.
Ik heb tot vol. 5 en alleen nog maar tot 4 gelezen, als ik de personages interessanter vond zou ik wel tot vol. 7 proberen =P. Misschien als ik ze is heel goedkoop ergens tegenkom want de vols die ik nu heb verkopen lukt tot nu toe ook niet echt xDBrook500 wrote:@Drazic: ik weet niet tot waar je Reborn hebt gelezen, maar de serie is in het begin idd eentonig, alhoewel ik de humor altijd goed vond. Na deel 7 komen de serieuze battle-arcs & plotdevelopment aan te komen. En intussen is de serie één van mijn favoriete shonen.
Moet je zeker doen, Drazic. Met de komst van Mukuro & de Varia wordt de reeks pas echt intenser.Drazic wrote:Ik heb tot vol. 5 en alleen nog maar tot 4 gelezen, als ik de personages interessanter vond zou ik wel tot vol. 7 proberen =P. Misschien als ik ze is heel goedkoop ergens tegenkom want de vols die ik nu heb verkopen lukt tot nu toe ook niet echt xDBrook500 wrote:@Drazic: ik weet niet tot waar je Reborn hebt gelezen, maar de serie is in het begin idd eentonig, alhoewel ik de humor altijd goed vond. Na deel 7 komen de serieuze battle-arcs & plotdevelopment aan te komen. En intussen is de serie één van mijn favoriete shonen.
Ik denk dat we alle echt grote kans hebbers al wel gehad hebben.
Maar wie weet mischien worden we wel compleet verrast
Ik heb maid guy en Inland Sea Bride maar door gemaild want ik weet het niet meer
Maar wie weet mischien worden we wel compleet verrast
Ik heb maid guy en Inland Sea Bride maar door gemaild want ik weet het niet meer
TROUWE ONDERDAAN NR.1 VAN FORUMKONINGIN NEENEE
(\__/)
(='.'=) This is Bunny-chan. Copy and paste bunny-chan into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
(\__/)
Helaas, Inland Sea Bride valt af wegens begonnen in 2002.
Maid Guy (Kamen no Maid Guy, toch?) heb ik bijgezet in de lijst.
Maid Guy (Kamen no Maid Guy, toch?) heb ik bijgezet in de lijst.
Sorry maar daar ben ik het niet mee eens.NeeNee wrote:Helaas, Inland Sea Bride valt af wegens begonnen in 2002.
Het is na mijn idee toch echt 2003-02-27 ik kan er niet veel anders van maken sorry.
(\__/)
(\__/)
Op Wikipedia staat 2002 (prepublicatie).
Whatever, 2003-02-27 is nog steeds te vroeg. Het moet van na 2003 zijn.
Dammit, dat vind ik nou jammerNeeNee wrote:Op Wikipedia staat 2002 (prepublicatie).
Vond die manga nog wel leuk.
Nouja maakt niet uit ik wist verder toch niks door te mailen.
En mijn excusses voor het ongemak Mevrouw Neenee.
(\__/)
(\__/)