Glénat!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Glénat!
Is de vakantie van de SSZ niet gedaan? Ik zag Kontiki gisteren al op hun forum posten maar idd nog geen updates op de site...
motivatiedip. help!
Dus als ik het goed begrijp zouden ze morgen in de winkel moeten liggen?
'k Zal misschien eens in de Fnac gaan kijken dan...
Dat dacht ik ook. Het zou wel goed zijn moest het waar zijn, maar dat heb ik toch niet vaak zien gebeuren.
Half de maand voor Glenat vind ik persoonlijk beter want anders heb ik weer last van de "doorleeskriebels".
Half de maand voor Glenat vind ik persoonlijk beter want anders heb ik weer last van de "doorleeskriebels".
Nou, Koen zegt toch altijd dat Glénat en Kana met dezelfde verdeler komen, en de Kanaatjes staan op voor 4 augustus. Logischerwijs zou ik dan verwachten dat eventuele uitgaven van Glénat ook op 4 aug komen.
- Berserker500
Bij Glenat is niets logisch dus ik zou er niet op hopen.
De verdeler is helaas maar al te logisch. Glénat die de deadline mist = weer geen uitgaven deze maand.
Ze komen maar één keer in de maand langs, dacht ik...
Ze komen maar één keer in de maand langs, dacht ik...
Koen vraagt zich af waar hij dat alweer gelezen heeft, want die verdeler komt meestal pas halverwege de maand en dus is het vooral vreemd dat de Kana's zo vroeg vallen. Ik pijnig m'n grijze hersenmassa even! *brommel, brommel*
motivatiedip. help!
Zorg je er wel voor dat je je niet bezeerd daar meeKoen wrote:Koen vraagt zich af waar hij dat alweer gelezen heeft, want die verdeler komt meestal pas halverwege de maand en dus is het vooral vreemd dat de Kana's zo vroeg vallen. Ik pijnig m'n grijze hersenmassa even! *brommel, brommel*
Dit schip heeft zijn kapitein wel nodig hoor.
TROUWE ONDERDAAN NR.1 VAN FORUMKONINGIN NEENEE
(\__/)
(='.'=) This is Bunny-chan. Copy and paste bunny-chan into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny-chan. Copy and paste bunny-chan into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
Ik was vandaag in de Fnac, maar heb niet eens bij de manga gekeken. Detective Conan (andere Kanamanga die mij interesseert is al compleet) komt toch pas in september en Glénat heeft waarschijnlijk toch niks uitgebracht. Maar het kan dus van wel, maar daar geloof ik niks van.NeeNee wrote:Dus als ik het goed begrijp zouden ze morgen in de winkel moeten liggen?
Is 't gelukt met je account? Mooi zo.
Ja, ik heb ook te weinig reeksen die me interesseren. Ik volg Shaman King nog wel, maar die is op dit moment nogal saai, dus ik heb niet echt haast om een nieuw nummer te gaan kopen.
Maar misschien ga ik sebiet op weg naar huis nog even in de Carefour kijken of ze nog wat nieuws hebben. Niet dat ik er veel van verwacht, maar je weet nooit.
Ja, ik heb ook te weinig reeksen die me interesseren. Ik volg Shaman King nog wel, maar die is op dit moment nogal saai, dus ik heb niet echt haast om een nieuw nummer te gaan kopen.
Maar misschien ga ik sebiet op weg naar huis nog even in de Carefour kijken of ze nog wat nieuws hebben. Niet dat ik er veel van verwacht, maar je weet nooit.
- Berserker500
Ik blijf hopen.
Komaan Glenat geef iets uit verdomme.
Komaan Glenat geef iets uit verdomme.
Ik heb geen enkele van de aangekondigde titels gezien.