Wat is de manga van wat je zei wow dat is echt de beste manga dat ik dit jaar heb gekocht/gelezen..
En wat is de manga van waar je zegt..Oh my god heb ik daar mijn euro's aan uitgegeven oh verdomme waar kan ik dit kwijt dit hoort niet in mijn mangakast.
Nou voor mij is dit het:
Beste koop:
Ik was aan het twijfelen tussen Boeddha, 20th Century Boys en Samurai Rising...
Maar van de eerste twee wist ik dat ze heel goed waren maar van Samurai Rising was ik zo verbaast dat ik ze bijna allemaal tegelijk heb gekocht.
Deze viermangadelen heeft mij heel veel plezier bezorgd en ook traantjes omdat het zo snel gedaan was..
Mijn miskoop is Seven of Seven.
Het was niet leuk een origineel verhaal dat wel maar ik heb aan deze echt geen plezier gehad...
PS: Was ook aan het twijfelen over Ogenki Clinic maar daar heeft mijn Koreaanse buurvrouw precies heel veel plezier aan.. Voor haar speciaal zet ik het dus niet bij de slechtste.







