yakumo_tatsuko wrote:
weet iemand wat Shonenjump magazine kost
hoevaak het uitkomt en waar ik kan aboneren???
Hmm geen winkel in je buurt die het verkoopt?
Ik weet niet of men het in de UK verkoopt want de Amerikaanse versie is niet mogelijk om op te abonneren die sturen niet naar het buitenland buiten Canada.
Ik kan hier wekelijkse in een stripwinkel de nieuwe Shonen Jump kopen.
(Doe ik wel neit neemt pokke veel plaats in). Kost prijs is normaal gezien rond de 5 euro.
Shounen Jump kost 240 Yen (1,5 € dus), komt wekelijks uit en je hebt ook een Monthly Shounen Jump. In Japan weliswaar.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.
Eindelijk: leraars! Dit moet een niet te verslaan record zijn voor High School manga's. Verder is het een beetje back to basics: lachen met de gorilla, Maeda's moeder, Mechazawa (zowel recht- als driehoekig) en de niet aflatende zever van Hayashida.
Een beetje stijl Vinland Saga, maar nu gesitueerd in de aanloop van Alexander's veroveringstochten. Moge dit als de bliksem gelicenced worden. Qua tekenstijl heeft het wat weg van Urasawa.
Beet 8
Dit was voor mij het eerste volume met nieuwe content die ik nog niet gezien had in de anime. Heel sterk toch hoor. Misschien niet het niveau van Dai/Fly maar die reeks begon ook erg klassiek om later een super shonen te worden. Zelfde stramien voor Beet? Begint erop te lijken...
Naruto volume 6
Ik heb 15 volumes thuis liggen, maar ik
doe lekker rustig aan.
Wel een leuke volume, vooral met Orochimaru en
de andere Sound ninja's. Ik heb de anime al lang
gezien, maar ik ben een fan, dus ik wil het
verhaal zeker verder gaan lezen..
Gaat nu rustig verder met Naruto Shippuuden kijken..
lol naruto is zeker niet slecht ik ga straks achter 5 - 8 wss.
Shaman king V11
weer zeer leuk volume, vooral het beginnend gevecht tegen Boris. Nu kan ryu tonen hoe sterk hij is geworden en dat de trainingen bij Yohmei zin hebben gehad.Ik kijk uit naar V12 waarin het gevecht dan echt van start gaat.