Vampire Kisses:Blood Relatives. Een manga mini-serie die gebaseerd is op de in amerika populaire Vampire kisses boeken, hier in nederland vertaald als Kus van een vampier.
De serie gaat over de Goth tiener Raven die in het plaatsje Dullsville(wat een naam) woont en die verkering heeft met de vampier Alexander,
terwijl het paar op een date is op de begraafplaats komen ze 4 open graven tegen, die blijken te behoren aan Alexanders neef Half-vampier neef Cloude en zijn 3 bende leden(Tripp, Rocco en Kat) die blijkbaar een paar flesjes puur vampierbloed proberen te vinden om zo volbloed vampiers te worden. Iets wat Raven en alexander tuurlijk niet kunnen toestaan!
de serie vertelt voornamelijk de achtergrond tussen Alexander en Cloude en hoe ze vervreemd geraakt zijn, terwijl ze overdag Raven's school infiltreren om haar te dwingen hun te helpen en haar proberen te verleiden met het vampier-bestaan. terwijl zij met Alexander een plan bedenkt om ze weg te werken.
Het eindigt met een schitterend gemaskered bal en een spannende finale!
Het verhaal is geschreven door Ellen Schreiber,die ook de boeken heeft geschreven. de tekeningen zijn gedaan bij iemand genaamd Rem, en zien er schitterend uit! ze brengen het verhaal goed over en met name de kleding van iedereen ziet er schitterend uit!
alle 3 de boeken hebben ook een grote lading exstra's, een making of(heel mooi!) en een hoofdstuk uit een van de novels om je voor die boeken lekker te maken.
Als je van lekkere romances houdt met een vleugje fantasy dan is dit echt iets voor je, anders zou ik ze toch overslaan.
De boeken zijn het best te bestellen via http://www.ellenschreiber.com/home.htm of door de ISBN nummers te gebruiken en ze via Bruna of een andere boekwinkel te bestellen(zo heb ik het gedaan)
Ik raad je wel aan ze alledrie samen te pakken want qua pagina's verschillen ze alledrie behoorlijk.
Uitgever is trouwens Tokyopop.
So go Check it out!