Ovenvers 2010
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Ovenvers 2010
Bleach 31
Oei, ik ben volume 30 vergeten. Niet dat het veel uitmaakt, want ze zijn blijkbaar nog steeds aan dezelfde gevechten bezig. :/
Ik vind het nog steeds wel leuk om te lezen, maar het gaat zo verdomd traag. Dan waren die korte verhaaltjes in het begin toch veel beter. Daarom hou ik ook meer van series als Inuyasha, daar slepen de individuele gevechten tenminste niet zo aan.
Oei, ik ben volume 30 vergeten. Niet dat het veel uitmaakt, want ze zijn blijkbaar nog steeds aan dezelfde gevechten bezig. :/
Ik vind het nog steeds wel leuk om te lezen, maar het gaat zo verdomd traag. Dan waren die korte verhaaltjes in het begin toch veel beter. Daarom hou ik ook meer van series als Inuyasha, daar slepen de individuele gevechten tenminste niet zo aan.
Je kunt er beter aan wennen bij Bleach, Neenee. De gevechten blijven later gewoon eindeloos bezig.
Ja, ik weet het. Ik ben nog aan het zien hoelang ik het volhoud.
Om helemaal eerlijk te zijn, er waren wel vijf gevechten tegelijk bezig, dus het is niet echt abnormaal dat ze nog niet allemaal afgelopen zijn.
Om helemaal eerlijk te zijn, er waren wel vijf gevechten tegelijk bezig, dus het is niet echt abnormaal dat ze nog niet allemaal afgelopen zijn.
Bij mij is het probleem eenmaal ik aan een reeks begin, wil ik alles gelezen hebben. Hoe slecht de reeks ook is.
Als ik dat principe niet had was ik allang met Bleach gestopt.
Als ik dat principe niet had was ik allang met Bleach gestopt.
Volgens dat principe zit je nog lang aan Bleach vast.
- Weertangel
Nou! veel geluk dan!! wij checken de andere series wel uit 
Bleach is niet de enige reeks waar ik mij mee bezig ben hoor, Weertangel.Weertangel wrote:Nou! veel geluk dan!! wij checken de andere series wel uit
- Weertangel
Nee, klopt, maar samen met Once Piece wel een van je favorieten niet?Brook500 wrote:Bleach is niet de enige reeks waar ik mij mee bezig ben hoor, Weertangel.Weertangel wrote:Nou! veel geluk dan!! wij checken de andere series wel uit
Niet meer dus, aangezien hij zegt dat hij hem alleen nog maar uit gewoonte leest.
- Weertangel
Ow! ook kapot gelezen he?
Om te herstellen is de beste manier is ze een half jaar niet meer te lezen, en dan voorzichtig weer ermee beginnen,werkt het beste in mijn ervaring.
Om te herstellen is de beste manier is ze een half jaar niet meer te lezen, en dan voorzichtig weer ermee beginnen,werkt het beste in mijn ervaring.
Bleach was vroeger een van mijn favorieten, maar door de eindeloze gevechten, geen plotdevelopment (of toch geen fatsoenlijke) & constant deze personages die vechten,enz... is het zowat één van de gemiddelde series voor mij. One Piece is torenhoge favoriet bij mij, maar Detective Conan is na korte tijd mijn nummer 2 topper.maar samen met Once Piece wel een van je favorieten niet?
Dat is nu ook niet de bedoeling maar ik heb het ooit wel eens bijna overwogen om te bij Bleach te doen, aangezien je chapters lang aan een gevecht kunt zitten.Om te herstellen is de beste manier is ze een half jaar niet meer te lezen, en dan voorzichtig weer ermee beginnen,werkt het beste in mijn ervaring.
- Weertangel
Misschien dan tijd om je Tag te veranderen? scheelt vragen.
En vanwege zoveel eindeloze gevechten lees ik juist niet Bleach of Naruto, dat heb ik hardhandig van Dragonball Z geleerd..
En vanwege zoveel eindeloze gevechten lees ik juist niet Bleach of Naruto, dat heb ik hardhandig van Dragonball Z geleerd..
Waarom zou hij zijn sig moeten veranderen? Hij zegt toch net dat One Piece zijn favoriet is.
Wat heeft dat met Bleach te maken?
Wat heeft dat met Bleach te maken?
Ik verander juist niets aan mijn manier, Weertangel.
Als ik wekelijks een chapter van reeksen die ik van scans volg lees (zijn er niet meer dan 10 op dit ogenblik), dan heb ik daarna nog tijd genoeg om aan iets anders te beginnen.
Moet ik een half jaar geen Bleach of Naruto meer volgende, dan ben ik minstens een halve dag bezig om alles te kunnen bijbenen.
Mijn methode van series bijbenen wordt anders ingewikkelder. Als je het graag zo wil doen, dan heb ik er geen bezwaar tegen.
Als ik wekelijks een chapter van reeksen die ik van scans volg lees (zijn er niet meer dan 10 op dit ogenblik), dan heb ik daarna nog tijd genoeg om aan iets anders te beginnen.
Moet ik een half jaar geen Bleach of Naruto meer volgende, dan ben ik minstens een halve dag bezig om alles te kunnen bijbenen.
Mijn methode van series bijbenen wordt anders ingewikkelder. Als je het graag zo wil doen, dan heb ik er geen bezwaar tegen.