Je verhaal begint in maart 2008, duurt 1 jaar (maar loopt fictief natuurlijk verder) en je mag voor elke maand maximum 4 titels aanbieden. Ik zal zelf beginnen zodat het duidelijk is.
Maart 2008:
Hikaru no Go 1 – natuurlijk met een grote sticker: ‘Van de maker van Death Note’ op!
Life 1 – moet mijn shojo-klepper worden. Heb er maar 1 volume van gelezen in het Engels en dit is echt iets dat als een bom kan inslaan bij adolescente meisjes.
Yotsuba 1 – universele humor, zal om de drie maanden verschijnen.
Quartier Lointain 1 – Om de stripfans te overtuigen
April 2008:
GTO 1 – wat Life bij de meisjes moet worden zal GTO bij de jongens zijn. Klepper bij het jonge volkje.
Video Girl 1 – Titel die beide geslachten kan aanspreken en iets dat nog ongekend is bij ons, zowel op stripgebied als wat er reeds van manga verschijnt.
Planetes 1 – ook weer om de drie maanden wegens het weinig aantal volumes
Mär 1 – een vechtshonen mag natuurlijk niet ontbreken
Mei 2008:
Hikaru no Go 2
Life 2
Sous un rayon de soleil 1 – om een lange Tsukasa Hojo reeks te lanceren had ik geen plaats maar deze moest er gewoon bij.
Quartier Lointain 2 [einde]
Juni 2008:
GTO 2
Video Girl 2
Mär 2
Yotsuba 2
Juli 2008:
Hikaru no Go 3
Life 3
Love my Life – yuri one-shot
Planetes 2
Augustus 2008:
GTO 3
Video Girl 3
Mär 3
Sous un rayon de soleil 2
September 2008:
Hikaru no Go 4
Life 4
Yotsuba 3
Ayako 1 - Tezuka kan niet ontbreken
Oktober 2008:
GTO 4
Video Girl 4
Mär 4
Planetes 3
November 2008:
Hikaru no Go 5
Life 5
Sous un rayon de soleil 3 [einde]
Ayako 2
December 2008:
GTO 5
Video Girl 5
Mär 5
Yotsuba 4
Januari 2008:
Hikaru no Go 6
Life 6
Planetes 4 [einde]
Ayako 3 [einde]
Februari 2008:
GTO 6
Video Girl 6
Mär 6
Historie 1
Voilà, het kwam wel minder schoon uit dan ik eerst had gepland maar heb wat dingen moeten omgooien omdat ik vreesde in het rood te staan met m'n initiële line-up dus heb Mär toegevoegd en er wat andere stuff uitgehaald waardoor m'n schoon plannetje niet meer klopte