Ovenvers 2006

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Locked
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Is LR 4 al uit, barba? :shock:

Ki-Itchi 7
Ik heb geen problemen met de nieuwe weg die deze reeks is ingeslagen maar dit volume is toch net dat tikkeltje te langdradig. Hopelijk komt er weer wat meer vaart in.

Kimi wa pet 7
Volume dat veel beter is dan de vorige twee maar we draaien toch wat in cirkeltjes. Wel een serieuze cliffhanger op het einde, dus ik kijk al uit naar het volgende boekje!

Galaxy Express 999 - 10
Andromeda wordt eindelijk bereikt, een eerste tussenstation maar de weg is nog steeds lang voor een gratis robotlijf te verkrijgen.
motivatiedip. help!
barbapapa

Post by barbapapa »

Koen wrote:Is LR 4 al uit, barba? :shock:
Woops, nee dus. Foutje :oops:
2 & 3 dus gelezen :)
rinosseros

Post by rinosseros »

Nana 13
Ik weet niet, maar dit volume deed we weer snakken naar het begin van deze manga, dus heb ik deel één ook maar ineens terug doorgelezen (niet al te grondig, maar goed).
Het blijft een stevige manga.

Yureka 17 & 18
Yureka was een beetje stil gevallen en ook deel 17 begon traag, zelfs saai. Maar zie daar: een nieuwe cyclus en het verhaal me weer plots extra zoveel. Leuke personages, niet al te vergezochte maar plezante plots, kortom leuk entertainment.

Angel Heart 14
Eén van de betere delen tot hiertoe naar mijn bescheiden mening.
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)
Wimpuls

Post by Wimpuls »

Azumanga Daioh 1 tot 4

Gewoon ronduit leuk, met een simpel, ontroerend einde... Op den duur begon ik me te hechten aan elk personage, met een lichte voorkeur voor Sakaki en haar kattenperikelen.

Alice 19th 1

ach ja, als het dan toch in de stripbib ligt. Shoujo, zowaar :P ! Maar eerlijk : ik vond het mooi uitgewerkt en niet té melig (waar ik voor vreesde). Bij deze weet ik wat te kopen voor mijn nichtje haar volgende verjaardag.
lambardi2

Post by lambardi2 »

Dragonball 63 - 64

De arc met Cell gaat verder de ultieme samensmelting is gebeurd heel interessant en verdomme zo spannend om te weten hoe dit gaat aflopen en nu maar wachten op de volgende delen.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Rivage 1
Initiation was al top en Rivage wordt dat blijkbaar ook. Catalogiseren we dit onder de manga van de hangtetn?

Strawberry Shortcakes
Kiriko Nananan wist me te bekoren met Blue en Everyday maar echt overtuigen doet ze pas met dit one-shot. Heel sterk hoe ze de eenzaamheid en de zoektocht naar geluk in het leven van deze vier vrouwen neerzet.
motivatiedip. help!
lambardi2

Post by lambardi2 »

Dragonball 65

Het gevecht gaat voort en het einde van dit volume zorgt ervoor dat je verder wilt lezen zoals bij elke goede manga en de tijd dat je moet wachten is altijd heel lastig.

Nog enkele dagen voor 66 uit is hehe.

VGCHARTZ

lambardi2

Post by lambardi2 »

Hunter X Hunter 6

De actie begint nu volop te komen in de manga Gon eruit gesmeten als een vlieg tegen een olifant en dan nog dat laatste gevecht met Hisoka of hoe schrijf ik dat...Nou ja boeie zalig was dat gevecht.

VGCHARTZ

barbapapa

Post by barbapapa »

Ping Pong 1
Zoals Koen al in zijn review zei, een toegankelijke reeks van Taiyo Matsumoto. En ik vind hem goed.

Rave 6
Mjaaa; nog steeds niet overtuigd. Gaat dat ooit gebeuren? Tune in next time.
lambardi2

Post by lambardi2 »

One Piece Blue.

Echt wel leuk om te lezen vooral die persoonlijkheids quiz, de moppen en dat verhaaltje met Kobby en Hermep vond ik leuk.

VGCHARTZ

Wimpuls

Post by Wimpuls »

One Piece 22 en 23

in den beginne had ik soms moeite om gefocust te blijven op het verhaal, ondertussen leest het als een trein. Jammer dat er geen nieuwe arc start, eind 23, om mij in nog grotere verwachting achter te laten. De Alabasta-arc was prima.
barbapapa

Post by barbapapa »

Rave 7
Het betert zowaar, alles gaat opeens in een sneltempo en er zitten een paar uiterst coole plaatjes bij.

Soul Eater 2-3
Een leuk shounentje, met die typisch maffe Gangan stijl.
fallout323f

Post by fallout323f »

genshiken.
1 tem 3
besluit = ik ben 1 :D
Image
Wimpuls

Post by Wimpuls »

vandaag bleach 1 tot 10 herlezen. 't is blok voor iets, hé 8) .
Marv

Post by Marv »

Love Hina 1:
Geprezen door velen omwille van zijn humor en ze hebben gelijk. Na een redelijk gewone opening volgen de hilarische situaties elkaar op. De meeste personages zijn redelijk stereotyp maar sommige (chick met de antennes) zijn toch een beetje uitgewerkt.

Le Chant des Morts 3 & 4:
In 3 worden de generaals al gedood en komt onze held eindelijk zijn identiteit te weten. Erg spectaculair wordt dit niet aangebracht maar het levert wel coole gevechten op. De pogingen tot humor mogen voor mij wel weggelaten worden. Soms is ook de relatie tussen woord en tekening onduidelijk. Pijltjes en sprekende monden worden schaars gebruikt wat resulteert in verwarrende scènes. Vandaag 5 en het laatste nummer lezen. Dan heb ik deze middelmatige serie af, in het begin was ie nog leuk maar hij kan zich niet losrukken uit de grijze massa.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.
Locked