Artbooks Anyone?
Posted: Mon Oct 06, 2003 17:40
Ik ben zelf een arme kluizenaar en kan er mij dus niet al teveel permiteren, maar artbooks zijn vaak het summun van een goedgetekende reeks. Ik heb er toch een paar waaran ik niet kon weerstaan...
4C * Masakazu Katsura
Schitterend artbook dat een must is voor elke babes lover. Duur, maar je hebt dan wel waar voor je geld met drie verschillende books in een plastieken euhm houdertje lol. Vooral L-side (denk ik) is echt wel goed met de mooiste images uit I''s en VG
20th Anniversary * Tsukasa Hojo (grote versie + mini low budget versie)
Een must voor de fans van Hojo die nooit zo realistisch was als in dit artbook. Vooral veel aandacht voor Shion uit F. Compo wat mij erg aanstaat vermits ik pas een laatbloeier (Sous un rayon de soleil, Melody of jenny, F. Compo) ben als het op Hojo aankomt.
Sai Illustrations (Hikaru no Go)
Misschien wel het beste artbook dat ik heb. Erg groot, veel images, en gewoonweg schitterend op alle vlak. Ook wel weer redelijk duur maar zeker zijn prijs waard als je het aantal pagina's en de grootte beziet.
Tokyo Babylon Photgraps * Clamp
Erg sterk artbook dat vooral door het mooie kleurengebruik de aandacht trekt. Het zit zoals de manga's van Clamp allemaal erg sterk en ineen en erg mooi doordacht ook.
hmmm ik zou eens moeten checken maar ik denk dat dit mijn beperkte collectie is. Tja, als ware collectionneur steken die goed weg en kom ik daar nauwelijks aan me mijn vette pollen he, dus kweenie goe
Een artbook dat ik ook nog graag zou hebben is dat van Ayashi no Ceres. Watase kan schitterend overweg met illustraties en het artbook blijkt een topper te zijn. Damn those budgettary restrictions!
4C * Masakazu Katsura
Schitterend artbook dat een must is voor elke babes lover. Duur, maar je hebt dan wel waar voor je geld met drie verschillende books in een plastieken euhm houdertje lol. Vooral L-side (denk ik) is echt wel goed met de mooiste images uit I''s en VG
20th Anniversary * Tsukasa Hojo (grote versie + mini low budget versie)
Een must voor de fans van Hojo die nooit zo realistisch was als in dit artbook. Vooral veel aandacht voor Shion uit F. Compo wat mij erg aanstaat vermits ik pas een laatbloeier (Sous un rayon de soleil, Melody of jenny, F. Compo) ben als het op Hojo aankomt.
Sai Illustrations (Hikaru no Go)
Misschien wel het beste artbook dat ik heb. Erg groot, veel images, en gewoonweg schitterend op alle vlak. Ook wel weer redelijk duur maar zeker zijn prijs waard als je het aantal pagina's en de grootte beziet.
Tokyo Babylon Photgraps * Clamp
Erg sterk artbook dat vooral door het mooie kleurengebruik de aandacht trekt. Het zit zoals de manga's van Clamp allemaal erg sterk en ineen en erg mooi doordacht ook.
hmmm ik zou eens moeten checken maar ik denk dat dit mijn beperkte collectie is. Tja, als ware collectionneur steken die goed weg en kom ik daar nauwelijks aan me mijn vette pollen he, dus kweenie goe
Een artbook dat ik ook nog graag zou hebben is dat van Ayashi no Ceres. Watase kan schitterend overweg met illustraties en het artbook blijkt een topper te zijn. Damn those budgettary restrictions!