Het lijkt er op dat DN Angel meer dan 11 volumes in NL krijgt, iets waar lange tijd veel twijfels over waren aangezien de NL licentie tot zover we dachten tot en met volume 11 liepen;)
Volume 12 staat voor September 2010!
Uiteraard is deze datum net zoals alle Glénat releases erg gevoelig voor enige verschuiving
Bron:
www.stripspeciaalzaak.be
En ja, dat nieuwe fan verhaal. Ik besef al heel lang dat er meer is dan NL manga

, maar zoals gezegd ben ik dermate tevreden over de NL releases van manga (ook die van Glénat) dat ik toch de NL verkies boven andere releases. En NL heeft veelal de mainstream goede manga, die ik zelf ook erg goed vind. Dan is iemand zoals ik snel tevreden. Enkele series die niet in NL verkrijgbaar zijn en erg lang op zich laten wachten zal ik evt in een andere taal aanschaffen (zoals Tsubasa, en enkele Kentaro Miura One-Shots die ik heb)
En wat dat frans betreft. In de 1e klas haalde ik 9'ens en 10'en, in de tweede klas 6'en en 7'ens, in de derde klas 3'en en 4'en. In de eerste waren dit enkel nog woordjes, in de derde veelal grammatica.... ik ben dan ook een ramp wat dat laatste betreft