Kana!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
- Berserker500
Re: Kana!
Maar dan komen die nieuwe reeksen hopelijk op een tweemaandelijks tempo.
- Berserker500
Kwam Conan maar terug tweemaandelijks. 
- Berserker500
Ik denk dat Naruto en Bleach tweemaandlijks blijft.
Shaman King driemaandlijks en Yu Gi Oh, Inuyasha en Detective Conan om de 4 a 5 maand.
De nieuwe reeksen worden volgens mij gestart met zoals gewoonlijk met ineens 2 delen en daarna om de 2 maanden als het grote toppers zijn teminste.
Shaman King driemaandlijks en Yu Gi Oh, Inuyasha en Detective Conan om de 4 a 5 maand.
De nieuwe reeksen worden volgens mij gestart met zoals gewoonlijk met ineens 2 delen en daarna om de 2 maanden als het grote toppers zijn teminste.
Als er veranderingen komen met het uitgavetempo, dan wil ik zeker Inuyasha & DC minstens 3-maandelijks omdat 't nogal wat lange reeksen zijn.
Hoplijk zien de lezers na een tijdje hoe goed DC is (vooral de latere delen dan).
Hoplijk zien de lezers na een tijdje hoe goed DC is (vooral de latere delen dan).
- Berserker500
Als Kaito Kid verschijnt in Conan zullen ze wel inzien hoe goed Conan is en anders weet ik ook niet meer.
Er zitten tegenwoordig enkele 'artiesten' op Mangaheuvel... Kana laat weten dat er steeds plaats is voor fanart in hun boekjes. Dus wil je eens iets van jouw hand gepubliceerd zien in een manga, waag je kans! 
motivatiedip. help!
Er zitten nieuwe nummers in de Kanabox, en we krijgen lekker veel bladzijden deze keer.
Geen albums voor december?
Geen albums voor december?
Wat is eigenlijk het verband tussen Kana en Dargaud? Is dat het moederbedrijf?
Wow, ze hebben nog steeds de antieke versie van de Kana-website op hun site staan. :\
http://www.groupe-dargaud.com/Page.cfm? ... rSelect=10
Wow, ze hebben nog steeds de antieke versie van de Kana-website op hun site staan. :\
http://www.groupe-dargaud.com/Page.cfm? ... rSelect=10
Als ik het goed begrepen heb is Ballon Media een Vlaamse uitgeverij die de verdeling doet voor Dargaud - Lombard - Dupuis in het Nederlandse taalgebied. Kana is een dochterbedrijf van Dupuis.
Enfin, zo heeft m'n vaste striphandelaar het indertijd toch uitgelegd. (Al heb ik nooit begrepen waarom alles dan steevast in "dupuis-dozen" geleverd werd).
Enfin, zo heeft m'n vaste striphandelaar het indertijd toch uitgelegd. (Al heb ik nooit begrepen waarom alles dan steevast in "dupuis-dozen" geleverd werd).