Bij het begin van het eerste deel had ik zoiets van wat heb ik nu weer gekocht.
Maar enfin langzaam begon het me meer te interesseren en vooral de relatie tussen Recca en zijn prinses is heel leuk.
In deel twee word er meer emotie teweeg gebracht vooral als er een "stoute" grrrr. jongen erbij komt waarbij Recca niet meer met de prinses mag omgaan . Zeker deze reeks eens proberen.
Tsubasa reservoir chronicle 7:
Een van de beste volumes van Tsubasa chronicle tot nu toe. Seishiro is een zeer interessant personage waar ik meer van wil zien! De art is weer zoals altijd zo kweilig en de covers van deze reeks nog kweiliger!
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]
One Piece 5, 6 & 7:
In 2 dagen 3 volumes gekocht en gelezen. Dat zegt genoeg denk ik. De Black Cat arc eindigt en die van Krieg begint. Sanji is een retecool personage en de gevechten en verhalen zijn geweldig. Meer!!!
Inugami 2, 3 & 4:
Heel sterk verhaal alweer maar voor de tekeningen moet je het niet kopen. De personages blijven er middelmatig uitzien maar de gevechten tussen 23 en consoorten zijn wel altijd cool en lekker bloederig. De filosofische/godsdienstige bijvoeging is ook heel leuk. Mooie symboliek soms.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.
Marv wrote:One Piece 5, 6 & 7:
In 2 dagen 3 volumes gekocht en gelezen. Dat zegt genoeg denk ik. De Black Cat arc eindigt en die van Krieg begint. Sanji is een retecool personage en de gevechten en verhalen zijn geweldig. Meer!!!
One Piece is zó pokkeverslavend .
One Piece 32
Serves you, Ener.
Vagabond 22
Dit moet wel het beste volume tot nu toe zijn. Ondanks stilvallende, overvolle metrostellen, bleef ik in het verhaal gezogen.
Battle Vixens... ik meen me te herinneren dat dat Ikkitôsen is? Is zoiets als Tenjo Tenge van OhGreat...
Rozen Maiden 4
Na een mooi debuut zakt deze reeks toch wat weg in middelmatigheid. Het leukste vond ik het asociale aspect van het hoofdpersonage maar dat wordt helemaal niet ten volle benut. Hopelijk kent de reeks snel een ontknoping in Japan want anders zou het wel eens kunnen dat ik ze stopzet...
Darling 4
Niet slecht, allesbehalve, maar ik denk dat ik het na 4 volumes van Ai suru hito gewoon allemaal al eens gezien heb. Een reeks die ik wel zal kopen tot het einde maar dan gewoon omdat er slechts 8 volumes zijn, me dunkt.
Mär 9
Tja, dit blijft m'n favoriete shonen van het moment. Zo vermakelijk. In dit volume maken de gevechten (gedeeltelijk) plaats voor onthullingen over Dorothy en Babbo. Moet nu net m'n favo shonen al stoppen na 15 miezerige volumes? Tssss
Ik vond de covers nochtans ook redelijk kinderlijk. Niet dat dat doorslaggevend is voor de kwaliteit van de manga zelf. Ik ga nu nog One Piece bijbenen en dan ga ik even pauzeren met manga kopen om al de stapels die hier liggen te lezen.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
Koen wrote:Mär is kinderachtig, dus jullie impressies zijn goed. Het is iets voor fans van Beet en Dai. Heel rechttoe rechtaan, heel lineair.
Ik heb de eerste 8 ep's van Beet gezien en het beviel me wel. Leuke wapens, leuk personage en het had zo een nostalgische sfeer voor mij. Het is idd helemaal niet gecompliceerd: Held & co vs Badguys
Mär lijkt me wel leuk ook al zou het kinderachtig zijn wie zegt dat ik al volwassen ben .
Flame of Recca 4
We komen meer te weten over Recca en die mysterieuze vrouw spannend met als de achtkoppige draak als hoogtepunt van deze manga.
Ai Yori Aoshi 12
Voordat ik deze manga ging lezen had ik het gevoel van pff weer het zoveelste deel uit deze reeks...Maar het verraste me enorm het gevoel dat ik had van ik zal het wel al in de anime hebben gezien klopte helemaal niet. Deze deel leesde zo vloeiend weg dat ik het niet voor mogelijk hield.
Chika en haar vriendinnetjes was een van de leukste chapters van heel de reeks....Ik hunker nu al naar de volgende delen..