Wat herlezen:
DB 1-84
Blijft goed alleen valt het op dat ik bij DBZ effe geen zin meer in had om het te lezen terwijl ik ervoor nog niet kon stoppen met lezen.
Azumanga Daioh 1-4
=p Zalige reeks ook leuk om te zien dat er grappen beter overkomen in het Frans dan in het Engels (geld ook andersom).
Gisteren en de dagen ervoor heb ik dit allemaal gelezen:
Baptism 3
Ja ja de man vermoed iets en iemand komt de secret te weten maar mag niet meer zeggen want dan spoil ik het =p.
La legende De Sangoku 1
Waargh hier heb ik me echt moeten door ploeteren komt zelden voor bij een Tezuka manga;..
La legende De Sangoku is een verhaal gebasseerd op vele Chinese legendes zoals 'de reis naar het westen'.
Koning/monnick gaat van China naar India en word vergezeld door een aap, een varken en een mens.
Mening DB fan zal dan ook vele elementen tegenkomen die in DB voorkomen.
De titel alleen al.
Sangoku is een aap met een staart die op een wolk kan rondrijzen en die een magische stok heeft die hij kan verkleinen/vergroten wnnr hij wil.
Er is een berg waar eeuwig vuur brand en die alleen maar kan gedooft worden door een geheimzinnig wapen.
Er is een oude kerel die zich voortplaats met een schildpad enz;...
Triton 3
=p Een reeks van Tezuka die ik veel aangenamer vind. De strijd tussen Triton en Poseidon gaat voort maar niet vooraleer er aan voortplanting is gedaan ^^''.
Jammer genoeg is dit het laatste deel uit de reeks en komt er zowaar een einde aan deze prachtreeks

;
Naruto 10
Gevecht van Rock Lee nice =p.
Shaman King 13
Yu-Gi-Oh 13
Vind ze allebij even leuk en aardig =p. Bij alle twee heb je een tournament waarvan je meer wilt zien.
Dectective Conan 4
Hmm vond het ok maar niet zo speciaal tof ofzo =/.