Ovenvers 2007
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
- yakumo_tatsuko
Tsubasa Resevoir Chronicle volume 04
na 2 chapters te hebben gelezen herkende ik het verhaal
weer terug en ben toen weer verder gaan lezen
best leuk verhaal dus op naar volume 05
Tsubasa Resevoir Chronicle volume 05
deze had ik voor het grootste gedeelte nog niet gelezen
het het nieuwe gedeelte is tot nu toe erg leuk
die Oni zien er wel cool uit
en I love the characters uit Clover
de namen ook die Fai heeft bedacht
big puppy little puppy voor Kuro-pii en Sayaoran echt geweldig
want to know what the Oni are up to
so gonna read volume 06 soon
EDIT 24-11-2007 21:51
Tsubasa Resevoir Chronicle volume 06 en 07/b]
Ik ging er helemaal in op
het las gewoon heel erg lekker weg
dit verhaal vind ik het leukste tot nu toe uit Tsubasa
ES (Eternal Sabbath) volume 01
ik hou wel van die psychological manga
het verhaal is best diep en het is een mysterie
waar je niet op kunt wachten om te weten hoe alles nu in elkaar zit
ik ga er zelfs bij bedenken wat ik zou doen als ik ES.00 was
and thats what I like het sleept je mee in het verhaal je gaat bendenken wat je zelf zou doen
net als ik zat te denken wat ik met een Death Note zou doen
na 2 chapters te hebben gelezen herkende ik het verhaal
weer terug en ben toen weer verder gaan lezen
best leuk verhaal dus op naar volume 05
Tsubasa Resevoir Chronicle volume 05
deze had ik voor het grootste gedeelte nog niet gelezen
het het nieuwe gedeelte is tot nu toe erg leuk
die Oni zien er wel cool uit
en I love the characters uit Clover
de namen ook die Fai heeft bedacht
big puppy little puppy voor Kuro-pii en Sayaoran echt geweldig
want to know what the Oni are up to
so gonna read volume 06 soon
EDIT 24-11-2007 21:51
Tsubasa Resevoir Chronicle volume 06 en 07/b]
Ik ging er helemaal in op
het las gewoon heel erg lekker weg
dit verhaal vind ik het leukste tot nu toe uit Tsubasa
ES (Eternal Sabbath) volume 01
ik hou wel van die psychological manga
het verhaal is best diep en het is een mysterie
waar je niet op kunt wachten om te weten hoe alles nu in elkaar zit
ik ga er zelfs bij bedenken wat ik zou doen als ik ES.00 was
and thats what I like het sleept je mee in het verhaal je gaat bendenken wat je zelf zou doen
net als ik zat te denken wat ik met een Death Note zou doen
Ik dacht nochtans dat het opvielbarbapapa wrote:Dat heet dan cynisme ;p
@lambardi: ik had het al een paar keer over hoe de manga de anime overtreft, en nu dus in die mate dat ik het bestaan van de anime in twijfel trek, en dat terwijl ik er nochtans alle 51 afleveringen en de compleet overbodige film van gezien heb.
Dat heet dan een overbodige uitleg
Als ik van elk forum moet gaan onthouden wat een member heeft gezien kan ik beter een lijst gaan opstellen.Wimpuls wrote:Mijn berichtgeving daaromtrent (in het anime-gedeelte) dateert alleszins van voor uw komst. Bon, soit.
Kon wel iets van je herinneren omtrent FMA maar wist niet meer over wat het ging manga/anime.
Katsu 16
Ik vond dit einde tegenvallen bij mijn eerste lectuur in scans, maar nu ik het boekje in handen heb vind ik het een enorm geslaagd einde. Dat echt wel sterk in elkaar zit.
Claymore 6
Eén van de weinige series waar de anime misschien meer tot z'n recht komt dan de manga
Maar het verhaal blijft ook in mangavorm overeind en begint meer en meer te boeien, zalige gevechtscènes ook, prachtig in beeld gebracht. Je moet je er wel over zetten dat iederéén hetzelfde gezicht heeft in deze reeks 
Ik vond dit einde tegenvallen bij mijn eerste lectuur in scans, maar nu ik het boekje in handen heb vind ik het een enorm geslaagd einde. Dat echt wel sterk in elkaar zit.
Claymore 6
Eén van de weinige series waar de anime misschien meer tot z'n recht komt dan de manga
motivatiedip. help!
spiral v13
zeer geslaagde volume met zeer uitgeplade plot-twisten,alleen spijtig dat er nog maar 2 volumes overschieten.
hayate the combat buttler v6
misschien niert zo geniaal als de vorige volume,maar htcb blijft doe wat het al de hele tijd deed een paar goeie lachbeurten geven en een hoge entertainment-factor uitstralen.
zeer geslaagde volume met zeer uitgeplade plot-twisten,alleen spijtig dat er nog maar 2 volumes overschieten.
hayate the combat buttler v6
misschien niert zo geniaal als de vorige volume,maar htcb blijft doe wat het al de hele tijd deed een paar goeie lachbeurten geven en een hoge entertainment-factor uitstralen.
