Ik wil ook One Piece. Hopelijk volgende maand 2 volumes zoals Berserk deze maand.NeeNee wrote:Ik wil One Piece...
Glénat!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
- Berserker500
Re: Glénat!
Dus het kan goed zijn dat die grote doos die ik dicht bij de manga's zag liggen misschien de overige lading kon bevatten.Berserker500 wrote:Ik heb geluk gehad vandaag, toen ik aankwam hadden ze de volumes juist uitgeladen. Berserk 13 en DN Angel 12 lag in de rekken en al de rest lag er gewoon op een hoop. Er waren zelfs nog geen prijzen op. Het ligt gewoon aan de mensen van de BEO zelf. Toen ik achter Tedere Jaren vroeg wist ze niet waar het lag en ze stond er nog meter vandaan.
Ze stapelen alles zodanig dat ze zeld niet meer weten waar wat ligt. Er zou is wat betere organisatie in die winkel mogen komen.
Ik trek dus mijn woorden terug over Glenat. Hopelijk ook volgende maand veel Glenat manga.
Dat is echt balen. Nu moet ik zondags terug naar Beo gaan voor de overige releases te gaan halen.
Jij bent niet de enige. Deze fan wil 't ook.Ik wil One Piece...
Ah, er is eindelijk een nieuwe lading Glénatmanga. Dat werd inderdaad nog eens tijd. Ik keek daarnet eens op hun site naar de releasedata van hun vorige uitgaven.
'k Besefte zelfs nog niet dat het zo lang geleden was. Op die manier blijft het maar duren hé.
Daarnet eens gekeken naar Pluto ook, als deel 2 effectief volgende maand zou gaan verschijnen is dat net geen jaar nadat het eerste deel verscheen. Dat is toch veel te lang om een reeks te laten aanslaan bij het publiek (en dan moet die er volgende maand effectief komen of het is al langer dan een jaar).
'k Besefte zelfs nog niet dat het zo lang geleden was. Op die manier blijft het maar duren hé.
Daarnet eens gekeken naar Pluto ook, als deel 2 effectief volgende maand zou gaan verschijnen is dat net geen jaar nadat het eerste deel verscheen. Dat is toch veel te lang om een reeks te laten aanslaan bij het publiek (en dan moet die er volgende maand effectief komen of het is al langer dan een jaar).
- Berserker500
Volgens de stripspeciaalzaak zou er bij Glenat deze maand de volgende promopacks verschenen moeten zijn:
• Alice 19th pakket deel 1>7 (Yuu Watase)
> De volledige reeks aan de promoprijs van 39,90 euro.
• Battle Angel Alita pakket deel 1>9 (Yukito Kishiro)
> De volledige reeks aan de promoprijs van 49,90 euro.
• Say Hello to Black Jack pakket deel 1-13 (Syuho Sato)
> De volledige reeks aan de promoprijs van 74,90 euro.
Heeft iemand deze packs al in de winkel gezien?
Het zou voor mij wel handig zijn vermits ik Alice 19th nog niet heb.
• Alice 19th pakket deel 1>7 (Yuu Watase)
> De volledige reeks aan de promoprijs van 39,90 euro.
• Battle Angel Alita pakket deel 1>9 (Yukito Kishiro)
> De volledige reeks aan de promoprijs van 49,90 euro.
• Say Hello to Black Jack pakket deel 1-13 (Syuho Sato)
> De volledige reeks aan de promoprijs van 74,90 euro.
Heeft iemand deze packs al in de winkel gezien?
Het zou voor mij wel handig zijn vermits ik Alice 19th nog niet heb.
Goede kans dat die info achterhaald is.
nope,de packs bestaan en bij lokale stripshop in turnhout waren ze binnengekomen met nieuwe lading nl manga van glenat,buiten het alice the 19th pack.
http://www.tistjendop.be/index_bestanden/Page432.htm
http://www.tistjendop.be/index_bestanden/Page432.htm
- Berserker500
Goed gedaan Glenat.Ginrai wrote:nope,de packs bestaan en bij lokale stripshop in turnhout waren ze binnengekomen met nieuwe lading nl manga.
Nu heb ik een reden om eindelijk Alice 19th eens aan te schaffen.
Die battle angel alita pack ga ik nog wel is kopen dan denk ik.
Er is ook een vervolg serie toch? Hoe groot is de kans dat Glenat die ook gaat uitgeven? Wil eigenlijk liever allebei in het nederlands dan.
Er is ook een vervolg serie toch? Hoe groot is de kans dat Glenat die ook gaat uitgeven? Wil eigenlijk liever allebei in het nederlands dan.
Go, nl-manga. Spijtig dat ik zo goed als alle nederlandstalige manga al heb. Ik ga binnenkort nog wel het deel Japan (manga door 17 auteurs) kopen. Die is al lang uit bij Casterman.
Toch eerst eens kijken of 't de moeite waard is.
Toch eerst eens kijken of 't de moeite waard is.
De sequel op Alita is Battle Angel Alita: Last Order. Die is zowel in 't frans als engels te verkrijgen, maar de kans dat die in 't nl zal verschijnen is zeer klein of 't zal waarschijnlijk heel lang duren.Drazic wrote:Die battle angel alita pack ga ik nog wel is kopen dan denk ik.
Fijne actie van Glénat moet ik zeggen, als ik Black Jack nog niet had ging ik er meteen voor.
Ja, volgens dat mailtje dat Berserker een tijd geleden terugkreeg van Glenat zou het voor juli geweest moeten zijn.
Dat zou wel jammer zijn, maar ik neem aan dat je de eerste serie gewoon los kan lezen?Brook500 wrote:De sequel op Alita is Battle Angel Alita: Last Order. Die is zowel in 't frans als engels te verkrijgen, maar de kans dat die in 't nl zal verschijnen is zeer klein of 't zal waarschijnlijk heel lang duren.Drazic wrote:Die battle angel alita pack ga ik nog wel is kopen dan denk ik.