Berserk 22
Griffith is back en hoe. Een nieuwe arc biedt zich aan en nieuwe personages zullen al snel hun intrede doen. Klassieker.
H2 - 8
Normaal is dit niet m'n favoriete Adachi omdat het baseball teveel op het voorplan treedt, maar in dit volume is de balans romantiek-sport perfect in evenwicht en is het dan ook een plezier om de traditionele gerechten van Adachi te bewonderen.
Saru Lock 9
Een hoogvlieger is dit allesbehalve, maar met het verstand op nul kan je hier wel een leuke lectuur van maken.
DYS 4
Het einde van de eerste Belgische manga. Het eerste volume blijft er voor mij bovenuit steken maar Moonkey heeft gezorgd voor een mooi einde dat alles mooi afrondt. Ik kijk alvast uit naar nieuw werk van de man. Maar dat wordt dus wachten tot 2009... Damn!
Griffith is back en hoe. Een nieuwe arc biedt zich aan en nieuwe personages zullen al snel hun intrede doen. Klassieker.
H2 - 8
Normaal is dit niet m'n favoriete Adachi omdat het baseball teveel op het voorplan treedt, maar in dit volume is de balans romantiek-sport perfect in evenwicht en is het dan ook een plezier om de traditionele gerechten van Adachi te bewonderen.
Saru Lock 9
Een hoogvlieger is dit allesbehalve, maar met het verstand op nul kan je hier wel een leuke lectuur van maken.
DYS 4
Het einde van de eerste Belgische manga. Het eerste volume blijft er voor mij bovenuit steken maar Moonkey heeft gezorgd voor een mooi einde dat alles mooi afrondt. Ik kijk alvast uit naar nieuw werk van de man. Maar dat wordt dus wachten tot 2009... Damn!
motivatiedip. help!
Rosario + Vampire 7
Leuk initiatief van uitgeverij Tonkam die dit volume ook uitbracht als collector met enkele mooie kaarten. Het verhaal zelf blijft boeien en lijkt in een stroomversnelling te komen.
Mx Zero 1
Enorm klassiek uitgangspunt natuurlijk. Een jongen die terecht komt in een school waar hij door z'n gebrek aan magie niet hoort maar waar iedereen hem aanziet als iemand met ultieme krachten. We kennen het procédé ondermeer van Psychic Academy of voorgaande Rosario + Vampire. Of dit op lange termijn onderhoudend gaat blijven weet ik nog niet maar dit eerste volume ging er bij mi redelijk vlotjes in - zonder over gans de lijn te overtuigen wel te verstaan.
Leuk initiatief van uitgeverij Tonkam die dit volume ook uitbracht als collector met enkele mooie kaarten. Het verhaal zelf blijft boeien en lijkt in een stroomversnelling te komen.
Mx Zero 1
Enorm klassiek uitgangspunt natuurlijk. Een jongen die terecht komt in een school waar hij door z'n gebrek aan magie niet hoort maar waar iedereen hem aanziet als iemand met ultieme krachten. We kennen het procédé ondermeer van Psychic Academy of voorgaande Rosario + Vampire. Of dit op lange termijn onderhoudend gaat blijven weet ik nog niet maar dit eerste volume ging er bij mi redelijk vlotjes in - zonder over gans de lijn te overtuigen wel te verstaan.
motivatiedip. help!
- yakumo_tatsuko
Tsubasa Resevoir Chronicle volume 09
GAAP dit was het meest saaiste verhaal uit Tsubasa tot nu toe
had helemaal niets met deze volume
maybe omdat ik RG Veda niet zo geweldig vind
Tsubasa Resevoir Chronicle volume 10
een stukje van een gaap verhaal en de rest weer vrij leuk
erg luchtig en snel doorleesbaar
vind dit verhaaltje wel leuk omdat
Tomoyo er in voor komt (Madelin in de NL versie)
ga morgen in de trein wel volume 11 lezen
GAAP dit was het meest saaiste verhaal uit Tsubasa tot nu toe
had helemaal niets met deze volume
maybe omdat ik RG Veda niet zo geweldig vind
Tsubasa Resevoir Chronicle volume 10
een stukje van een gaap verhaal en de rest weer vrij leuk
erg luchtig en snel doorleesbaar
vind dit verhaaltje wel leuk omdat
Tomoyo er in voor komt (Madelin in de NL versie)
ga morgen in de trein wel volume 11 lezen